PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: onko poliisilla oikeutta?  (Luettu 5426 kertaa)

ViimeinenVillaPaita

• Jr. Member
  • **
  • Vaarallisia KANNABIS piikkejä
onko poliisilla oikeutta?
« : Toukokuu 08, 2009, 20:54:25 ip »
elikkäs aatellaanpa vaikka näin et kännis pyyhkäset autol menemään ja jäät kytille kiinni...niin saako arvoisa poliisi (vaarallinen natsi) kaataa TÄYTTÄ 1l koskenkorva pulloa maahan?ja jos saa niin millä helvetin perusteella?

powermanian

• Jr. Member
  • **
Vs: onko poliisilla oikeutta?
« Vastaus #1 : Toukokuu 08, 2009, 22:08:53 ip »
Sanotaanko nyt vaikka näin, että mun mielestä kaikki ketkä edes kuvittelevat lähtevänsä humalatilan alaisena autolla liikenteeseen pitäisi kasvattaa uudelleen joillain kättä pidemmällä. Joten tiivistettynä: saa kaataa ilomielin ne viinaset tuossa tilanteessa maahan.

BAP

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #2 : Toukokuu 08, 2009, 22:37:58 ip »
Olen täysin samaa mieltä. En arvosta tota kännissä ajamista ollenkaan. Monen olen niin nähnyt tekevän ja olen harmitellut, että poliisit on liian harvoin ollut tarpeeksi lähellä saadakseen niitä kiinni jos ilmoituksen on tehnyt.

djmake

• Vieras
« Vastaus #3 : Toukokuu 09, 2009, 00:18:50 ap »
Kännissä ei ajeta. Mutta jos kysyjän täysi pullo = kiinnioleva pullo, niin enpä oikein tiedä, että millä perusteella sitä mihinkään kaadettaisiin. Avattukin on kyseenalainen, jos se on takaluukussa, eli selvästi poissa kuljettajan käsistä.

Eikä kännisen kuskin vuoksi oikein voi mahdollisten muiden autossaolijoiden viinoja kaadella minnekkään.

Mutta ajetaan tosiaan selvänä, niin ei tarvitse miettiä.

Mastus

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #4 : Toukokuu 09, 2009, 12:31:21 ip »
Enpä minä kyllä osaa sanoa yhtään hyvää syytä, miksi viinoja kaadettaisiin mihinkään.

Eihän sillä ole mitään merkitystä missä se viinapullo sijaitsee, onko se sitten kuskin kädessä vai takakontissa.
Eihän viinapullo ole mikään rikoksentekoväline, koska kännissähän saa olla...

Tämä on kyllä mielenkiintoinen kysymys, johon ei varmastikaan kun poliisi tiedä oikean vastauksen.

h3l3n1u5

• Jr. Member
  • **
    • Samppakoodaa
« Vastaus #5 : Toukokuu 09, 2009, 15:39:58 ip »
Ne varmaa yrittää purkaa sitä ammatista tulevaa pahaa oloa ja ahdistusta kaatamalla ihan täysin "vittuilumielessä" muitten viinat pois, mutta mun puolesta kyllä rattijuopon viinat saa kaataa suoraan vaikka niskaan. Jos järjellä ajattelee, niin tuohan on oikeastaan "omaisuusrikos".  Mutta kai tohonki on joku laki säädetty tyyliin että:"poliisi saa kaataa viinat maihin, jos katsoo siitä jatkossa aiheutuen vaaratilanteita tms". On toi vähä kakspiippunen juttu.