Saatikka, että kävis laitoksella kuvaamassa.
Kerrataanpas nyt v i e l ä kerran, että SUPO:n LSD trippiläisetkin pääsee inessiiviin!
- TVO:lla on A I N A ollut mitä ankarin kuvauskielto kaikialla! De facto!!
___________________________________-
- TVO:lla otettiin, oteTAAN kyllä, jopa a h k e r a s t i k i n kuvia ja tehtiin näyttäviä kuvausarkistointeja laajasti. Aina toisinaan näistä joku saattoi kärähtääkkin. Mutta sitä kahta innokkaammin sitä tehtiin! Ja mikäs sitä tehdessä, kun TVO:lla oli koko ajan ihan sitä varten oma "kuvauskerhonsa" omiin laboratorioihinsa ja pimeähuoneisinsa asti.
Esim. keskuskonttorin alakerrassa oli näistä yksi.
- Eli kattavia kuvausmahtiarkistoja on nyt maassamme sitten aiheesta pilvin pimein! Pitää vaan olla "suhteita," osaavuutta ja kykyjä muuntaa nämä AARTEET laajalle kansalle näkyviksi datoiksi. Ja tässä nimenomaan meikä on a i n a ollut ylittämätön.
- Miten materiaaliani sitten tuotan, kartoitan suhteillani ujutan nettinäyttöön, EI puolestaan kuulu SUPO- paskalakeille ensinkään. Olen alusta asti k o r o s t a n u t, että materiaalissani on tehty k a i k k i keskeinen, ettei sen alkulähteet i k i n ä paljastu!
Olen luvannut tämän kontaktilinjoilleni yms. enkä todellakaan paljastaakseni!- Mutta SUPO-seepioille on TIETYSTI kaarikauhua nähdä AITOA sensaatiomaista TVO:n keskeistä ydinsalaisuutta. Varsin tylkkiä paikka toki 200kpl ylipalkkaisille SUPO- oksetteillenne. Koska VARSIN tiedätte, ettei arkistointeihini. Ettekä muihinkaan ulkomaan tietolähteisiini ETTE ole kyenneet osumaan kertaakaan! Niin paljon on 2rönsytty" ettei katkea ahkerallakaan vakoiluilla tiedostokantani kaikki laajat varmistetut oksastukset!
. . . ..No joo YKSI osuma SUPO- sokeillenne tuli, kun katkaisitte hyvin toimineen TEM Jorma Aurelan ja minun taannoisen valtioneuvoston avoimet ovet sopparimme.(
Mutta Se SUPO:nne suorittama kaksoistuhopoltto on kyllä yksittäinen tapaus. Me Jorkken kanssa emme ihan o i k e a s t i voineet kuvitella SUPO- karhuryhmäläistenne hyökkäävään polttopulloinenne ja tuhokirveinenne 200kpl palokeskukset paskaksi lyömisiinne. Mutta NYTTEMMIN toki tiedän kuinka RAIVOHULLUJA SUPO osaa esittää.
Ja n y t arkistointini kestää vaikka koko Suomenkin ydinaseinenne suoritetut poltonne! !! Ei katoa arkistoinnit multa edes noin. . . !________________________________________