PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Maahanmuuttajien mukana tulee kivoja pelihetkiä  (Luettu 1622 kertaa)

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Maahanmuuttajien mukana tulee kivoja pelihetkiä
« : Toukokuu 30, 2024, 11:02:29 ap »
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d42cfca4-ee0a-40e3-9fa6-f6c223ff2d99

Ei kukaan esim korkeasti koulutettu tänne halua.Jos on niin pätevä niin valitsee varmuudella toisen maa.Ei nämäkään niin tyhmiä ole etteivätkö haluaisi menestyä.
Suomessa se vain ei ole mahdollista.Verotus holhoaminen lainsäädäntö.jos minulla olisi valinnan mahdollisuus niin en mä tänne tulisi.Sen verran vittuimainen maa tämä on
Mutta pelihetkiä sapuskanlaittohetkiä julisti suvakki tähän tyyliin ylellä.

Uutinen on tälläinen:

Murhaluvut räjähtivät käsiin Ruotsissa
Kasvua kymmenen vuoden takaiseen nähden on hurjat 178 prosenttia.

Viime vuoden aikana Ruotsissa annettiin yhteensä 309 murhaa koskenutta oikeuspäätöstä. Kasvua toissa vuoteen nähden oli 44 prosenttia ja kymmenen vuoden takaiseen verrattuna huimat 178 prosenttia.

Luvut sisältävät oikeudessa annetut tuomiot sekä hyväksytyt rangaistusmääräykset ja -vaatimukset. Rikosnimikkeiden osalta mukaan lasketaan murhan lisäksi myös murhan yritykset ja valmistelut sekä avunanto rikokseen.

Myös kaikkien Ruotsissa tuomittujen vankeuskuukausien määrä kasvoi viime vuonna 25 prosenttia edellisvuoteen verrattuna. Kymmenessä vuodessa määrä on tuplaantunut.

– Vankeustuomioiden määrä ja rangaistusaikojen pituus alkoivat kasvaa jo vuonna 2017, ja nousu oli erityisen voimakasta vuonna 2023. Kehitys liittyy tuomioiden koventamiseen, jota on tehty viime vuosien aikana, Brån tilastotieteilijä Oskar Lindström kertoo tiedotteessa.

Toisaalta tappotuomioiden määrä on laskenut merkittävästi. Viime vuonna Ruotsissa annettiin vain kaksi oikeuden päätöstä, joissa päärikosnimikkeenä oli tappo.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X