PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Kansanedustaja suivaantui: Kelan puhelinpalveluun  (Luettu 3853 kertaa)

fingers

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1361
  • Karma: +0/-0
  • capox
Kansanedustaja suivaantui: Kelan puhelinpalveluun
« : Helmikuu 15, 2012, 15:06:54 ip »
Kansanedustaja suivaantui: Kelan puhelinpalveluun joutuu jonottamaan yli tunnin   ;D ;D ;D ;D ;D

http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/2738207/kansanedustaja-suivaantui-kelan-puhelinpalveluun-joutuu-jonottamaan-yli-tunnin



Keskustan kansanedustaja Antti Rantakangas vaatii Kansaneläkelaitosta panostamaan puhelinpalveluunsa.

Hän edellyttää, että Kelan puhelinpalvelua vaivaavat pitkät jonot puretaan. Kelan palvelunumerot ovat ruuhkautuneet pahasti alkuvuotena.

Rantakankaan mukaan kansalaiset ovat kertoneet pitkistä jonotusajoista. Pahimmillaan puhelinpalveluun on saanut jonottaa jopa yli tunnin.

– Tällaisia odotusaikoja ei voida pitää mitenkään kohtuullisina, Rantakangas sanoo.

Rantakangas muistuttaa, että tilanne on vakava, koska samaan aikaan Kelan toimipisteverkko ei enää kata koko Suomea.

– Kela on vähentänyt huomattavasti palvelupisteitä maakunnista viime vuosina. Jo tämänkin takia on välttämätöntä, että puhelinpalvelut saadaan toimimaan nykyistä paremmin ja nopeammin, Rantakangas sanoo.

– Kansalaisten kannalta kyseessä on tärkeä peruspalvelu.

Rantakangas jätti asiasta keskiviikkona kirjallisen kysymyksen sosiaali- ja terveysministeri Paula Risikolle (kok.).

Jos ei mitään opittu Aatulta, niin opit uusiksi, aate on se mikä elää.