PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Nainen arvioi miehen auton perusteella  (Luettu 21254 kertaa)

Tessu

• Sr. Member
Vs: Nainen arvioi miehen auton perusteella
« Vastaus #7 : Elokuu 31, 2010, 01:15:40 ap »
Ja lässyn lässyn KAIKKI naiset jotka olen tavannu ovat katsoneet pankkitilin,kyrvän ja auton ym muun omaisuuden suuruutta jos ei löydy tiilitaloa tai 100 neliön omaa osaketta olet LUUSERI.
Paska puhetta että akat haluaa tavallisen työttömän juopon no joo ehkä sellaset jotka ovat itsekin sellasia mutta sellasta Liipolan vakihuoraa taas en MINÄ halunnu.
RAHA RATKAISEE kuten Pasikin tietää ja puhuttu on monesti se kaunis ajatus ihmissuhteista on nykyään huuhaata, mitä enemmän ikää tulee katotaan et pimee se on kun yksin elelee joten minäkin VITUT välitän mistään ämmistä kenkää vaan kuten entisellekin Ahtialan puukottajalle ja puukosta olis täytyny senkin huoran saada,KUSETTAJIA kaikki ja YH.äidit kaikkein vittumaisimpia verenimijöitä ne pitäs kyllä lahdata kaikki pentujensa kanssa ja mä voisin olla siihen vapaa ehtoinen kun en tunne sitä sääliä niitä kohtaan kun on kusta jo niin paljon päässäkin NISKASTA KIINNI JA PUUKOLLA SELEKÄÄN sano isoo Anttiki ennevanhaa!

Bajari

• Vieras
« Vastaus #8 : Elokuu 31, 2010, 07:22:19 ap »
Ja lässyn lässyn KAIKKI naiset jotka olen tavannu ovat katsoneet pankkitilin,kyrvän ja auton ym muun omaisuuden suuruutta jos ei löydy tiilitaloa tai 100 neliön omaa osaketta olet LUUSERI.
Paska puhetta että akat haluaa tavallisen työttömän juopon no joo ehkä sellaset jotka ovat itsekin sellasia mutta sellasta Liipolan vakihuoraa taas en MINÄ halunnu.
RAHA RATKAISEE kuten Pasikin tietää ja puhuttu on monesti se kaunis ajatus ihmissuhteista on nykyään huuhaata, mitä enemmän ikää tulee katotaan et pimee se on kun yksin elelee joten minäkin VITUT välitän mistään ämmistä kenkää vaan kuten entisellekin Ahtialan puukottajalle ja puukosta olis täytyny senkin huoran saada,KUSETTAJIA kaikki ja YH.äidit kaikkein vittumaisimpia verenimijöitä ne pitäs kyllä lahdata kaikki pentujensa kanssa ja mä voisin olla siihen vapaa ehtoinen kun en tunne sitä sääliä niitä kohtaan kun on kusta jo niin paljon päässäkin NISKASTA KIINNI JA PUUKOLLA SELEKÄÄN sano isoo Anttiki ennevanhaa!

Millasiin kermaperseisiin oot törmänny, ite taas törmänny sellasiin joille ei maallinen mammona ole ollenkaan tärkeää. Ite olin aika juoppo ku nykysen tapasin, mut ei se mikään  juoppo vakihuora ollut. Ei se raha suhteessa ratkaise jos tunteet on kohillaan joten toi on aika yleistämistä. Todellakin yleistämistä. Kannattaa treenata sitä naisten ottamista nii ei tuu poimittuu niitä mätiä paskoja sieltä seasta vaan poimii ne mansikat. Mutta eihän sieltä kummasta löydy jos päivät pyörii lähiö pubissa. Itellä suhdetta takana 6 vuotta joista 5 naimisissa ja vaimon kanssa kun tavattiin niin samana päivänä muutettiin yhteen. Kummallinen ajattelumaailma toi et raha ratkaisee suhteessa, ku ei se niin mee. En tiiä sit annatko akalle sellasen kuvan et pankkitililtä löytyy muutaki ku sossun panoja ja housusta muutaki ku se normi suomalainen pikku penis, ja asuntona jotain muuta ku kaupungin vuokra murju. nii kai siin nainen vähä oottelee sit.

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
« Vastaus #9 : Elokuu 31, 2010, 09:01:21 ap »
ei tietenkään pidä yleistää mutta aika liitäjä lepakoita noi akat täällä etelässä ainakin on  ;D ;D
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Fullflavor

• Hero Member
« Vastaus #10 : Elokuu 31, 2010, 20:52:20 ip »
Ei oo tullu kyllä itellekkään koskaan vastaan muijia, jotka olisivat pelkän omaisuuden ja varantojen perässä...

Tällä hetkellä ei ole ketään, vimeisen kanssa meni puolvuotta sitte poikki ihan muista syistä..

myrkky

• Sr. Member
« Vastaus #11 : Syyskuu 01, 2010, 11:31:42 ap »
Tjaa.. sikskös noita innokkaimpia on saanu hätyytellä poiskin viimeaikoina..? ???
Pillu on vähän kuin raha. Kun sitä on, niin se on lähes yhdentekevää. Kun sitä ei ole, vituttaa niin maan perkeleesti..

Lossi

• Vieras
« Vastaus #12 : Syyskuu 01, 2010, 14:49:58 ip »
Tjaa.. sikskös noita innokkaimpia on saanu hätyytellä poiskin viimeaikoina..? ???

Myrkyllä ainakin se vaalean sininen kartanomallin loistoyksilö taitaa ainakin olla todellinen naismageetti..  ;D ;D

fingers

• Full Member
  • capox
« Vastaus #13 : Syyskuu 01, 2010, 15:06:02 ip »

Myrkyllä ainakin se vaalean sininen kartanomallin loistoyksilö taitaa ainakin olla todellinen naismageetti..  ;D ;D

;D se vasemmankaistankulkijako?
Jos ei mitään opittu Aatulta, niin opit uusiksi, aate on se mikä elää.