PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pasiradio soi jälleen by Djmake :)  (Luettu 11834 kertaa)

TheZeLL

• Newbie
  • *
Vs: Pasiradio soi jälleen by Djmake :)
« Vastaus #7 : Joulukuu 08, 2007, 12:39:33 ip »
Vois olla aina joku tämmönen perjantailähetys, neljä kertaa kuussa pasiradiolta :P

pave

• Vieras
« Vastaus #8 : Joulukuu 08, 2007, 13:07:08 ip »
No,... Pasisn lähetyksestä ei pahaa sanomista,... mutta, että pitäis 4 kertaa kuussa ottaa perjantaisin bissee,... "kännilähetys - kännivastaanotto",... sitähän vois sanoa "radioisoitumiseksi" kännin sijasta. Mikä jottei, ainenkin itse kuuntelisin,... vaimokin on samaa mieltä,... muksutkin kuuntelee,... tytöille "tosimiehen" oppia,... tsekkailevat muutenkin Pasin videoita (en ole kieltänyt, vaikka Pasi käyttääkin roisia kieltä) siitähän oppivat "TOSImiehen-mallia",... Likoilla omat koneet ja yhteydet. Näin meillä.

Lisää "käänilähetyksiä" ja - "lisää VIINAA" jos vaan Pasin sisukalut kestää ja SISU-viinaa ja RyssäVOTKAA riittää,... ostetaan lisäää....... jos loppuu!!!
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 08, 2007, 13:09:54 ip kirjoittanut pave »

Ansis

• Member
  • *
« Vastaus #9 : Joulukuu 08, 2007, 19:20:41 ip »
Enemmän kasaria, kiitos

Myös ripattia kannattaa kysyä edes puhelinhaastatteluun.

Vidutti ainoastaan langattoman laajakaistan jumiminen kuunnellessa...

JohnDoe

• Hero Member
« Vastaus #10 : Joulukuu 08, 2007, 22:15:55 ip »
Vidutti ainoastaan langattoman laajakaistan jumiminen kuunnellessa...

Sullakin siis on aito Digitan langaton @450-laajakaista? Kuinka hyvin on muuten toiminut. Itselläni siis myös käytössä, ja välillä tosiaan pientä jumittamista on havaittavissa.

jormak

• Sr. Member
« Vastaus #11 : Joulukuu 10, 2007, 11:18:32 ap »
Mua kyllä ahdisti Djmaken jossain vaiheessa soittama suomi-musiikki. Biisivalinta oli aivan karmea mun makuun. En muista biisen nimiä, enkä haluakkaan muistaa.
TV:stä tuttu Arto: Jormak on nyt sitten aikansa ydinasiasta mitään tietämättömänä nettimiliisinä nolanut itsensä enemmän kuin miliisitakinnapit kestää . .

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
« Vastaus #12 : Joulukuu 10, 2007, 12:35:09 ip »
Mua kyllä ahdisti Djmaken jossain vaiheessa soittama suomi-musiikki. Biisivalinta oli aivan karmea mun makuun. En muista biisen nimiä, enkä haluakkaan muistaa.

Kaikkia on mahdoton miellyttää.
Juontajia tulee lisää ja kaikilla tulee olemaan oma tyyli.
Se on vaan niin että mä en ala määräämään mitä musaa kukin soittelee eli toivottavasti kaikille sitten jotain ja varmasti jokainen löytää oman suosikkinsa.
jos löytää.mut näillä eväillä mennään ja kaikki on mahdoton miellyttää.se on vaan semmonen tosiasia.
mut sana on vapaa ja mielipiteitä saa esittää.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

jormak

• Sr. Member
« Vastaus #13 : Joulukuu 10, 2007, 13:13:02 ip »
En missään nimessä tuominnu koko biisilistaa, siinä oli vaan sellainen kauhea hetki....minulle  ;D Hienoa että homma laajenee!

"löysin" näköjään itsensä lähetysluolan juuri äsken kun muita asioita oli lähistöllä  :o :o  Joko videosta tai valokuvasta oli antenni jäänyt tutuksi. :P

Tarkennetaan sen verran että löysin sisäänkäynnin  ::)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 10, 2007, 13:17:54 ip kirjoittanut jormak »
TV:stä tuttu Arto: Jormak on nyt sitten aikansa ydinasiasta mitään tietämättömänä nettimiliisinä nolanut itsensä enemmän kuin miliisitakinnapit kestää . .