PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: 8) Hollanti kieltää vahvat cannabikset  (Luettu 24306 kertaa)

cpukamu

• Vieras
8) Hollanti kieltää vahvat cannabikset
« : Lokakuu 08, 2011, 07:23:57 ap »
Lähde: BBC news 8.10.2011

Hollanti kieltää vahvat kannabis lajikkeet
Suurin osa kaikein vahvimmasta kannabiksesta poistuu myynnistä kahviloista

Coffee shopeistaan kuuluisa kannabista myyvistä kahviloistaan Alankomaa ottaa läyttöön uusia tiukempia rajoituksia cannabiksen myyntiin.

Alankomaiden hallitus on uudelleenluokittelun vahvimmat kannabislajit ja määrittelevät ne samaan luokkaan kuin kovat huumeet.

Rajoittavaksi tekijäksi määritellään THC kemikaalin osuus huumeessa, THC osuus on viimevuosina noussut mikä tekee siitä paljon
voimakkaampaa kuin sukupolvi sitten myynnissä olevista lajeista.

Kahviloille tämä tarkoittaa sitä että Coffee shoppien on pakko ottaa lujat lajikkeet pois myynti hyllyiltä.

Hollannin poliitikot päätöksessään sanovat vahvan kannabis lajikkeen, joka tunnetaan nimellä "haisunäätä", on vaarallisempaa kuin se oli ennen.

Tulevaisuudessa kaikki lajit jotka sisältävät yli 15% THC kohdellaan samalla tavalla kuin kovia huumeita, kuten kokaiinia ja ekstaasia.
Lain muutoksella on suuri vaikutus kahviloissa - ja on laskettu että kahviloiden on pkosti korvattava noin 80% nyt varastoidusta kannabiksesta heikommalla lajikkeella.

Marc Josemans, joka omistaa kahvila Maastrichtin, sanoo uskovansa, että uusi tiukentuneiden määräyksien taustalla on vaikuttamassa Hollannin poliittinen äärioikeisto.

"Sinä voit heti voi maistaa laadussa eron. Kaikki mitä pidetään epätavallisena äärioikeistolaisten mielestä he kutsuvat sitä" vaaralliseksi harrastukseksi "ja tällä nimellä he haluavat kieltää kaiken" vaarallisen harrastamisen ", kuten kannabiksen käytön", hän kertoi BBClle.

Uuden lain voimaan astuessa muutos tarkoittaa, että Alankomaiden perinteisestä suvaitsevaisesta suhtautumisesta mietojen huumeiden käyttöön on tullut historiaa.

Laki jolla kielletään vahvat cannabis lajikkeet kuten "haisunäätä" on, otettaneen käyttöön ensi vuonna, kun poliisi alkaa tehdä satunnaisia ratsioita ​​kahviloissa.

Ensi vuodesta lähtien, Alankomaiden hallitus aikoo myös kieltää turistien pääsyn "Coffee shop" kahviloihinsa eri puolilla maata.

Bloodaajan vuodatusta:
 - jos siis mielit kokeilla laillista pössyttelyä aikaa on vielä pari kuukautta, siiten se kielletään.  8)

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: 8) Hollanti kieltää vahvat cannabikset
« Vastaus #1 : Lokakuu 08, 2011, 07:30:28 ap »
Varmasti mooseksen palavan pensaan aikoihin on polteltu muutakin kuin kannabista.
Sen verran kovia näkyjä oli sanassa....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

fingers

• Full Member
  • capox
« Vastaus #2 : Lokakuu 08, 2011, 07:38:24 ap »
Niinhän se on lähihistoriassakin todettu tuon hallusinogeenien avulla otettu niitä yhteyksiä esim. nyt kuolleisiin esi-isiin ;)
Vttu että olikin nasevasti ... ilmakos määkin oo sit aina niin aistit herkässä poltosta.
Jos ei mitään opittu Aatulta, niin opit uusiksi, aate on se mikä elää.

Fullflavor

• Hero Member
« Vastaus #3 : Lokakuu 08, 2011, 08:07:36 ap »
Moosesha nyt oli ihan pilvessä, jos kerra meretki väistyi ja tosiaan puskatki paloi ja sapuskaa sateli, ei saatana kummone trippiki sil ollu.

perse-erkki

• Full Member
« Vastaus #4 : Lokakuu 08, 2011, 08:09:30 ap »
Vaikuttaa vahvasti silokeilta.   ;D ;D
En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
« Vastaus #5 : Lokakuu 08, 2011, 08:12:53 ap »
Pahoin pelkään että näemme markorepairssin vielä lataamossa.
Tuntuu että harhoja on jo nyt ja uskotaan sellaiseen jota ei ole olemassa.
lapsi kuvio oikeudenkäynnit sun muuta voi olla asiota jotka on laukaissut tämän psykoosin oikeen.
Toivottavasti olen väärässä.
Nupiksi tämä sossun päätös.
toivottavasti lataamo reissu jää lyhyeksi.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

cpukamu

• Vieras
« Vastaus #6 : Lokakuu 08, 2011, 08:25:12 ap »
 Kyllä PV on oikeassa että tässä maailmassa Jumalasta ja jeesuksesta puhuminen kuullostaa sairaalle, mutta tuohan on sitten se
kaipaamanne todiste siitä että maailmamme on erottautumassa kristuksen uskosta ja menemässä entistäkin syvemmälle synnissä.
 Minä tahdon olla kaikista hulluin uskovainen maailmassa niin hullu että jopa Jeesuskin voi minut hyväksyä joukkoonsa, eikä sinun
Viheraho tarvitse pelätä että olisin tulossa hulluksi sitä minä olen jo.
 Jumalani on vetänyt minua puoleensa ja me vielä jonakin päivänä tulemme UncleSamPatriotin kanssa saarnaamaan yhdessä
tupakan ja lakupiipun sekakäytön varallisuudesta.