PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: mahtaakohan sellasta edes olla  (Luettu 15828 kertaa)

bonus

• Vieras
Vs: mahtaakohan sellasta edes olla
« Vastaus #7 : Toukokuu 18, 2009, 16:36:16 ip »
Minä ainakin jaksasin kattella misstä jolla on ns. romua nurkissa, koska itsekkin keräilen kaikkea turhaa :D  Jos mies on kätevä käsistään, se voikin tehdä sitten kaiken työn ;>
ei muuta kun yyveetä sahuriäxälle ;)

jaskatku

• Jr. Member
  • **
  • Turusta nääs oon..!
« Vastaus #8 : Toukokuu 24, 2009, 12:43:03 ip »
Jos siinä naisen kutsumassa "romut" kohdassa olisi hienoja meikkejä niin silloin ei ne lähtisi pois. Enempää en kommentoi.

SahuriX

• Sr. Member
  • Kalustoa ei koskaan ole tarpeeksi !!!
« Vastaus #9 : Toukokuu 24, 2009, 12:56:04 ip »
Minä ainakin jaksasin kattella misstä jolla on ns. romua nurkissa, koska itsekkin keräilen kaikkea turhaa :D  Jos mies on kätevä käsistään, se voikin tehdä sitten kaiken työn ;>

sepä varsin mielenkiintoista :)

[edit] yyvveetä odotellessa....

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
« Vastaus #10 : Toukokuu 24, 2009, 14:42:42 ip »

joo...nyt heivaat ne kaikki suhisevat ja rahisevat ja rumat radiot tänne ja sitten kaikki varaosat ja haet kynsilakkaa hiusjuttuja ja kaikkea verkohoja ja kukkasia ja hajuvesiä ja (kallista) viiniä ni kyllä sillä irtoo  ;D ;D ;D ;D ;D
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

SahuriX

• Sr. Member
  • Kalustoa ei koskaan ole tarpeeksi !!!
« Vastaus #11 : Toukokuu 24, 2009, 15:46:00 ip »

joo...nyt heivaat ne kaikki suhisevat ja rahisevat ja rumat radiot tänne ja sitten kaikki varaosat ja haet kynsilakkaa hiusjuttuja ja kaikkea verkohoja ja kukkasia ja hajuvesiä ja (kallista) viiniä ni kyllä sillä irtoo  ;D ;D ;D ;D ;D

Ensinnäkin mun paku on rikki...
Toiseks edes puolet mun "romuista" ei mahdu sulle mihinkään (ja sama kai pätee toisinkinpäin).
Kolmanneks en kyllä romuharrastuksestani luovu... jos ei löydy sellasta eukkoa joka antaa mun harrastaa niin oon sitten ilman perkele....

Suz

• Member
  • *
« Vastaus #12 : Kesäkuu 04, 2009, 10:34:12 ap »

Ensinnäkin mun paku on rikki...
Toiseks edes puolet mun "romuista" ei mahdu sulle mihinkään (ja sama kai pätee toisinkinpäin).
Kolmanneks en kyllä romuharrastuksestani luovu... jos ei löydy sellasta eukkoa joka antaa mun harrastaa niin oon sitten ilman perkele....

No jos ei ne tonne perkeleen isoon konehalliin mahdu, sitten on kyllä aika paljon romua :D Aina voi tehdä uuden hallin, jos toinen on täys ;D
Puhkon silmäni, että näkisin
En tahdo nähdä, mutta näen sen väkisin
Runtelen korvani, jotta kuulisin
En ymmärrä, mutta kuulen sen väkisin

Seashadow

• Jr. Member
  • **
  • :~~~D
    • wat
« Vastaus #13 : Joulukuu 26, 2009, 18:39:32 ip »
Heitä sä sitte muijan hajuvedet ja meikit sun muut roskiin tai kutsu niitä "romuksi". Ei naiset tajuu näitten päälle.
Siikana lentäisin taivaalla