HALUATKO EDULLISESTI LAATUA?HALPAREGAS PALVELEE http://www.halparengas.fi/
Minä ainakin jaksasin kattella misstä jolla on ns. romua nurkissa, koska itsekkin keräilen kaikkea turhaa Jos mies on kätevä käsistään, se voikin tehdä sitten kaiken työn ;>
Lainaus käyttäjältä: Suz - Toukokuu 18, 2009, 11:36:21 apMinä ainakin jaksasin kattella misstä jolla on ns. romua nurkissa, koska itsekkin keräilen kaikkea turhaa Jos mies on kätevä käsistään, se voikin tehdä sitten kaiken työn ;> sepä varsin mielenkiintoista [edit] yyvveetä odotellessa....
Lainaus käyttäjältä: SahuriX - Toukokuu 24, 2009, 12:56:04 ipLainaus käyttäjältä: Suz - Toukokuu 18, 2009, 11:36:21 apMinä ainakin jaksasin kattella misstä jolla on ns. romua nurkissa, koska itsekkin keräilen kaikkea turhaa Jos mies on kätevä käsistään, se voikin tehdä sitten kaiken työn ;> sepä varsin mielenkiintoista [edit] yyvveetä odotellessa.... joo...nyt heivaat ne kaikki suhisevat ja rahisevat ja rumat radiot tänne ja sitten kaikki varaosat ja haet kynsilakkaa hiusjuttuja ja kaikkea verkohoja ja kukkasia ja hajuvesiä ja (kallista) viiniä ni kyllä sillä irtoo
Lainaus käyttäjältä: Viheraho - Toukokuu 24, 2009, 14:42:42 ipLainaus käyttäjältä: SahuriX - Toukokuu 24, 2009, 12:56:04 ipLainaus käyttäjältä: Suz - Toukokuu 18, 2009, 11:36:21 apMinä ainakin jaksasin kattella misstä jolla on ns. romua nurkissa, koska itsekkin keräilen kaikkea turhaa Jos mies on kätevä käsistään, se voikin tehdä sitten kaiken työn ;> sepä varsin mielenkiintoista [edit] yyvveetä odotellessa.... joo...nyt heivaat ne kaikki suhisevat ja rahisevat ja rumat radiot tänne ja sitten kaikki varaosat ja haet kynsilakkaa hiusjuttuja ja kaikkea verkohoja ja kukkasia ja hajuvesiä ja (kallista) viiniä ni kyllä sillä irtoo Ensinnäkin mun paku on rikki...Toiseks edes puolet mun "romuista" ei mahdu sulle mihinkään (ja sama kai pätee toisinkinpäin).Kolmanneks en kyllä romuharrastuksestani luovu... jos ei löydy sellasta eukkoa joka antaa mun harrastaa niin oon sitten ilman perkele....