Haluatko mainostaa viheraho.info:Ssa ?
Ota yhteyttä mainostus@viheraho.com
Otan vastaan käytöstä poistuvia langattomia mikrofoneja ja korvamonitoreja. yhteydenOtot pasi@viheraho.com
Lisäksi suuri tarve UPS eli katkottomien powereiden isoista akuista
Teollisuudessa näitä käytettyjä vuoden pari ikäisi akkuja menee poistoon
Voin Noutaa useita kymmeniä kappaleita tarvittaessa
Joten jos tiedät mistä näitä voisi noutaa kerrothan siitä minulle. - Kiitos

Kirjoittaja Aihe: ELÄKELÄISEN LÄÄKKEET  (Luettu 59 kertaa)

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
ELÄKELÄISEN LÄÄKKEET
« : Elokuu 21, 2021, 13:35:03 ip »
Tiedossahan on että eläkeläisten pitää arvioda mitä voi hankkia.
Joko ruoka lääkkeet tai muut kulut.
Lääkkeitähän ei aina ole varaa ostaa. No mietitäänpä. Toimeentulotuki luukulle kuuluu maksusitoumus apteekkiin.Niinpä pitää miettiä miten sille luukulle pääsee vaikke se mikään kovin mukava luukku olekkaan mutta joskus vain on pakko.
Kansalainenhan saa itse arvioda tulonsa jottein vain tule niitä veromätkyjä.
No tumasta toimeen.arvoidaanpa tulot hieman yläkanttiin ettei vain tule verohallinnolta mätkyjä.
Saat itse arvioda nämä.No sittenpä eläkkeestä lähteekin sitä veroa jolla yhteiskunta pyörii ja tulot tipahtivat niin alas että saat toimeentulotukea.
Siltä luukulta maksellaan Sinulle vuokrat sähköt lääkekulut ja vähäistä suuremmat terveyden huoltokulut.
Näin on maallinen taivaspaikka auennut. Veropidätyksiä menee ja ulosottohan ne sitten vie aikanaan kun palautuu joten ei vaaraa ylimääräissitä tuloista jotka vaarantaisivat toimeentulotuen että saat ne lääkkeet mihin Sinulla ei muuten olisi varaa.
No näin vähenee ulosotot (on syytä huolehtia että siellä on riittävästi ulosotossa ettei vain tule niitä elämää haittaavia tuloja) näin Sinä saat lääkkeet vuokrat ja ne elintärkeät lääkkeet toimeentulotuki luukulta kun ei niihin muuten ole suomessa hyvin vointivaltiossa varaa.
Ja ulosotto ottaa sitten aikanaan jos nyt oletkin arvionut ne tulosi väärin erehdyksessä ja siitä pitää sitten kelaan toimittaa todistus että et ole saanut sielä mitään ja näitä ei laskelmissa sitte huomioda.
503 euroa jääkin sitten kuukaudessa rahea ja muut hoitaa sitten kela ja näin voit selviytyä hengissä tässä hyvin vointi valtiossa.
Valtion pitäisi ehtottomasti peruseläkeläiselle antaa se lääkesitoumus jotta eläkeläisiläkin olisi ilman jippoiluita varaa näihin lääkkeisiin.

Mukanaa vuoden jatkoa jokaiselle hyvin vointivaltion jäsenelle.

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X