PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Nordea ulkomailla  (Luettu 7926 kertaa)

MyytinMurtaja

  • Member
  • *
  • Viestejä: 29
  • Karma: +0/-0
Nordea ulkomailla
« : Huhtikuu 21, 2012, 09:46:55 ap »
Mahtasiko kellään olla tietoa verkkopankki sisäänkirjautumisesta, eli voinko kirjautua käyttämällä jotain muuta kuin suomen nordean sivua ?.

Päätrolli

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2206
  • Karma: +0/-0
  • Ei vika suur tarvi ol jos se o pääs.
Vs: Nordea ulkomailla
« Vastaus #1 : Huhtikuu 21, 2012, 11:25:39 ap »
Käsittääkseni Nordean suomalaiselle sivuille ei pääse ulkomailta, jos suoraan pääsy on estetty niin koitappa kiertää jonkun suomalaisen palvelimen kautta... Jos ei sekään onnistu niin etäkäytät kotikonettas ulkomailta tai kaverin konetta... Sillä varmaankin pääsee... Koitappa pääseekö jonkin ulkomaisen palvelimen kautta nordean sivuille, joskus itse koitin, eipä päässyt.
Rikon pyhältä tuntuvan hiljaisuuden, koska olen kapinallinen luonne. Kysyn sinulta, missä olet. Sinä siirrät katsettasi ja lasket kätesi omani päälle, lepäämään reidellesi. Kotona, vastaat, eikä sinun tarvitse kertoa enempää.

MyytinMurtaja

  • Member
  • *
  • Viestejä: 29
  • Karma: +0/-0
Vs: Nordea ulkomailla
« Vastaus #2 : Huhtikuu 21, 2012, 11:44:40 ap »
Kiitos tuosta tiedosta. Tuli muotoiltua kysymys huonosti. Kuvaan sen näin, eli onkohan esim viron nordeaan mahdollista kirjautua suomalaisilla verkkopankki tunnuksilla ?

https://netbank.nordea.com/pnb/login.do?ts=EE&language=et&ti=0&cs=419836c96117069fb84e4e93317a835770475fb6

( tarkoitus ladata prepaid liittymään soittoaikaa)

JäsenJii

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 15
  • Karma: +0/-0
Vs: Nordea ulkomailla
« Vastaus #3 : Huhtikuu 21, 2012, 13:08:20 ip »
Mitäs jos koittaisit? Ei sitä tunnusta vielä yhden yrityksen jälkeen lukita.  :-X

MyytinMurtaja

  • Member
  • *
  • Viestejä: 29
  • Karma: +0/-0
Vs: Nordea ulkomailla
« Vastaus #4 : Huhtikuu 21, 2012, 13:42:11 ip »
Mitäs jos koittaisit? Ei sitä tunnusta vielä yhden yrityksen jälkeen lukita.  :-X

Ei toimi, erilainen systeemi tunnuslukulistassa em LT-63 =xxxx . Suomen nordea "vihdoin viimein" kuitenkin vastasi näin : Kotimaiset pankkitunnukset ovat käytössä ainoastaan Suomen Nordean verkkopankissa.

Mikäli tarvitsette Viron Nordean pankkitunnuksia käyttöönne, pyydän teitä olemaan suoraan yhteydessä Viron Nordeaan.

Lisätietoa löydätte Nordea.fi-> Tietoa Nordeasata-> Yhteystiedot-> Henkilöasiakkaiden palvelunumeromme-> Nordea muissa maissa.

Ihan mielenkiinnosta otan selvää miten viron nordea asiaan suhtautuu :D

Päätrolli

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2206
  • Karma: +0/-0
  • Ei vika suur tarvi ol jos se o pääs.
Vs: Nordea ulkomailla
« Vastaus #5 : Huhtikuu 21, 2012, 18:57:22 ip »
Mikäköhän pakottaa virossa käyttää Suomen Nordean sivuja? välityspalvelimen kautta tai suomessa olevan koneen etäkäyttönä niin saat suomalaisen ip:n jonka kautta pääsee varmasti vaivatta.
Rikon pyhältä tuntuvan hiljaisuuden, koska olen kapinallinen luonne. Kysyn sinulta, missä olet. Sinä siirrät katsettasi ja lasket kätesi omani päälle, lepäämään reidellesi. Kotona, vastaat, eikä sinun tarvitse kertoa enempää.

Oppilas

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 54
  • Karma: +0/-0
  • Jos alkaa pännii niin anna bannii
Vs: Nordea ulkomailla
« Vastaus #6 : Huhtikuu 22, 2012, 02:31:01 ap »
Nordean verkkopankkia voi käyttää ulkomailla, itse olen käyttänyt monta kertaa englannissa, maksanut laskuja ja lähettänyt rahaa.
Soitellaan sano Siikonen....... eipäs soitellakaan sano Siikonen.... eiku Viheraho.