PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Lääkkeitä ei vain suomessa saa  (Luettu 5335 kertaa)

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Lääkkeitä ei vain suomessa saa
« : Tammikuu 29, 2023, 11:12:28 ap »
OIKAISUVAATIMUS

Päätöksessä on useita virheitä.
Laskelmassa ei huomioda lääkekulua koska nastolan apteekissa ei ole lääkettä saatavilla.Tämä on täysin vastoin yleisiä periaatteita.
Lisäksi laskema ei pidä paikkansa koska kuluja on tullut lisää joten päätös on täysin virheellinen.
Uusi laskelma liitteenä.
jos nämä lääkekulut huomiotaisiin niin olisin oikeutettu tukeen.
Laitoin sähköpostin apteekkin ja cc:n tälle Julia Haajaselle (Julia Wivan Serafia Haajanen Syntymävuosi:   1994 Rekisteröintinumero:   25106793711 Oikeudet:   
sosionomi )

Julia Wivan on käyttänys laskelmissaan summaa tammikuussa 110,60 ja liitteessä selviää että summa oikeasti tällä hetkelle 290123 on 85,60 e. Suomeksi apteekkilasku minulle määrättyihin lääkkeisiin on enemmän kuin tämä summa.Näin ollen olisin oikeutettu saamaan lääkkeeni tt tuella mutta tämän Julia Wivan Serefia haajasen päätöksen takia ei näin nyt ole.
Ja vaikka tekisitte päätökseen muutoken ei se enää tule korjaantumaan koska edellisiä kuukausia ei laskelmoida. Näin olleen järjestelmässä on helvetisti vikaa joka kyllä tullaan jotenkin veivaamaan julkiseksi.
Saan kyllä lääkkeeni kun hakeudun sairaalaan tms kalliiseen hoitoon johon minulla on oikeus.tämä kyllä menee yhteiskunnan piikkiin joka olisi vältettävissä ihan yksinkertaisella harkinnanvaraisella tt tuella.Olen kertonut mihin nämä tulevat johtavaan ilman vaikutusta.Näitä palloja on pyöritelty jo puolitoista vuotta.näiden papereiden pyörittelytkään eivät ole mitään edullisia.Mutta miten vain haluataan näitä asiota kyllä hoidellaan.
nyt on niin että minulla ei ole rahaa hakea noita lääkkeitä joten en voi kuittia toimittaa koska lääkkeitä ei ole varaa hankkia.Jos olisi varaa hankkia lääkkeet niin pääsisimme tt tuki luukulle.
Miten voi hakea lääkkeet jos ei ole rahaa? Jätetäänkö terveydenhoito sillensä?
Näin olleen päätöstä on oikaistava ja myönnettävä harkinnanvarainen tt tuki kunnan laskelmaan ja sitten sen jälkeen on kunnan mahdollisuus hakea nimissäni tt tukea kelalta jotta saavat nämä rahat.
Tilanne tulee johtamaan sähköjen katkaisuun joka taas jotkaa sitten siihen että lääkekulut nousevat terveydenhuoltokulut nousevat johon toisaalta selvästi pyritään.
Ite katson tietyt seikat niin tärkeiksi etten edes ajattele mitä erilaisia kuluja hyvinvointialueelle tästä koituu.mutta 100 euron säästöstä kuluja tulee tuhansia euroja.
Sähkölaskut on sellaisia jotka suurelta osin liittyvät terveydenhoitoon (liitteet lääkärintodistukset)
Näin olleen päätöstä on muutettava myönteiseen suuntaan ja tai asian käsittelyä tulee jatkaa muissa oikeuden käyttö asteissa.

Pasi Viheraho

29012023
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X