PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: SÄHKÖLASKU ON MAKSAMATTA LAHTIENERGIA JA LINDORFF  (Luettu 19365 kertaa)

pertsae

• Newbie
  • *
Vs: SÄHKÖLASKU ON MAKSAMATTA LAHTIENERGIA JA LINDORFF
« Vastaus #7 : Elokuu 30, 2016, 14:27:41 ip »
Jos kerkesi mennä perintään niin lahtienergian vika kerran on yhden alkuperäisen lappusen sulle lähettäny ja  loput on tullut paska lindorffi lafkan kautta joka on VÄÄRIN.!

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
« Vastaus #8 : Elokuu 30, 2016, 14:47:20 ip »
Kyllä on niin rahastuksen makua, että oikein hampaita naurattaa  :-X Ei tämä ihan oikein ole jos lindorffi välikätenä vetää 5kybää tyhjästä.. Ymmärtäisihän sen jos lasku olisi mennyt perintään, mutta tässä ei tainnut olla kyse?  Yleensähän sieltä keneltä on palveluita/tavaraa ostanut,  tulee 2-3lappua jossa sitten lukee,  "jos et maksa tätä, tämä siirtyy perintään xxx firmalle"

Lahtienergia on ostanut laskutuksen tuolta.
lasku tulee lahtienergian kirjekuoressa huomautukset tulevatkin sitten paska yhtiön kirjekuoressa.
sitten tämän maksamattoman laskun jälkeen on tullut 3 tavallista sähkölaskus joissa ei ole ollut minkäänlaista mainintaa että edellinen lasku on ollut maksamatta.
3 laskua on siis tämän maksamattoman laskun jälkeen tullut ja näissä laskuissa ei ole ollut minkäänlaista mainintaa että laskunne on erääntynyt.
en ota mitään kantaa noihin perintämaksuihin perikööt tehkööt mitä huvittaa en mä maksa kun lahtienergian hinnastossa olevat laskutus perusteet.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Vetysyanidi

• Newbie
  • *
« Vastaus #9 : Elokuu 30, 2016, 17:17:31 ip »
Alkuvuodesta jäi yksi kuukaisu asunnon vuokrasta maksamatta. Noh, kaupungin vuokranantajalle ilmoitin että maksan sitten osissa. No ei käynyt, vaan olivat pistäneet jo Lindorffille tämän asian hoitaakseen. Minulle tuli häätövaroitus LINDORFFIN kirjeessä! Odotin, että itse vuokranantaja olisi voinut omassa kirjeessään voinut moisen asian laittaa. Mutta ei. Noh, sossu auttoi ja soittivat Lindorffille. Sossu maksoi osan vuokrasta ja minulle jäi osa + aivan jäätävät perintäkulut. Maksoin sitten kaikki mukisematta.

Ja niin, se yhden kuukauden vuokra jäi maksamatta mutta maksoin seuraavan. Sitten yhtäkkiä pamahti Lindorffin asiointipalveluun että minulla muka kaksi kertaa vuokra maksamatta. Summan olivat yhdistäneet ja maksettavaa olisi ollut 900 €. Noh, pyysin Lindorffilta selvitystä ja ottivat yhteyttä kaupungin vuokranantajaan. Olin oikeassa, olin jättänyt vain yhden kuukauden maksamatta. Yrittivät kusettaa minulta lähestulkoon 900 €. Siis Lindorff.

Kaiken tämän hässäkän jälkeen asun edelleen onnellisesti tässä samassa asunnossa ja toiste en samaa mokaa tee.

Vetysyanidi

• Newbie
  • *
« Vastaus #10 : Elokuu 30, 2016, 17:25:42 ip »
Yllä olevassa viestissäni on oma kokemus Lindorffin kanssa takkuamisesta.

sivuraide

• Jr. Member
  • **
  • B luokan (ja rapun) kansalainen
« Vastaus #11 : Elokuu 30, 2016, 19:43:03 ip »
Sama käytäntö on Tampereen vedellä, jos lasku jää maksamatta, postia tulee lindorffilta. Käytäntö taitaa olla aika yleinen. Itse kyllä avaan kaikki postit, kun saattavat olla tärkeitäkin. Paskan voi sitten polttaa....
09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
« Vastaus #12 : Elokuu 30, 2016, 20:04:04 ip »
Alkuvuodesta jäi yksi kuukaisu asunnon vuokrasta maksamatta. Noh, kaupungin vuokranantajalle ilmoitin että maksan sitten osissa. No ei käynyt, vaan olivat pistäneet jo Lindorffille tämän asian hoitaakseen. Minulle tuli häätövaroitus LINDORFFIN kirjeessä! Odotin, että itse vuokranantaja olisi voinut omassa kirjeessään voinut moisen asian laittaa. Mutta ei. Noh, sossu auttoi ja soittivat Lindorffille. Sossu maksoi osan vuokrasta ja minulle jäi osa + aivan jäätävät perintäkulut. Maksoin sitten kaikki mukisematta.

Ja niin, se yhden kuukauden vuokra jäi maksamatta mutta maksoin seuraavan. Sitten yhtäkkiä pamahti Lindorffin asiointipalveluun että minulla muka kaksi kertaa vuokra maksamatta. Summan olivat yhdistäneet ja maksettavaa olisi ollut 900 €. Noh, pyysin Lindorffilta selvitystä ja ottivat yhteyttä kaupungin vuokranantajaan. Olin oikeassa, olin jättänyt vain yhden kuukauden maksamatta. Yrittivät kusettaa minulta lähestulkoon 900 €. Siis Lindorff.

Kaiken tämän hässäkän jälkeen asun edelleen onnellisesti tässä samassa asunnossa ja toiste en samaa mokaa tee.

Petos

"1 § Petos[1]

Joka, hankkiakseen itselleen tai toiselle oikeudetonta taloudellista hyötyä taikka toista vahingoittaakseen, erehdyttämällä tai erehdystä hyväksi käyttämällä saa toisen tekemään tai jättämään tekemättä jotakin ja siten aiheuttaa taloudellista vahinkoa erehtyneelle tai sille, jonka eduista tällä on ollut mahdollisuus määrätä, on tuomittava petoksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

Petoksesta tuomitaan myös se, joka 1 momentissa mainitussa tarkoituksessa dataa syöttämällä, muuttamalla, tuhoamalla tai poistamalla taikka tietojärjestelmän toimintaan muuten puuttumalla saa aikaan tietojenkäsittelyn lopputuloksen vääristymisen ja siten aiheuttaa toiselle taloudellista vahinkoa.

Yritys on rangaistava."

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
« Vastaus #13 : Elokuu 31, 2016, 23:53:30 ip »
Nyt sitten minulla ei omilla pankkitunnuksilla toimi sähköinen asionti tämän firman kanssa.
nordean pankkitunnistautumisella omilla tunnuksilla en pääse mutta muiden tunnukset kyllä toimivat.
kummallista toimintaa tältä firmalta.
Pitänee pistää listää papereita menemään.
toikin siirtyi muualle

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Tämä viesti on lähetetty automaattisesti sähköisestä tietojärjestelmästä.
Huomaa, että lähettäjäksi merkitty sähköpostiosoite ei vastaanota sähköpostia.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ilmoituksenne kuluttaja-asiamiehelle on siirretty kuluttajaneuvontaan
Kilpailu- ja kuluttajavirastossa toimiva kuluttaja-asiamies on hallintolain (434/2003) perusteella siirtänyt asianne numerolla ******* maistraateissa toimivan kuluttajaneuvonnan käsiteltäväksi. Kuluttajaneuvonta neuvoo sekä kuluttajia että elinkeinonharjoittajia ja avustaa kuluttajaa tarvittaessa yksittäisessä riitatilanteessa elinkeinonharjoittajan kanssa.

Kuluttajaneuvonnan tavoitteena on vastata kaikkiin yhteydenottoihin viiden työpäivän sisällä. Yleisimmin vastaus annetaan puhelimitse (mikäli asiakas on numeronsa ilmoittanut). Soittajana saattaa näkyä 'tuntematon numero'.

Asianne numero ******* säilyy samana. Mikäli olette jo olleet yhteydessä kuluttajaneuvontaan, tämä viesti on aiheeton.

Kilpailu- ja kuluttajavirasto