PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pidätyskuolemien epäillään johtuvan syndroomasta  (Luettu 5529 kertaa)

pave

  • Vieras
Pidätyskuolemien epäillään johtuvan syndroomasta
« : Syyskuu 02, 2008, 21:58:36 ip »
Pidätyskuolemien epäillään johtuvan syndroomasta
... Niin kummanhan -poliisin vai pidätetyn? :)... (ei ole kauaakaan kun Venäjällä poliisi pidätti yhden WWW-sivuilla Putinin ja jonkin "päämiehen"kritisoinnista,... lentokentällä pidätettiin niin vajaan tunnin päästä kaveri kuoli sairaalaan,... reikä ohimolla) ... että kuinkahan moni näistäkin "kuolemista" oikeesti kuoli "itekseen" -ettei poliisit avustaneet?

Uutisiin

Espanjalaiset tutkijat uskovat päässeensä tähän asti tuntemattoman, tappavan syndrooman jäljille. He uskovat, että ihminen saattaa eläimen tapaan yllättäen kuolla jouduttuaan kiinni otetuksi.

Espanjalaiset kertoivat tutkimustuloksistaan Euroopan kardiologisen seuran kokouksessa Münchenissa.

... Francisco Francon aikana ainenkin "kaikki" espanjalaiset kuolivat "oudoissa olosuhteissa" oisko ollut jonkinlainen syndrooma heilläkin

He tutkivat 60 poliisin pidättämän henkilön kuolemantapauksia Espanjassa kymmenen viime vuoden ajalta. Henkensä menettäneistä pidätetyistä vain yksi oli nainen. Loput olivat nuoria, keski-iältään 33-vuotiaita ja keskimäärin terveitä miehiä.

Kolmaosa kuolemista tapahtui pidätyshetkellä, loput vuorokauden kuluessa pidätyksen jälkeen.

Tutkijat uskovat, että syynä voi olla äkillinen, äärimmäinen stressitila, jolloin veren katekoliamiinitaso kohoaa tappavaksi. Tämä on tutkijoiden mukaan mahdollista etenkin nuorilla, terveillä miehillä.

Katekoliamiinit ovat yhdisteitä, jotka voivat toimia sekä hormoneina että keskushermoston välittäjäaineina. Tunnetuin katekoliamiini on adrenaliini, jota erittyy esimerkiksi urheillessa.

myrkky

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 864
  • Karma: +0/-0
Vs: Pidätyskuolemien epäillään johtuvan syndroomasta
« Vastaus #1 : Syyskuu 03, 2008, 01:30:02 ap »
Pidätyskuolemien epäillään johtuvan syndroomasta
... Niin kummanhan -poliisin vai pidätetyn? :)... (ei ole kauaakaan kun Venäjällä poliisi pidätti yhden WWW-sivuilla Putinin ja jonkin "päämiehen"kritisoinnista,... lentokentällä pidätettiin niin vajaan tunnin päästä kaveri kuoli sairaalaan,... reikä ohimolla) ... että kuinkahan moni näistäkin "kuolemista" oikeesti kuoli "itekseen" -ettei poliisit avustaneet?

Uutisiin

Espanjalaiset tutkijat uskovat päässeensä tähän asti tuntemattoman, tappavan syndrooman jäljille. He uskovat, että ihminen saattaa eläimen tapaan yllättäen kuolla jouduttuaan kiinni otetuksi.

Espanjalaiset kertoivat tutkimustuloksistaan Euroopan kardiologisen seuran kokouksessa Münchenissa.

... Francisco Francon aikana ainenkin "kaikki" espanjalaiset kuolivat "oudoissa olosuhteissa" oisko ollut jonkinlainen syndrooma heilläkin

He tutkivat 60 poliisin pidättämän henkilön kuolemantapauksia Espanjassa kymmenen viime vuoden ajalta. Henkensä menettäneistä pidätetyistä vain yksi oli nainen. Loput olivat nuoria, keski-iältään 33-vuotiaita ja keskimäärin terveitä miehiä.

Kolmaosa kuolemista tapahtui pidätyshetkellä, loput vuorokauden kuluessa pidätyksen jälkeen.

Tutkijat uskovat, että syynä voi olla äkillinen, äärimmäinen stressitila, jolloin veren katekoliamiinitaso kohoaa tappavaksi. Tämä on tutkijoiden mukaan mahdollista etenkin nuorilla, terveillä miehillä.

Katekoliamiinit ovat yhdisteitä, jotka voivat toimia sekä hormoneina että keskushermoston välittäjäaineina. Tunnetuin katekoliamiini on adrenaliini, jota erittyy esimerkiksi urheillessa.

Toivottavasti mulle ei käy noin, meinaan jos kaikki menee suunnitelman mukaan, olen kohtpuoleen sellissä vuorokaudesta kahteen ja minut todetaan syyttömäksi.. jos kaikki menee vituiksi, niin olen sellissä vuorokaudesta kolmeen ja seuraa haaste..
Pillu on vähän kuin raha. Kun sitä on, niin se on lähes yhdentekevää. Kun sitä ei ole, vituttaa niin maan perkeleesti..

Vääräuskoinen

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 133
  • Karma: +0/-0
Vs: Pidätyskuolemien epäillään johtuvan syndroomasta
« Vastaus #2 : Syyskuu 04, 2008, 02:51:02 ap »
ei ole kauaakaan kun Venäjällä poliisi pidätti yhden WWW-sivuilla Putinin ja jonkin "päämiehen"kritisoinnista,... lentokentällä pidätettiin niin vajaan tunnin päästä kaveri kuoli sairaalaan,... reikä ohimolla)



http://ingushetiya.wordpress.com

"niinhän sitä Venäjällä" moni sanoo. Mutta surullinen tosiasia on että suomi on saanut enemmän huomautuksia EU:n perustuslakituomioistuimelta kuin Venäjä, koskien oikeusturvan toteutumista. Kun otetaan huomioon että Venäjää ei yleisesti pidetä oikeusvaltiona niin "on lottovoitto syntyä suomeen" hokema kuulostaa aika naivilta.

Suomi on niitä harvoja maita EU:ssa jossa ei ole perustuslakituomioistuinta joka valvoisi uusien lakien toimeenpanoa ja niiden oikeellisuutta suhteessa perustuslakiin. on kyllä olemassa Eduskunnan Perustuslakivaliokunta (vain tuomioistuin voi tehdä kaikkia sitovan päätöksen suomessa, valiokunta voi antaa vain neuvoaantavaa ohjeistusta) jossa kansanedustajat käsittelevät tätä samaa aihetta mutta puoluekurin sääteleminä äänestävät jotain ihan muuta.

on helvetin mielenkiintoista nähdä millä mallilla suomi polkee 10 - 20 - 30 vuoden päästä tätä menoa.... ::)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 04, 2008, 03:05:02 ap kirjoittanut Vääräuskoinen »