PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Haetaan seuraa  (Luettu 85073 kertaa)

Suz

• Member
  • *
Vs: Haetaan seuraa
« Vastaus #42 : Helmikuu 04, 2010, 09:37:57 ap »
Suz, miksi roikut joissakin chateissa? Suurin osa siellä olevista miehistä on sellaisia joiden on vaikea live elämässä lähestyä naista tai ovat muuten vaan jollain tapaa outoja ja heikolla itsetunnolla varustettuja pelkkiä alapään vonkaajia. Harrastusten parissa on yleensä samanhenkisiä ihmisiä ja itse löysin rakkaani kuntosalilta. Sitä iloa kesti 9 vuotta.. Eilen olin treffeillä ja tähänkin naiseen törmäsin myös kuntosalilla ;)

Huvikseni pyörin tuolla chateissa ja on joo suurin osa noita "ah, niiin ihania ehdottelijoita". Sitten taas toinen osa on fiksua porukkaa, joiden kans tulee ihan mielenkiintosia keskusteluja. Eipä ole mun harrastuksissa miehiö näkynyt ;)

Mitä odotat jostain suoli24 chateista.
Jos odotat sieltä herrasmiehiä ni saat jonkun aikaa chattailla  ;D

Useimmiten tuolla on täysin mulkkuja ihmisiä, jotka ei näe muutakun pillun naisessa ja niille vastaan aikas vittuilen. Välillä taas löytyy fiksuakin seuraa enemmän kun kaipais, mutta herrasmiestä en ole koskaan nähnyt, jos olen en ole tainnut mitään huomioo kiinnittää siihen ihmiseen. Omasta mielestä nk. herrasmiehet ovat tylsiä, ei mitään seikkailun halua ja pitäis elää sitä perinteistä elämää, joo ei kiitos.

Eli se sika on ei tylsä.
Se panee (myös vierasta)ja ryyppää ja pitää "naisesta hyvää huolta".
Taas se tässä kääntäen tämä totuus kuultiin  ;D ;D

Jos se vieraissa käy, lentää pihalle sen sileän tien ja alkoholismia on jo nähty tarpeeksi, joten ei kiitos. Taitaa olla niin ettei kovin montaa kunnollista miestä löydy tai sitten olen vaan valikoiva :D
Puhkon silmäni, että näkisin
En tahdo nähdä, mutta näen sen väkisin
Runtelen korvani, jotta kuulisin
En ymmärrä, mutta kuulen sen väkisin

Weeder

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #43 : Maaliskuu 09, 2010, 14:53:51 ip »
Pieni vastaveto vaikka tosissani kysynkin: Missä ovat kunnolliset naiset nykyään?

MAKO

• Jr. Member
  • **
  • Luulee olevansa.
« Vastaus #44 : Maaliskuu 09, 2010, 22:42:48 ip »
Pieni vastaveto vaikka tosissani kysynkin: Missä ovat kunnolliset naiset nykyään?

Anna jonkinasteinen määritelmä "kunnon" naiselle, ni kerron sulle missä ne on.  ;)
Never argue with an idiot, they drag you down to their level and then beat you with experience!

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
« Vastaus #45 : Maaliskuu 10, 2010, 05:48:36 ap »

Eikös kunnon nainen osaa valehdella sujuvasti ja tietenkin hyödyntää kaikki mahdollisia palveluita mitä on tarjolla?
Nämähän on eräitä erittäin tärkeitä ominaisuuksia joilla pääsee eteenpäin....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

kreku

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #46 : Maaliskuu 10, 2010, 06:52:38 ap »
Se on kyllä murheellista, että nykyään on niin paljon epäluuloja miesten ja naisten välillä. Kauheen hankalaks on tuo pariutuminen menny, kuitenki yksi luonnollisimpia juttuja.

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
« Vastaus #47 : Maaliskuu 10, 2010, 07:01:59 ap »
Viisaat kertoo,että pohjimmiltaan kaikki ihmiset on samanlaisia.jos todellakin on näin ni maailma on muuttunut viime vuosikymmeninä todella todella paljon.
Pohdintoja voisi kirjoittaa kirjan verran,mutta tulisiko siitä kukaan hullua hurkaammaksi?

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

iina

• Newbie
  • *
« Vastaus #48 : Huhtikuu 28, 2010, 21:04:46 ip »
Eikös kunnon nainen osaa valehdella sujuvasti ja tietenkin hyödyntää kaikki mahdollisia palveluita mitä on tarjolla?
[/quote]

Meillä tuo menee toisin päin!!! Ukko osaa huijata (mutta onneksi aina kertoo viim. parin päivän jälkeen) ja hyödyntää kyllä kaikki mitä musta irti saa, onnistuu aina jotenkin luikertelemaan kaikista yhteisistä laskuistakin, ruokakauppalaskua se ei ole maksanut koskaan, jätkä tienaa kuitenkin tonnin enemmän kuin mä! Ja en jaksa tapella kun mä tartten kuiteski sitä sapuskaa...