PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Classik vesijärvi-kierros 3.6.2012  (Luettu 4546 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Classik vesijärvi-kierros 3.6.2012
« : Toukokuu 30, 2012, 00:42:11 ap »
Classik vesijärvi-kierros lähestyy ensi viikonloppuna.nyt kaikki Hollolan Mopopojat kiertämään rakentavassa hengessä sunnuntaina ja viettämään aikaa ja ajamaan mopolla vesijärvi ympäri.
itse lähden kuvaamaan mikäli sattuu olemaan polttoainetta tankissa.Eli tähänkin voisi lahjoituksia ottaa niin saatte varmasti raportin paikanpäältä youtubeen ja vimeoon.

Heikkisen sanoin:

Viimeinen järjestämäni vanhojen mopojen retkeilyajo Vesijärven ympäri järjestetään 3.6.2012. Ilmoittautumiset 15.5. mennessä. Mukaan voi tulla muutenkin. Tapahtuma perustuu vapaaehtoisuuteen, mutta satojen osallistujien vuoksi mm. poliisi ajaa virkatehtävissä mukana avustaen liikenneohjauksissa ja valvoen myös asianmukaista käyttäytymistä.

Kierroksen kokonaismatka on 96 km. Se ajetaan hieman reilun kolmenkympin vauhtia kurinalaisesti noin tunnin etapeissa. Matkalla on ruokailumahdollisuus sekä pysähdyspaikkojen nähtävyyksiin tutustuminen. Jono lähtee liikkeelle Hollolan Messilästä Camping-alueelta klo 10.00 ja palaa samaan paikkaan klo 16.30. Maalissa palkitaan myös tyylitajukuski, kaunein mopo, kilometrikunkku (pisin mopolla ajettu matka lähtöpaikalle) ja veteraanikunkku (kuskin ja mopon yhteisikä suurin).

Vapaaehtoinen 10 euron osallistumismaksu sisältää pinssin ja tarran. Varmistakaa moponne huollon tarve ja mahdollisen vian sattuessa kuljetus pois tien varresta. Paikalla on kyllä "raatoautoja", mutta niiden määrä ei riitä, jos kuljetettavia ilmenee paljon.
Tervetuloa! Kalevi Heikkinen 050-3010600 tai kalentalli@phnet.fi   
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Lossi

  • Vieras
Vs: Classik vesijärvi-kierros 3.6.2012
« Vastaus #1 : Kesäkuu 01, 2012, 21:37:05 ip »
Puhuit tuos ratiossa että lähdet jos saat dieselrahoja.

Mitä jos mennää mersul mun piikkiin?

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Classik vesijärvi-kierros 3.6.2012
« Vastaus #2 : Kesäkuu 02, 2012, 12:06:51 ip »
Puhuit tuos ratiossa että lähdet jos saat dieselrahoja.

Mitä jos mennää mersul mun piikkiin?

MENNÄÄN SITTEN VAIN
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X