Vai tämäkö?
http://www.taloussanomat.fi/informaatioteknologia/2011/11/07/poliisi-julkisti-vuotolistan/201116367/12Poliisi julkisti vuotolistan
Keskusrikospoliisi julkisti osan tietovuotolistan tiedoista poliisin Facebook-sivuilla. Aiemmin päivällä poliisin nettisivut kaatuivat suuren kuormituksen takia jo ennen kuin listaa ehdittiin sinne panna.
Keskusrikospoliiisi on julkaissut tietovuotoon liittyvän listan poliisin Facebook-sivulla. Poliisi aikoi julkistaa listan omilla sivuillaan, mutta suuri kuormitus kaatoi sivut ennen kuin se ehdittiin tehdä.
Luettelo on supistettu versio alkuperäisestä listasta, ja tarkoituksena on antaa kansalaisille mahdollisuus selvittää, onko oma nimi listalla.
Listalta on poistettu kaikki muut tiedot paitsi etunimi ja syntymäaika. Jos joku epäilee olevansa listalla, asian voi tarkistaa ottamalla yhteyttä oman asuinpaikkakunnan paikallispoliisiin.
facessa ainakin toimii ja sieltä tuon listakin voi nähdä.
Tarkista ovatko tietosi vuotaneet nettiin
LISTA ALKAA ALEMPANA, JOTEN RULLAA HIIRELLÄ ALASPÄIN.
Nyt 16 000 suomalaisen tiedot, kuten sähköposti, nimi, hetu ja osoite ovat vuotaneet nettiin. Tarkista onko nimesi listalla Hpguru.fi:stä.
Kyse on niin vakavasta asiasta, että ihmisillä pitää olla oikeus käydä katsomassa onko omat tiedot mahdollisesti listalla. Minä haluan antaa tällaisen mahdollisuuden. Listasta on poistettu kaikki henkilökohtaiset tiedot. Webhotelli on varustettu rajattomalla datasiirrolla, joten linkittäminen on jopa suotavaa, jotta tuttavasikin saa varmistuksen onko hänen tietoja mahdollisesti verkossa. Lisäksi annan ohjeita, joilla parannat turvallisuuttasi netissä. Sivulla ei ole kauheasti väriä, koska haluan tarjota selkeän ja helpon paketin tietovuotoon liittyen.
Keskusrikospoliisi julkaisi samanlaisen listan kolme päivää minua myöhemmin siinä kuitenkaan onnistumatta. Poliisin palvelin kaatui, täällä porskutellaan täyttä vauhtia. Ilo auttaa teitä kansalaiset!
http://hpguru.fi/tietovuoto.phpTiedä sitten mitä tarkoitatte, minun nimeäni ja hetua tuolta ei löytynyt.