Tuli vaan mieleen,kun itseltäni hajosi ~180cm korkea jääkaappi, piti kutsua korjaaja paikalle,koska kuljetus korjaamoon (30km) ilman kuljetusvaurioita olis ollut hyvinniin haastavaa. Kaappiin uusittiin elekroniikka piirit kaikkinen antureineen, hintaa osalle 150€ ja matkat yht. jotai reilu 200€
vastaavan uuden kaapin saa noin 600€ täämä kuitenkin jo 5vuotta vanha,joten ihan aikuisten oikeasti alkoi mietityttään korjauksen kannattavuus, kotivakuutus lupautui kustantaan 150 omavastuulla,joten korjattiin sit kuntoon.
Joten kun nykypäivän virallisten korjaamojen hintoja vertailee,niin en yhtään ihmettele jos uudenkarheat koneet jo odotaa kierrätykseen menoa!!!
