PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: KATSAUS PURETTAVANA OLEVAAN LAUNEENKOULUUN  (Luettu 8418 kertaa)

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

BadPete

• Newbie
  • *
Vs: KATSAUS PURETTAVANA OLEVAAN LAUNEENKOULUUN
« Vastaus #1 : Elokuu 04, 2016, 23:23:58 ip »
Kamut vilahtelee ikkunaheijastuksista.

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
« Vastaus #2 : Elokuu 05, 2016, 10:57:00 ap »
Kamut vilahtelee ikkunaheijastuksista.

ei niitä tunnistettavasti niin vilahtele.
tämä oli taas malliesimerkki jonkinlaisesta pahansuopaisuudesta kas kun et laittanut vielä sekuntti kohtaa
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

BadPete

• Newbie
  • *
« Vastaus #3 : Elokuu 06, 2016, 10:15:25 ap »
Jos saat tehtyä jatkovideon aiheeseen, että miten toimiivat tuon koulun kanssa niin olisi ihan mielenkiintoinen. Vuosi sitten kävin yhdessä huutokaupassa, jossa myytiin vanhan koulun tavaroita. Oli ihan kiva. Kouluissa on kuitenkin kaikennäköistä mielenkiintoista tavaraa.

KurKur

• Newbie
  • *
« Vastaus #4 : Elokuu 06, 2016, 10:36:54 ap »
Ajatella, että valmistuin kyseisestä koulusta vuonna 2014. Niin se aika rientää ja kaikki menee vaan paskaksi. Melkein jopa aavemaiseksi voisi tuota maisemaa kutsua.

radioharrastaja51

• Newbie
  • *
« Vastaus #5 : Elokuu 06, 2016, 11:15:09 ap »
Lahdessa oli viel viime vuonna se kiveriön koulu ja sinne pääs viel viime vuonna kesällä... Itse koulu lopetettiin joku 4 vuotta sitten mutta vast syksyllä purettiin...

Tessu

• Sr. Member
« Vastaus #6 : Elokuu 06, 2016, 20:00:58 ip »
Launeenkopulua tuli itekkin käytyä -70 luvulla JA olin sen koulun uusissa avajaisissakin remontin jälkeen kunnes...
Alkoikin hometta tulla,suurin syy lienee SE että koulu oli aika ensimmäisiä missä käytettiin putkistoissa uusia komposiittiputkia joidenka liittimet poksahtikin vuotamaan!
Vettä sitten tuli ja meni eikä kuivanukkaan koskaan kokonaan,näin sillon sanottiin,myöskin jotain vanhaa kosteutta jossain oli,suurin syy näihin homeisiin taitaa olla se että kesällä on ilmastoinnit joko pois päältä tai alennetulla käynnillä,sattuukin sadekesä ja vedet pääsee imeytymään alle niin eihän se sieltä kuivu koskaan!
Taitaa olla tää home ja asbesti semmosia peikkoja vaan monille jotka ei tiedä asioiden todellisia ongelmia ja missä niitä oikeasti on ja kuinka paljon...