Muutama vuosi sitten olin Hämeenlinnassa "töissä", siellä oli kerrostalon jätekatoksesssa hienosti pytyt eriteltynä, sekajätä, keräyspaperi, pahvi, metalli, ym.... Mutta kun jäteauto tuli tyhjäykselle, nosteli kaikki samaan kuormaan sekaisin, ja se siitä lajittelusta.