PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Hallbergille pyyhkeitä, Paatero selvisi kuivin jaloin  (Luettu 3762 kertaa)

atpanula

• Hero Member
    • Omat sivut
Hallbergille pyyhkeitä, Paatero selvisi kuivin jaloin
« : Helmikuu 16, 2011, 14:07:46 ip »
Tapaus Fadayel, Antonova on loppuunkäsitelty. Ihme mies tuo poliisiylijohtaja, kun ei löydy mitään huomauttamista tekemisistään.

Jos tilastoista löytyy tieto, että keskimääräinen käännytysaika on 88 päivää niin sen alle ei tarvi toimia (jotku käännytykset kestäneet jopa yli 1000 päivää).

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/02/oikeusasiamies_khon_hallberg_menetteli_vaarin_isoaitien_kaannytysasiassa_2368089.html

murska

• Newbie
  • *
Vs: Hallbergille pyyhkeitä, Paatero selvisi kuivin jaloin
« Vastaus #1 : Helmikuu 28, 2011, 18:37:50 ip »
Tapaus Fadayel, Antonova on loppuunkäsitelty. Ihme mies tuo poliisiylijohtaja, kun ei löydy mitään huomauttamista tekemisistään.

Jos tilastoista löytyy tieto, että keskimääräinen käännytysaika on 88 päivää niin sen alle ei tarvi toimia (jotku käännytykset kestäneet jopa yli 1000 päivää).

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/02/oikeusasiamies_khon_hallberg_menetteli_vaarin_isoaitien_kaannytysasiassa_2368089.html

Hallberg menetteli minun mielestä väärin tapauksessa vaikka kyseessä oli inhimillisest syyt. Olen jopa sitä mieltä että monissa maissa tuomari olisi tämän jälkeen eronnut koska ei nauti luottamusta eikä ole puolueeton. Tuomarit ovat henkilöitä joiden pitää pystyä nousemaan yleisenmieleipiteen yläpuolelle ja katsoa mitä laki sanoo. Minun mielestä vallan kolmijako on niin tärkeä että edes tämän tapauksen vuoksi sitä ei pidä rikkoa. Jos tämänlaatuisesta tapaa jatketaan niin mikä estää esim. poliisiylijohtajan lähettämästä kirjeitä käräjäoikeuden tuomarille ym. Kekkosen aikana oli niin sanotut "Myllykirjeet" ja minä en ainakaan halua palata siihen aikaan.

atpanula

• Hero Member
    • Omat sivut
Vs: Hallbergille pyyhkeitä, Paatero selvisi kuivin jaloin
« Vastaus #2 : Helmikuu 28, 2011, 20:19:05 ip »
Kekkonen oli kyllä ihan fiksu jätkä. En ole sen kummemmin tutustunut häneen, kun vain telkkarin välityksellä.

Joku siinä oli kuitenkin kuka hoiti asioita ja oli jämerä jätkä. Eipä siitä sen enempää.

Mutta nämä nykymussukat, eivät tiedä edes omia tehtäviään, suunnittelevat juttuja piilossa ja kiertävät lakia. Jos saman tekee yksityishenkilö niin häkki heilahtaa ja tulee rangaistukset.

Pitäisi olla joku järki näissä jutuissa, Paatero myös jalkapuuhun vähäksi aikaa, miettimään tekosiaan. Vai onko hän niin hyvää pataa OAM:hen kanssa? Poliisiahan ei juuri saa kiinni rikkeistä. En muista tapausta milloin viimeksi. Tämä raiskaripoliisi on eri juttu, kun se lähti suoraan oikeuteen.

Mutta on ihme touhua tuolla ylimmällä asteella. 46 sivua tuli selvitystä ja ei löydetty vikaa Paaterosta.