Menihän sitten taas vittu vääntämiseksi, lääkärissä.
En kyllä voi sanoa, että jokainen lääkäri on ammattiihminen (onhan se voinnut tehdä jonkin lääkinnällisen suorituksen kun valmistunut, mutta ei se vittu mitään auta jos ei sitten ymmärrä asioista yhtään mitään). KIRJA kertoo, niin sitä lääkkeeksi : (
Tottahan se on että suurin osa lääkkeistä koukuttaa, oli se sitten morfiinia, opiaatteja tai vaikkapa mielialalääkkeitä, bentsot ym ym ...
JA mitähän vitun väliä sillä sitten on jos koukuttaakin, KUN on ainakin helpompi elää kipujensa kanssa.
Yritin selvittää mitä vaihtoehtoja mulla on omien kipujeni kanssa, jos ajatellaan että vedän morfiinia, niin se ajan kanssa kasvattaa toleranssia siinä missä muutkin kipulääkkeet, se on totta.
Nyt sitten vaihtoehtoa tuosta kannabislääkkeestä, edes että sitä kokeillaan. Ei mennyt läpi, EI se sekään että kerroin tuolle fysiatrille, että olen käyttänyt heroiinia lääkkeenä, niin ei sitten uskonut ja vaikka kerroin mitä, niin piti kait narkkiksena (jota varmasti näillä lääkemäärillä ja vuosilla joita olen niitä käyttänyt). Ja ennen oli heroiinia lääkkeenä (monia muitakin huumausaineiksi luokiteltuja).
Ei vain enää tehoa, kun 4-5 vuottakin käyttää samoja lääkkeitä ja heroiinista sen huomasi helposti (alkuun tehos yks nappi 5-6h ja jonkun ajan päästä piti sit ottaa jo kaksi, että selvis 6-7h) ja näitä ei apteekista haettu, vaan suoraan sairaalasta mukaan.
Sitäkään en mene sanomaan, miten tuo lääkekannabis auttaisi, ja sitäkään en voinut sanoa, että sitä käytän, olen käyttänyt (mikä ei ole lääkekannabista, tai ainakaan ole siksi jalostettua) tavallista kukkaa!
No, tuota sitten ei ainakaan tuon lekurin kirjoittamana, mutta lisää pregabaliinia, morfiinia, endorfiinia ja buprenorfiinia niin niitä sitten kyllä kirjoitettiin.
Vittu mitä myrkkyjä jo yksistää syöden. Olen kertonut lopettavani näiden käyttämisen, mutta ei auttanut. On siis vaihdettava yksityiseen sairaalaan ja -lääkäreihin, jos vaikka kuunneltaisiin hivenen enemmän ja huomioitaisiin muut vaihtoehdot.
Mistäköhän löytäisi "kansainvälisemmän" lääkärin, tai sairaalan jossa kuunneltaisiin myös poltilasta (asiakasta, kait nykyisin)?