Haluatko mainostaa viheraho.info:Ssa ?
Ota yhteyttä mainostus@viheraho.com
Otan vastaan käytöstä poistuvia langattomia mikrofoneja ja korvamonitoreja. yhteydenOtot pasi@viheraho.com
Lisäksi suuri tarve UPS eli katkottomien powereiden isoista akuista
Teollisuudessa näitä käytettyjä vuoden pari ikäisi akkuja menee poistoon
Voin Noutaa useita kymmeniä kappaleita tarvittaessa
Joten jos tiedät mistä näitä voisi noutaa kerrothan siitä minulle. - Kiitos

Kirjoittaja Aihe: Miten näille kiusaajille saisi apua kun yhteiskunta ei näitä auta  (Luettu 92 kertaa)

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Minusta tämä on surullista että apua ei yhteiskunnassamme saa.
Nämä nyt säätää lehtiä näitä vituttaa joskus pieni pilkahdus on näillä että olisi toivoa paremmasta mutta sitten mitä luultavimmin yhteiskunta näidenkin päätä potkii.
Mitä mielestänne pitäisi tehdä että näillä olisi parempi olla`?

PYYDÄN ANTEEKSI

12.3.2008 23:00

Olen siis se Mi**o Ha****mo, joka on terrorisoinut tätä sivua viimeiset kuukaudet tappouhkauksilla ja vastaavilla.
Koin äskettäin eräänlaisen heräämisen ja halun tulla paremmaksi ihmiseksi ja haluan heti ensimmäiseksi pyytää anteeksi kaikilta viesteistä, joita olen kirjoittanut.

Syy, miksi olen uhannut ihmisten henkeä, haukkunut paskiaisiksi jne on, että olen epätoivoisesti kaivannut huomiota kurjan elämäntilanteeni takia.
Tämä nyt ei varmaan tullut kovin suurena yllätyksenä kenellekään, mutta minä olen luonteeltani aika ”nörttimäinen” ja syrjäänvetäytyvä, minulla ei ole kavereita, puhumattakaan tyttöystävästä, ja sen takia olen ollut hyvin stressaantunut, ja purkanut sitten tuntojani täällä. Toivottavasti ymmärrätte.

Tajuan nyt kuitenkin, että elämässä on muutakin kuin ihmisten ärsyttäminen, ja aion tästä lähtien keskittyä täysillä kavereiden (ja tyttöystävän) hankkimiseen, joten täällä en tule enää pyörimään. Hyviä jatkoja kaikille!
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X