S-Pankki sulkee tilit kun joku toistuvasti ilmoittelee että kadonnut.jos et usko niin kokeile.
pistä viestiä s-palautekanavalle
https://www.s-kanava.fi/palautelomake/ että kortti on kadonnut ja puhelin on pöllitty niin tili pistetään kyselemättä kiinni.
Tosin menee muutamia päiviä mutta homma toimii.
Ei varmistella mitenkään onko asia tosi vai ei.toimii TOR verkosta käsin joten et voi edes jäädä kiinni.
Näin toimii S ryhmä ja S pankki.
Pankki veks palvelu on tosi kätevä ja tehokas.Estää ylikulutuspäivää ja maailma pelastuu.
S-Pankin Asiakaspalvelu9.10.2017
Hei Pasi!
Kiitos lähettämästäsi viestistä ja pahoittelut tapahtuneesta.
Uusimme sinulle myös toisen kortin maksutta, koska asian hoitaminen on sujunut ikävästi. Korvauksena asian hoitamisesta aiheutuneista polttoainekuluista toimitamme sinulle lisäksi 50 euron S-ryhmän lahjakortin postitse.
Saat noin viikon kuluessa uuden pin-koodin ja uuden kortin kotiosoitteeseesi erillisinä lähetyksinä. Kun olet saanut uuden kortin, tuhoathan vanhan Visa Debit -korttisi **8386. Vanhaa korttia ei enää voi käyttää.
Meillä on velvollisuus sulkea asiakkaan kortti sekä mahdolliset pankkitunnukset, mikäli saamme ilmoituksen asiasta. Voimme ottaa katoamisilmoituksen vastaan myös toiselta henkilöltä, sillä esimerkiksi sairastapauksen sattuessa asiakas ei välttämättä itse voi ilmoittaa asiasta. Tiedossamme ei ole, että toimintatapaan olisi aikaisemmin liittynyt väärinkäytöksiä. Olemme pahoillamme, että sinun kohdallasi kävi niin ja otamme kortin katoamisilmoitusta ja palautelomaketta koskevan ohjeistuksemme uudelleen tarkasteluun.
Kiitos myös kehitysehdotuksesta liittyen taulukkomuutokseen! Viemme tämän eteenpäin tiedoksi, jotta voimme ottaa asian huomioon jatkokehityksessä.
Tapahtuneesta huolimatta toivotamme mukavaa alkanutta viikkoa ja toivomme, että asiointisi sujuu jatkossa kanssamme ongelmitta.
Ystävällisin terveisin
S-Pankki
p. 010 76 5800 (ma-pe klo 9-20, 0,0835 eur/puhelu + 0,1209 eur/min)
ja sama homma nyt 2023
Hyvin on S-pankissa tarkkailtu tilannetta.