Tässä vuotta aikaisemmin tuli reteästi päätös jolla turvataan sähkölaskut.Asiapapereista ilmenee että tuen tarve on ollut silloin noin 600 euroä.
Kansalaiselle kuuluu vähimmäismäärä elämiseen TT tuen verran.Se on se vähimmäis summa joka pitää olla elämiseen.Siitä ei siis tingitä.
Kalliit lääkkeet aiheutti tämän tilanteen johon toki olen pyytänyt harkinnanvaraista tukea lääkkeisiin.
No pakottivat välitystiliasiakkaaksi vetoamalla että turvataan kaikki Tämä siis 2022 Silva Virta
Päätöksen mukaan rahat eivät riitä.

Nyt huomasivat vuoden päästä että rahat eivät riittäneetkään vaikka tuossa aikaisemmassa päätöksessä niin väittävät.
En tingi tästä 500 eurosta kk siis TT tuen suuruidesta summasta.
Minulla ei ole vain varaa pomppia noiden sosialivirkailijoiden toiveiden mukaisesti varmisnkin kun polttoaine on niin kallista.
Lisäksi on tässä muitakin ihan lain velvoittamia velvollisuuksia joita pitää hoitaa mutta näitä Silva ei suostu ottamaan huomioon.Teidetään miten homma kulkee ja omaa elämää kulkee asiat.
Silva kertoi myös että mahdollinenveronpalautus vaikuttaa TT laskelmaan siinäkin tapauksessa että varat ulosmittaan.Ei ollut edes halua selvittää asiaa.
Pistän lisää aiheesta kunhan jaksan. Voit äänestää minua eduskuntaan jotta nämä asiat saataisiin kuntoon.Mielestäni sosialityöntekijöiden pitää olla päteviä ja tietää erilaisista tuista jotain.Nyt näin ei ole.Ei olla edes selvitetty mahdollisuutta työllistymiseen esim päiväksi pariksi jotta saisi näitä asiota.Ei ole siis suomenkisanottuna tehty duuneja.
No nyt pohditaan sitten mistä apua kun SIlva ei sitä tarjoa.
keskustelu halukkuutta kuitenkin on kunhan toinen osapuoli joskus siihen on halukas.
Tämän päätöksen mukaan rahat saadaan riittämään edunvalvonnalla.Ihan kiva mutta se palvelu maksaa ja en ole toisaalta siihen suostuvainen.