Kysyin eukolta että jos hankin saabin (yhtään Saabia en oo omistanu yli 20 autoa kyllä) niin jättääkö hän minut. Vastaus oli myönteinen, mutta huumorilla. Moottoripyörästä eukko ei oikeen välittänyt koska pelkäsi että ajan törkeellä nopeudella ja lähtee mopo hanskasta. Se ja sama. Jos eukko lähtee sen takia että mulla on vääränlainen auto, niin aika huteralla pohjalla mennään. Itse en oo merkkiuskollinen. Ostan jos jostain sopivasti on tyrkyllä ja budjettiin sopiva. Yleensä vaatimukset on että on leimaa ja on koukku. Merkillä niin väliä. Jos eukko alkaa skitsoo nii mulla on ihan oma osoite, eukolla omansa. Ei oo suuri vaiva mennä omaan kotiinsa. Rivien välistä voi lukea etten huoli ainuttakaan eukkoa omiin nurkkiinni asumaan kirjoille. Jos muutan jonnekkin niin voin vaikka vuokrata pasille nykyisen asuntoni. Tuskin sitä kiinnostaa omakotitalo isolla navetalla ja muilla rakennuksilla. On nii keskellä ei mitää että ei haittaa pianonsoitto 4 aikaan aamuyöstä. Siinäpä pimputtaa. Jos se jonkun hermoille käy niin hänen on ongelma.