PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pasi Viheraho Eduskuntaan  (Luettu 6993 kertaa)

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Pasi Viheraho Eduskuntaan
« : Syyskuu 15, 2022, 09:52:34 ap »
olen ehdolla eduskuntavaaleissa 2023

Kierrätys ei toimi. yritykset pistävät sulattoon muutaman vuoden vanhoja laitteita tietoturvaan vedoten.Kaikki tietävät että näitä useiden tuhansien arvoisia laitteita voisi tyhjentää tietoturvallisesti mutta näin ei tehdä.
Yritykset ovat sitä mieltä että se nakertaa uusien myyntia.Tämäkö on vihreää siirtymää?

Kelan asiakkaiden kyykytys. Tuilla ei yksinkertaisesti tule toimeen niin että se elämä olisi ihmisarvoista elämää.Sentin venytystä.
Töitä ei ole ja jos jotain pätkä töitä löytyisikin niin jos et saa siitä kunnollista palkkaa niin siitä ei ole mitään hyötyä.Onko se yhteiskunnallisesti kannattavaa tämänkaltainen kyykytys?
Mielestäni ja varsinkin näillä hinnoilla alle 2000 euron palkkoja ei pitäisi edes olla olemassa.
Ajatellaanpa nyt että vuokra olis 500 lääkkeet muutaman satasen auto verot sun muut.niin eipä siintä paljoa ruokakauppaan ja vaatekuluihin ja muihin kodinhoitoon tarvittavia varoja jää.

Perustulo olis tietyllä tavalla olla tarkaisu vaikka ei sekään ongelmaton ole.
jotta tuloloukuista päästäisiin eroon olisi kansalaisen saatava tienata jotain ilman että se vaikuttaa tukiin.
verotus pitää pieni tuloisille olla kohtalaisempi.

Rikkaitakaan ei pidä häätää suomesta. Nythän rikkaat lähtevät suomesta pois ja sekö nyt on sitten järkevää?
Nämä kuitenkin järkeilevät tänne suomeen töitä.
Paperitehtaita ja muutakin kansainvälistä yritystoimintaa nykyisin oikein koitetaan häätää suomesta erilaisilla rajoituksilla veroilla säännöillä .

Euro ja Eurostoliitto ei vain voi toimia.Euroopan maat on niin erilaisia että jos ajatellaan että vpaa liikuvuus työ jne voi toimia rajoista huolimatta.Johtaa tilanteeeen että halpamaista voi tulla tekemään duunit ja muut ei voi kilpailla? Tämähän ei toimi ellei tarkoituksena todellakin ole liittovaltio ja parempien maiden alasajo samalle tasolle kuin heikommat maat.Siihenhän tässä kovasti on suuntaus näiden tukipakettien hyväksymisellä. Samalla suomen kansalaisia kurjistetaan. terveydenhuoltoa ajetaan alas ja vanhukset makailee paskassa.Silti on miljardeja pistää EU elpymispakettiin jonka me jo tiedämme ettei se mitään auta kuin hetkellisesti.

Alkoholin verotus.
Naapurista saa halvalla.EU edellyttää vapaan liikkuvuuden.Suomi yrittää kaikin keinoin rajoittaa tätä . Autoverotus.Autoja pitäisi saada tuoda muualta EU alueelta vapaasti.Ei saa.Suomi rankaisee tästä.Suomi haluaa olla EU:ssa mutta ei noudata sääntöjä ja niitä sääntöjä mitä noudatetaan orjallisesti on kaikki omia kansalaisiaan vastaan.

itse olen sitä mieltä että ero Eu:sta olisi oikea ratkaisu tai vähintääkin se että kaikkia direktiivejä ei vain noudateta.piste.Miten maa voi olla itsenäinen jos määräykset tulevat muualta?

Ei natoon.Suomen tule olla puolueeton.Meidän tulee itse puolustaa itseämme ilman puolustusliittoa. Kaikeasta huolimatta venäjä on tuossa nurkan takana tahdoimme tai emme.Ei meidän tule kaikkea hyväksyä mutta siinä ne on miksi meidän pitää omaa oksaa sahata tietentahtoen eikä kehittävämpää olisi koittaa vaikuttaa asiohin diplomatian keinoin.

Nyt suoraan sanottuna suomalaiset on päättäjiemme johdolla masinoitu vihaamaan venäläisiä.Suurin osa venäläisistä ei halua sotaa mutta eivät voi sitä sanoa ääneen .
Suomen meno on kuin suoraan pölhölästä.
Natoon liittyminen on sama kuin alkaisi istumaan ydinpommien päällä ja odotella onko se suutari vaiko ei?

Paljon on asiota joita haluan ajaa ja tähän ketjuun niitä tulen tässä nyt ennen vaaleja kirjoittelemaan.

Moni asia vaatii kirveen heilumaan ja tekemään duunia.

Pasi Viheraho on tämän työkalu.

Jos on kyseltävää niin kyselkää asiallisesti.

Pasi Viheraho / SKE
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 15, 2022, 09:57:38 ap kirjoittanut Viheraho »
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
Vs: Pasi Viheraho Eduskuntaan
« Vastaus #1 : Helmikuu 13, 2023, 09:41:54 ap »
Ottakaa yhteyttä oman alueen sosialipalveluihin.Sitten kun sinne ottaa yhteyttä laittavat edunvalvonta paperit vetämään.Sitten jos et pesepyykkejä kuivata yms niin tulee lastensuojelu ihmettelemään.tää suomalainen viranomaisarmeija on vailla vertaa.
no nyt on tullut sitten taas asiaa silvan palveluihin:
Viestit - Kela
Olet kirjautunut nimelläViheraho, Pasi Antero
Toimeentulotuki - Perustoimeentulotuki
Kela13.02.2023 08:58
Hei ! Maksusitoumusta apteekkiin ei voida myöntää, koska laskelma on reilusti ylijäämäinen ajalla 01.02.2023-28.02.2023. Jos sinulla on paljon tarvittavia lääkkeitä pyydetään olemaan yhteydessä alueesi sosiaalipalveluihin.
Täydentävästä ja ehkäisevästä toimeentulotuesta päättää hyvinvointialueesi. Tarvittaessa saat lisätietoa täydentävästä ja ehkäisevästä toimeentulotuesta hyvinvointialueesi sosiaalipalveluista
Ystävällisesti
Kela

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
« Vastaus #2 : Helmikuu 15, 2023, 10:03:04 ap »
Paljon on kaikenlaisia lakeja asetuksiajne.
kun niitä ei noudatella niin mitä väliä niillä on.
Esim tämä kierrätysdirektiivi.sitä rikkoo kaikki.Vanhukseton jätetty oman onnensa nojaan.Näitä seikkoja pitää saada kuntoon.Esim etuisuuksilla tylsuhdeeduilla varmasti saadaan työntekijöitä tänne.
koulutetaan suomalaisia eikä hilata tänne molempi parempi ota burana lääkäreitä .Suohon on suomi menossa .lähellä jo ollaan.
Siksi olen ehdolla jotta saadaan jarrutettua tätä mielipuolista politiikkaa jota sdp esimerkiksi meille tällä hetkellä tarjoaa.
Kurssia on muutettava ja se tapahtuu vaaliuurnilla.

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
« Vastaus #3 : Maaliskuu 13, 2023, 09:06:02 ap »
Mahtaako joku taas tehdä kiusaa. Tein vaalimainokseni GOOGLEen. Nyt sieltä tuli tieto että vaalikampanjani on keskeutetty koska videoni https://www.youtube.com/watch?v=bq20FtniZRU sisältää luvanvaraista lääkemainontaa. resepti lääkkeitä.Mitä mieltä kansa on onko tässä lääkemainontaa ja nimenomaan reseptilääkemainontaa? Viheraho eduskuntaan HÄME 120 Muistakaa äänestää.Saa jakaa !

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
« Vastaus #4 : Maaliskuu 14, 2023, 06:45:01 ap »
Mahtaako joku taas tehdä kiusaa. Tein vaalimainokseni GOOGLEen. Nyt sieltä tuli tieto että vaalikampanjani on keskeutetty koska videoni https://www.youtube.com/watch?v=bq20FtniZRU sisältää luvanvaraista lääkemainontaa. resepti lääkkeitä.Mitä mieltä kansa on onko tässä lääkemainontaa ja nimenomaan reseptilääkemainontaa? Viheraho eduskuntaan HÄME 120 Muistakaa äänestää.Saa jakaa !

Nyt oli korjattu nämä esteet pois.Luultavasti ilmiantaja oporukka tätä harrastaa ja näin tekee vaalihäirintää.

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
« Vastaus #5 : Huhtikuu 05, 2023, 13:35:50 ip »
Kiitos kaikille äänestäneille
Yli 500 ääntä ekoissa eduskuntavaaleissa on jotain.Tupaan sillä ei menty mutta alku se on tämäkin.
Kiitos.