PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Korona rokotus  (Luettu 7110 kertaa)

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Korona rokotus
« : Lokakuu 17, 2021, 21:17:01 ip »
olen seurannut keskustelua niin ainakin kuukautiset kuulema menee piikin jälkeen miten sattuu aika monilla?
Sitten on kuulema inpotenssiakin liikenteessä?
Jos THL:lta kyselee niin eihän niitä tietenkään voi olla olemassa .
Jotain hämärää tässä nyt vaan on.Joko nää on tehty ihan liian nopeasti ja ihmisillä testataan tuota vai miten nämä oudot sattumat selittäytyy?
Onkohan tuo koko viruskin pistetty ihan tarkoituksella liikenteeseen?
Kun ei oikein mihinkään tietoon voi luottaa varsinkaan siihen "oikeaan tietoon"
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Tessu

• Sr. Member
Vs: Korona rokotus
« Vastaus #1 : Marraskuu 22, 2021, 06:03:45 ap »
Juttuahan tuossa on ollu että Kiinasta se levisi eikä kukaan tiedä miksi,jollain naisella ensin oli ja sitten lähti pallo vyörymään!
En ole itekkään ottanu mitään piikkejä kun on jo muutenkin lääkkeitä tarpeeksi ja sairauksia entuudestaan,yksi kaveri kärsiny päänsärystä toisesta piikistä lähtien,että kyllä epäilyttää nuo asiat...

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
« Vastaus #2 : Marraskuu 22, 2021, 19:27:48 ip »
Juttuahan tuossa on ollu että Kiinasta se levisi eikä kukaan tiedä miksi,jollain naisella ensin oli ja sitten lähti pallo vyörymään!
En ole itekkään ottanu mitään piikkejä kun on jo muutenkin lääkkeitä tarpeeksi ja sairauksia entuudestaan,yksi kaveri kärsiny päänsärystä toisesta piikistä lähtien,että kyllä epäilyttää nuo asiat...

oletan että tää on labrassa duunailtu juttu.Biologinen ase ja tätä ei tahdota myöntää.
Toinen kuvio on että tällä saadaan uusi maailman järjestys mukavemmin käyntiin.
Onhan näitä teoriota miksi tätä tapahtuu.oletan että itse olen jo tän sairastanut mutta eipä siihenkään ole varmuutta kun ei pääse vasta-aine testeihin.
Kiinasta tuli ja oletettavasti sieltä labrasta joko pistetiin liikenteeseen tai sitten karkasi.
Paljon on kysymyksiä joihin emme vastausta saa vaikka hallitus sen tietäisikin.
jotainhan meille ei oikeasti kerrota.

Tessu

• Sr. Member
« Vastaus #3 : Joulukuu 15, 2021, 03:21:26 ap »
Nyt kummastuttaa tuo että pitäisi melkeen pakosti piikki ottaa mutta...hoitohenkilökunnastakaan Ei ole kaikkia rokotettu.
No onhan se aika kummaa että pääsee hoitamaan ulkopuolisia kun mihinkään muuhunkaan työhön ei pääse ilmam tulityökortteja,hygieniapasseja ym ym on passeja ja rokotuksia sun muita lupia pakko olla mutta hoitajilta ei sitten vaaditakkaan.
Miksi sitten pitäisi normi rivikansalaiselta mitään vaatia,en ota kantaa onko oikein/väärin että hoitohenkilöiden ei ole pakko ottaa rokotusta mutta ei tämä korona hommeli ainakaan ihan tasapuolista ole ollu kokoaikana eikä mikään ole ollu selvää koskaan.
Alusta asti kaikki mitä koronan ympärillä tapahtui oli aika sekavaa,kukaan ei tuntunut tietävän mitä missä ja milloin,ei hyvältä se kuulostanut!
Enempi alkoi vaan epäilyttämään kaikki terveys sekä viranomaistoiminta

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
« Vastaus #4 : Joulukuu 15, 2021, 03:23:13 ap »
Aatulta jäi hommat kesken nyt niitä jatketaan merkil suunnitteli ja muut toteuttaa ideologiaa.
Enkä sarkasmia mutta jotenkin tulee vaan mieleen.

Tessu

• Sr. Member
« Vastaus #5 : Joulukuu 19, 2021, 04:15:23 ap »
Pitäs teettää nyt itekkin tarroja missä lukis että keskustelen vain koronapassin omaavan kanssa,sitten liimailis niitä auton oveen ja talon oveen jne heeh!
Ja ainahan voi kaikessa vedota koronapasiin tai koronaan,johan nyton ollu kaikenmoista huuhaata mitä se mukamas on aiheutttanu,taitaa olla vaan kaukaa keksittyä...