PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Hyvä Elexi-tuote  (Luettu 8117 kertaa)

JohnDoe

• Hero Member
Vs: Hyvä Elexi-tuote
« Vastaus #7 : Tammikuu 29, 2009, 16:24:11 ip »
On muuten minullakin Elexi -tuotteita. Itse asiassa aika montakin koska muita on ensinnäkin
vaikea löytää ja toisekseen joukossa voi olla hintaisekseen ihan käyttökelpoistakin tavaraa.
Nyt ei heti tule mieleen mutta kyllä niitä jokunen on ollut.  :)

Onko muuten Onnisen Opal-tuotemerkki tullut tutuksi? Tuntuvat kyllä olevan samaa tavaraa tuon merkin alla kuin Elexinkin.

Tertzi

• Full Member
« Vastaus #8 : Tammikuu 29, 2009, 21:11:03 ip »
Kertokaapa kannattaako oikeasti ostaa muun merkkisiä vai ovatko ne vain samaa tavaraa eri pussissa? Osaatteko suositella jotain saman hintaluokan tuotemerkkiä kuin elexi mitkä olisivat parempilaatuisia? Olen ostanut lähinnä noita halpoja johtoja ja liittimiä enkä niissä ole eroja huomannut. Kerran ostin welleman merkkistä kaiutinjohtoa mutta jälkeenpäin tuntui siltä että maksoin tuplahinnan pelkän nimen takia.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 29, 2009, 21:24:33 ip kirjoittanut Tertzi »
On paljon vaikeampaa iskeä toisen päähän ajatus kuin kirves.

JohnDoe

• Hero Member
« Vastaus #9 : Tammikuu 29, 2009, 21:27:39 ip »
Kertokaapa kannattaako oikeasti ostaa muun merkkisiä vai ovatko ne vain samaa tavaraa eri pussissa? Osaatteko suositella jotain saman hintaluokan tuotemerkkiä kuin elexi mitkä olisivat parempilaatuisia? Olen ostanut lähinnä noita halpoja johtoja ja liittimiä enkä niissä ole eroja huomannut. Kerran ostin welleman merkkistä kaiutinjohtoa mutta jälkeenpäin tuntui siltä että maksoin tuplahinnan pelkän nimen takia.

Kuten Opalin kohdallakin mainitsin, yleensä samaa tavaraa nuo halvat merkistä riippumatta - tai samaa laatua vähintään. Opalin lisäksi oli joku Sähkötalo Harju tms., joka myi samaa tavaraa.

jarski80_

• Sr. Member
« Vastaus #10 : Helmikuu 13, 2009, 21:23:12 ip »
ei ollu enää elexi tuotteita löytöteksissä myynnissä,
vaan merkki oli vaihtunut opal merkkisiin tuotteisiin.