Alkuvuodesta jäi yksi kuukaisu asunnon vuokrasta maksamatta. Noh, kaupungin vuokranantajalle ilmoitin että maksan sitten osissa. No ei käynyt, vaan olivat pistäneet jo Lindorffille tämän asian hoitaakseen. Minulle tuli häätövaroitus LINDORFFIN kirjeessä! Odotin, että itse vuokranantaja olisi voinut omassa kirjeessään voinut moisen asian laittaa. Mutta ei. Noh, sossu auttoi ja soittivat Lindorffille. Sossu maksoi osan vuokrasta ja minulle jäi osa + aivan jäätävät perintäkulut. Maksoin sitten kaikki mukisematta.
Ja niin, se yhden kuukauden vuokra jäi maksamatta mutta maksoin seuraavan. Sitten yhtäkkiä pamahti Lindorffin asiointipalveluun että minulla muka kaksi kertaa vuokra maksamatta. Summan olivat yhdistäneet ja maksettavaa olisi ollut 900 €. Noh, pyysin Lindorffilta selvitystä ja ottivat yhteyttä kaupungin vuokranantajaan. Olin oikeassa, olin jättänyt vain yhden kuukauden maksamatta. Yrittivät kusettaa minulta lähestulkoon 900 €. Siis Lindorff.
Kaiken tämän hässäkän jälkeen asun edelleen onnellisesti tässä samassa asunnossa ja toiste en samaa mokaa tee.