PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Nainen arvioi miehen auton perusteella  (Luettu 18896 kertaa)

Hankkija

• Vieras
Nainen arvioi miehen auton perusteella
« : Maaliskuu 27, 2010, 13:13:30 ip »
Psykologit ovat vihdoin vahvistaneet sen, minkä miehet ovat jo pitkään tienneet: naiset todella arvioivat miehen olemusta/kiinnostusta hänen omaisuutensa ja statuksensa perusteella, kertoo Telegraph -lehti.

Walesin yliopiston psykologian lehtori Michael Dunnin vetämässä tutkimuksessa 21-40-vuotiaita naisia pyydettiin arvioimaan miesten kiinnostavuutta kuvien perusteella. Kuvissa sama mies istui joko Ford Fiestassa tai Bentley Continentalissa. Ja kuinkas ollakaan, kuusinumeroisen summan maksavan Bentleyn rattia puristava mies arvioitiin aina korkeammalle kuin jokamiehen tai naisen Fiestassa penkillä istuva.

Toisaalta eivät miehet ole paljon naisia syvällisempiä. Dunn testasi miehiä samalla metodilla kuin naisia. Tutkimuksen mukaan miehille oli aivan sama, millaista autoa nainen ajoi, sillä miehet ”tuomitsivat” naiset puhtaasti heidän kasvojen ja muotojen perusteella.

Michael Dunnin mukaan tämä todistaa sen, että naiset arvostelevat miehiä heidän omaisuutensa ja statuksensa pohjalta, kun taas miehiä kiinnostaa lähinnä naisen ulkonäkö.

http://www.huoltamo.com/?page=8965318&id=8330101

eegas

• Sr. Member
  • Taitaa olla paljonkin asiaa......
Vs: Nainen arvioi miehen auton perusteella
« Vastaus #1 : Maaliskuu 28, 2010, 05:37:20 ap »
Kyllä tuo on ollut tiedossa Suomessakin jo kauan, kyllä auto ja omaisuus yleensä on "sen" jatke.
Keräilen LA-ja muitakin radiopuhelimia, jopa muutakin vanhaa elektroniikkaa, tulevaisuuden suunnitelmissa oma pienimuotoinen museo Länsi-Suomeen. Saa tarjota, voin erikoisuuksista maksaan ruhtinaallisestikin.

cpukamu

• Vieras
« Vastaus #2 : Maaliskuu 28, 2010, 13:12:41 ip »
 Ei se aina noin mene, todisteena minäkin olen perheeni perustanut ilman mitään leuhkakaaroja.
Aika hataralla pohjalla on liitto jos katsotaan vaan mitä maallista on onnistunut keräämään,
tuostako johtuu niin monet erot. Tosin kyllä jotain perää noissa jutuissa on kun munkin eukko
lähti rikkaamman perään ja hehkuttaakin oikein että nyt on millä mällätä.
 Eli totta on ettei naisiin voi luottaa, vaikka kirkossa olisi valat solmittu.

Primitiivisimmilläänhän noitten liittojen solmimisessa vaikuttaa kaksi perus voimaa:
1. Mies katselee naista mahdollisena jälkeläistensä kasvattaja jolloin tärkeitä asioita ovat
    terveys ja altistumattomuus kemian teollisuuden sikiövaurioita aiheuttamille tuotteille.
2. Nainen vertaa asioita jotka uroksessa tekevät hänestä kyvykkään tuomaan ruoan perheelle
    sekä puollustamaan tarvittaessa perhe rauhaa.

- Muunlaisiakin liittoja solmitaan toki, itse ajattelen naisen ja miehen välistä liittoa jälkeläisten syntymisen kannalta.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 28, 2010, 13:23:25 ip kirjoittanut cpukamu »

simexi

• Sr. Member
« Vastaus #3 : Maaliskuu 28, 2010, 14:27:32 ip »
Ei tääl jatkeita ole tarvittu.  ;D

10v+ kateltu toisiamme...

ps. eikä niitä muksuja kumpikaan sitten halua, ei tällä elintasolla edes kannatakkaan ( ellei halua kituuttaa entisestään )

eegas

• Sr. Member
« Vastaus #4 : Maaliskuu 29, 2010, 08:11:27 ap »

ps. eikä niitä muksuja kumpikaan sitten halua, ei tällä elintasolla edes kannatakkaan ( ellei halua kituuttaa entisestään )
http://www.nettiauto.com/saab/900/3118464
Minä jouduin ainakin sijoittamaan paljon rahaa autoon, kun on jäänyt niin "pieneksi". ;)
Keräilen LA-ja muitakin radiopuhelimia, jopa muutakin vanhaa elektroniikkaa, tulevaisuuden suunnitelmissa oma pienimuotoinen museo Länsi-Suomeen. Saa tarjota, voin erikoisuuksista maksaan ruhtinaallisestikin.

eegas

• Sr. Member
« Vastaus #5 : Maaliskuu 29, 2010, 08:13:59 ap »

http://www.nettiauto.com/saab/900/3118464
Minä jouduin ainakin sijoittamaan paljon rahaa autoon, kun on jäänyt niin "pieneksi". ;)

Edit: Hinta näköjään olikin pyyhkiytynyt pois, tuon ostotapahtuman jälkeen, kokonaista 200€uroa jouduin tuosta maksamaan.

iina

• Newbie
  • *
« Vastaus #6 : Huhtikuu 28, 2010, 20:57:30 ip »
Kuulkaahan herraset!

Mä en ainakaan ottanu mun miestä auton perusteella, hitto kun olisin tyytyväinen jos sillä olisi polkupyörä auton sijaan!!!
Mua vaan lähinnä vitutti sen leuhkiminen ja ainainen auton hinkkaaminen, mutta siitä kuitenkin tuli mun ukko kun väkisin kotiini tunkesi.
Ja mitä pippelin kokoon tulee, ei sen tartte olla iso, riittää et se on vähän käyrä jommalle kummalle sivulle. Siitä tulee kattoos semmonen illuusio että muna olisikin paksu!!

;D

-iina