PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Haetaan seuraa  (Luettu 82556 kertaa)

Bajari

• Vieras
Vs: Haetaan seuraa
« Vastaus #49 : Toukokuu 17, 2010, 16:33:28 ip »

Meillä tuo menee toisin päin!!! Ukko osaa huijata (mutta onneksi aina kertoo viim. parin päivän jälkeen) ja hyödyntää kyllä kaikki mitä musta irti saa, onnistuu aina jotenkin luikertelemaan kaikista yhteisistä laskuistakin, ruokakauppalaskua se ei ole maksanut koskaan, jätkä tienaa kuitenkin tonnin enemmän kuin mä! Ja en jaksa tapella kun mä tartten kuiteski sitä sapuskaa...

Kierrätyshän on päivän sana, pätee varmaan parisuhteessakin. Eli kiertoon vaan tollanen KP.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2010, 18:39:19 ip kirjoittanut Bajari »

Hankkija

• Vieras
« Vastaus #50 : Toukokuu 17, 2010, 18:15:14 ip »
Kierrätyshän on päivän sana, pätee varmaan parisuhteessakin. Eli kiertoon vaan tollanen KP.

Ottaakohan Tramel Oy:n MOBO kierrätysmyymälä vastaan? ;D

Kimmo K

• Newbie
  • *
« Vastaus #51 : Joulukuu 16, 2010, 10:14:29 ap »
Tässä olis yks teoria miksi kunnon miehet kuten minä ei kiinnosta naisia. Olen tylsä, en juo, en polta, en ole komea, ei ole omaisuutta.

Bajari

• Vieras
« Vastaus #52 : Joulukuu 16, 2010, 13:00:05 ip »
Tässä olis yks teoria miksi kunnon miehet kuten minä ei kiinnosta naisia. Olen tylsä, en juo, en polta, en ole komea, ei ole omaisuutta.

eli korjaat vaan kaks asiaa, rupeet röökaa ja vetää viinaa ni joha naisia riittää :D:D

Kimmo K

• Newbie
  • *
« Vastaus #53 : Joulukuu 16, 2010, 15:45:24 ip »
Se on kai luonnekysymys, vaikka polttais ja jois niin ei silti löydä naisia. Olen yrittänyt vaikka miten ja nyt olen luopunut toiveesta. Ei jaksa enää edes yrittää.

fingers

• Full Member
  • capox
« Vastaus #54 : Joulukuu 16, 2010, 20:30:27 ip »
Niin, arvaapa kuin moni konnon nainen on luopunut yrityksistään -löytää kunnon miehiä.  ;)
Jos ei mitään opittu Aatulta, niin opit uusiksi, aate on se mikä elää.

zz-elli

• Vieras
« Vastaus #55 : Joulukuu 16, 2010, 21:14:24 ip »
Se on kai luonnekysymys, vaikka polttais ja jois niin ei silti löydä naisia. Olen yrittänyt vaikka miten ja nyt olen luopunut toiveesta. Ei jaksa enää edes yrittää.

:( johan se laulussa sanotaan, kunnon mies ei naista saa. Ja tänä päivänä ei kunnonmiehiä ole olemassakaan. Ei ole niitä jotka arvostavat muuta kuin rahaa ja rahaa, omaisutta, ehkäpä pikapanoja ja pikaruokaa.