Kävisikö tämmöinen? Edit: vanha ukko, siis minä saan liki päivittäin meilejä tältä ei suomalaiselta kaunottarelta!
Taidat olla joutunut kusetuksen uhriksi. Uusi kuvahakupalvelu kertoo nopeasti löytyykö samaa kuvaa muualla netistä !!
Mene sivulle http://tineye.com/ Reverse Image Search. Etsii jollain kuvantunnistus/tekoälyalgoritmilla että onko antamasi kuva (annat URL:n) olemassa muualla netissä !
No niin minäkin oletin ilman muuta, mutta kun ei ole kusetus, olen tytölle kirjoittanut monia kertoja että olen hänelle liian vanha tmv. Hän toteaa vaan ettei iällä ole merkitystä vaan sillä hänelle, ettei mies lyö ja juo, itse olen "raivoraitis" en myöskään lyö ketään, en naisia enkä miehiäkään, puhun jos tarvitsee mikäli se ei auta lähden pois ennen kuin käyn käsirysyyn. Oikeasti ei minulla ole mitään oikeata mielenkiintoakaan solmia minkään laisten kaunottarienkaan kanssa mitään suhteita, olen tottunut elelemään noin 10 vuotta yksin kaikkien avioliittojen ym. suhteiden jälkeen ja itselle tämä tuntuu todella hyvältä, siis elää yksin! Eki
Edit: niitä kuvia tästä tytteröstä tulee jokaisen meilin yhteydessä, oletin ensin että koko juttu on jonkun miehen tekemä huijaus, lähettelee persaukiselle minulle kauniin naisen kuvia aikansa ja yrittää saada jossain välissä vaikkapa minulta lentolipun verran rahaa, jolloin tietystikkään ei sitten näkyisi sen enempää tytteröä kuin rahojakaan, kerroin tästäkin tytölle (27v), hän kuitenkin jatkaa ja vannoo rehtiyttään, eikä pyydä muuta kuin rakkautta ilman rahaa!