PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: #ÄITIYSPAKKAUS  (Luettu 17186 kertaa)

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Vetysyanidi

• Newbie
  • *
Vs: #ÄITIYSPAKKAUS
« Vastaus #1 : Elokuu 24, 2016, 20:47:15 ip »
Oli kiva nähdä mitä nykyaikainen nykyaikainen äitiyspakkaus sisältää. Nuo kondomit oli vähän turhia, jos muutenkin lasten syntyvyys Suomessa on laskemaan päin. Hyvä, että olitte viisaampia että otitte paketin ettekä ottanut sitä rahana. Ihan rahan arvoista tavaraa tuo sisälsi.

BadPete

• Newbie
  • *
« Vastaus #2 : Elokuu 25, 2016, 19:32:27 ip »
Jos tekee natiaisia putkeen niin sama ottaa rahana, kun kamat jo on.

sivuraide

• Jr. Member
  • **
  • B luokan (ja rapun) kansalainen
« Vastaus #3 : Elokuu 27, 2016, 13:57:32 ip »
Hyvin harva tätä rahana ottaa, pakkauksen arvo on huomatavasti suurempi, mitä rahallinen on.  Meillä oli pitkään käytössä emaliset pesuvadit, joita 60 luvulla pakkauksesa oli, minä ja edesmennyt veljeni synnyttiin 1962 (minä) ja 1965 (Jyrki).
09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
« Vastaus #4 : Elokuu 27, 2016, 14:33:21 ip »
Oli kiva nähdä mitä nykyaikainen nykyaikainen äitiyspakkaus sisältää. Nuo kondomit oli vähän turhia, jos muutenkin lasten syntyvyys Suomessa on laskemaan päin. Hyvä, että olitte viisaampia että otitte paketin ettekä ottanut sitä rahana. Ihan rahan arvoista tavaraa tuo sisälsi.

olis tyhmää ottaa rahana koska noita kamoja ei sillä rahalla saa mitä tuosta saisi.
tarpeellisempaa ottaa tuo pakkaus koska noille nyt vain on tarvesta.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Jormaa

• Newbie
  • *
« Vastaus #5 : Lokakuu 19, 2016, 18:38:55 ip »
Tässäkin äitiyspakkaus :D   Yle Kuningaskuluttajalta, heh heh.

Elektroniikan palonestoaineet ovat terveysriski erityisesti lapsille. Laitteista haihtuvat yhdisteet sitoutuvat huonepölyyn ja päätyvät sen mukana hengitysilmaan.

Bromattujen palonestoaineiden terveysvaikutuksia ei täysin tunneta. Niiden yhteyttä mm. imusolmukesyöpään, sikiövaurioihin ja käyttäytymishäiriöihin tutkitaan. Haitallisimpien yhdisteiden käyttöä on rajoitettu, mutta vanhoissa laitteissa niitäkin voi olla.

Jos pieneen huoneeseen kasataan paljon elektroniikkaa, voivat palonestoaineiden pitoisuudet huoneilmassa olla haitallisen korkeita.

Kaikki osoitteessa:
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/01/29/lelut-ovat-kemikaalien-salakuljettajia-tarkista-kuinka-turvallisesti-teilla

Jarkkola

• Newbie
  • *
« Vastaus #6 : Lokakuu 19, 2016, 22:34:40 ip »

Mun käsittääkseni ne kondomit on raskauden loppuvaihetta varten?