PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pitäisiköhän mun hakee LUPIA?  (Luettu 11927 kertaa)

pave

  • Vieras
Pitäisiköhän mun hakee LUPIA?
« : Toukokuu 08, 2008, 23:49:37 ip »
Pitäisiköhän tällaiseen "toimintaan" hakea jokin LUPA?
...
lattialla (kuvassakin) 6 keskusyksikköä ja (muutama muu) ympäri kolmea pöytää ja lattiaa,... 8 näyttöä 18"- ja 19"-tuumasta (littuu ja crt.tä)! Kaitpa tässä voi sanoa että "romu on"!
Onks tää nyt enää "tervettä"?  :P Haenko mä luvan P-HKS.lta vai PIRKANMAALTA?

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15164
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pitäisiköhän mun hakee LUPIA?
« Vastaus #1 : Toukokuu 09, 2008, 00:27:21 ap »
Pitäisiköhän tällaiseen "toimintaan" hakea jokin LUPA?
...
lattialla (kuvassakin) 6 keskusyksikköä ja (muutama muu) ympäri kolmea pöytää ja lattiaa,... 8 näyttöä 18"- ja 19"-tuumasta (littuu ja crt.tä)! Kaitpa tässä voi sanoa että "romu on"!
Onks tää nyt enää "tervettä"?  :P Haenko mä luvan P-HKS.lta vai PIRKANMAALTA?

tervettä on.
mullakin on täs pientä säätöö menossa.
pitäiskö mun hakee joku lupa ku harrastelen?

http://www.youtube.com/watch?v=CXVOp51aT_M
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

pave

  • Vieras
Vs: Pitäisiköhän mun hakee LUPIA?
« Vastaus #2 : Toukokuu 09, 2008, 00:33:47 ap »

tervettä on.
mullakin on täs pientä säätöö menossa.
pitäiskö mun hakee joku lupa ku harrastelen?


Saiskohan mitään lupaa Muumilaaksosta,... kait siellä nyt olis joku joka vois myöntää "harrasteluvan", lääkärinluvalla "todistus", vaikka?

cpukamu

  • Vieras
Vs: Pitäisiköhän mun hakee LUPIA?
« Vastaus #3 : Toukokuu 09, 2008, 09:41:05 ap »
 Parit uudet tsunamit ja tavallista voimakkaamman maanjäristyksen jälkeen tuon tavaran arvo nousee, kun Aasiassa ja Kiinassa on tehtaat raunioituneet ja osa
työvoimasta makaa sairaalassa. Noistahan saisi rakennetuksi vaikka itseään palvelevan FTP-servun.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15164
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pitäisiköhän mun hakee LUPIA?
« Vastaus #4 : Toukokuu 09, 2008, 09:42:56 ap »
Parit uudet tsunamit ja tavallista voimakkaamman maanjäristyksen jälkeen tuon tavaran arvo nousee, kun Aasiassa ja Kiinassa on tehtaat raunioituneet ja osa
työvoimasta makaa sairaalassa. Noistahan saisi rakennetuksi vaikka itseään palvelevan FTP-servun.

Mulla on tässä FTP-servu kotona mistä mä haen tarvitsemani softa kun asenteln jotain.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

pave

  • Vieras
Vs: Pitäisiköhän mun hakee LUPIA?
« Vastaus #5 : Toukokuu 09, 2008, 11:01:18 ap »
Parit uudet tsunamit ja tavallista voimakkaamman maanjäristyksen jälkeen tuon tavaran arvo nousee, kun Aasiassa ja Kiinassa on tehtaat raunioituneet ja osa
työvoimasta makaa sairaalassa. Noistahan saisi rakennetuksi vaikka itseään palvelevan FTP-servun.

Kaikenlaista! Tässä olen aikainsaatossa rakennellut jos vaikka mitä,... pystyssä ollut myös ko. palvelin, kaksikin (on niin pieniä levyjä, et on joutunut "säätämään")! Nyt rakentelen sen kärähtäneen tilalle uuden,... varastoinut 3 samanlaista emoa, et jos käy jotain niin muuta kuin uus emo kehiin. Levyjäkin on nyt kertynyt et hyvin saa "mitävaan"! JA PARVEKKEELLA ON "LISÄTILAA"!  ;D

Kunnon runkoa ei vain ole vielä tielleni osunut,... tuunataan noista "tehoasema" rungoista!  -SP 750 (et joutuu sit taasen käyttämään kahta runkoa, ku en viitsi roudata niitä "karmeita PII.n koteloja" edes parvekkeelleni)! Kaupassahan niitä olisi fiksujakin, mutku toi "periaate" ei anna fyffeä ostaa mitään,... ;D ;D ;D
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 09, 2008, 11:22:40 ap kirjoittanut pave »