Viheraho.info
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Kesäkuu 27, 2019, 10:42:31 am

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
HALUATKO EDULLISESTI LAATUA?
HALPAREGAS PALVELEE http://www.halparengas.fi/
95133 viestiä 11159 aihetta kirjoittanut 2332 jäsentä
Uusin jäsen: jaska112
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy

Haluatko mainostaa viheraho.info:Ssa ?
Ota yhteyttä mainostus@viheraho.com
Otan vastaan käytöstä poistuvia langattomia mikrofoneja ja korvamonitoreja. yhteydenOtot pasi@viheraho.com
Lisäksi suuri tarve UPS eli katkottomien powereiden isoista akuista
Teollisuudessa näitä käytettyjä vuoden pari ikäisi akkuja menee poistoon
Voin Noutaa useita kymmeniä kappaleita tarvittaessa
Joten jos tiedät mistä näitä voisi noutaa kerrothan siitä minulle. - Kiitos

+  Viheraho.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Keskustelua Vakuutusyhtiöistä ja Pankeista
| | |-+  Nordea ulkomailla
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Nordea ulkomailla  (Luettu 3479 kertaa)
MyytinMurtaja
Member
*

« : Huhtikuu 21, 2012, 08:46:55 am »

Mahtasiko kellään olla tietoa verkkopankki sisäänkirjautumisesta, eli voinko kirjautua käyttämällä jotain muuta kuin suomen nordean sivua ?.
tallennettu
Päätrolli
Hero Member

Ei vika suur tarvi ol jos se o pääs.

« Vastaus #1 : Huhtikuu 21, 2012, 10:25:39 am »

Käsittääkseni Nordean suomalaiselle sivuille ei pääse ulkomailta, jos suoraan pääsy on estetty niin koitappa kiertää jonkun suomalaisen palvelimen kautta... Jos ei sekään onnistu niin etäkäytät kotikonettas ulkomailta tai kaverin konetta... Sillä varmaankin pääsee... Koitappa pääseekö jonkin ulkomaisen palvelimen kautta nordean sivuille, joskus itse koitin, eipä päässyt.
tallennettu

Rikon pyhältä tuntuvan hiljaisuuden, koska olen kapinallinen luonne. Kysyn sinulta, missä olet. Sinä siirrät katsettasi ja lasket kätesi omani päälle, lepäämään reidellesi. Kotona, vastaat, eikä sinun tarvitse kertoa enempää.
MyytinMurtaja
Member
*

« Vastaus #2 : Huhtikuu 21, 2012, 10:44:40 am »

Kiitos tuosta tiedosta. Tuli muotoiltua kysymys huonosti. Kuvaan sen näin, eli onkohan esim viron nordeaan mahdollista kirjautua suomalaisilla verkkopankki tunnuksilla ?

https://netbank.nordea.com/pnb/login.do?ts=EE&language=et&ti=0&cs=419836c96117069fb84e4e93317a835770475fb6

( tarkoitus ladata prepaid liittymään soittoaikaa)
tallennettu
JäsenJii
Newbie
*

« Vastaus #3 : Huhtikuu 21, 2012, 12:08:20 pm »

Mitäs jos koittaisit? Ei sitä tunnusta vielä yhden yrityksen jälkeen lukita.  Vaikenee
tallennettu
MyytinMurtaja
Member
*

« Vastaus #4 : Huhtikuu 21, 2012, 12:42:11 pm »

Mitäs jos koittaisit? Ei sitä tunnusta vielä yhden yrityksen jälkeen lukita.  Vaikenee

Ei toimi, erilainen systeemi tunnuslukulistassa em LT-63 =xxxx . Suomen nordea "vihdoin viimein" kuitenkin vastasi näin : Kotimaiset pankkitunnukset ovat käytössä ainoastaan Suomen Nordean verkkopankissa.

Mikäli tarvitsette Viron Nordean pankkitunnuksia käyttöönne, pyydän teitä olemaan suoraan yhteydessä Viron Nordeaan.

Lisätietoa löydätte Nordea.fi-> Tietoa Nordeasata-> Yhteystiedot-> Henkilöasiakkaiden palvelunumeromme-> Nordea muissa maissa.

Ihan mielenkiinnosta otan selvää miten viron nordea asiaan suhtautuu Hymyilee leveästi
tallennettu
Päätrolli
Hero Member

Ei vika suur tarvi ol jos se o pääs.

« Vastaus #5 : Huhtikuu 21, 2012, 17:57:22 pm »

Mikäköhän pakottaa virossa käyttää Suomen Nordean sivuja? välityspalvelimen kautta tai suomessa olevan koneen etäkäyttönä niin saat suomalaisen ip:n jonka kautta pääsee varmasti vaivatta.
tallennettu

Rikon pyhältä tuntuvan hiljaisuuden, koska olen kapinallinen luonne. Kysyn sinulta, missä olet. Sinä siirrät katsettasi ja lasket kätesi omani päälle, lepäämään reidellesi. Kotona, vastaat, eikä sinun tarvitse kertoa enempää.
Oppilas
Jr. Member
**

Jos alkaa pännii niin anna bannii

« Vastaus #6 : Huhtikuu 22, 2012, 01:31:01 am »

Nordean verkkopankkia voi käyttää ulkomailla, itse olen käyttänyt monta kertaa englannissa, maksanut laskuja ja lähettänyt rahaa.
tallennettu

Soitellaan sano Siikonen....... eipäs soitellakaan sano Siikonen.... eiku Viheraho.
Sivuja: [1] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!