PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: THC vs pregabaliini-buprenorfiini-morfiini lääkkeenä  (Luettu 8410 kertaa)

fingers

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1361
  • Karma: +0/-0
  • capox
THC vs pregabaliini-buprenorfiini-morfiini lääkkeenä
« : Huhtikuu 02, 2012, 13:42:41 ip »
Menihän sitten taas vittu vääntämiseksi, lääkärissä.
En kyllä voi sanoa, että jokainen lääkäri on ammattiihminen (onhan se voinnut tehdä jonkin lääkinnällisen suorituksen kun valmistunut, mutta ei se vittu mitään auta jos ei sitten ymmärrä asioista yhtään mitään). KIRJA kertoo, niin sitä lääkkeeksi  : (
Tottahan se on että suurin osa lääkkeistä koukuttaa, oli se sitten morfiinia, opiaatteja tai vaikkapa mielialalääkkeitä, bentsot ym ym ...

JA mitähän vitun väliä sillä sitten on jos koukuttaakin, KUN on ainakin helpompi elää kipujensa kanssa.

Yritin selvittää mitä vaihtoehtoja mulla on omien kipujeni kanssa, jos ajatellaan että vedän morfiinia, niin se ajan kanssa kasvattaa toleranssia siinä missä muutkin kipulääkkeet, se on totta.

Nyt sitten vaihtoehtoa tuosta kannabislääkkeestä, edes että sitä kokeillaan. Ei mennyt läpi, EI se sekään että kerroin tuolle fysiatrille, että olen käyttänyt heroiinia lääkkeenä, niin ei sitten uskonut ja vaikka kerroin mitä, niin piti kait narkkiksena (jota varmasti näillä lääkemäärillä ja vuosilla joita olen niitä käyttänyt). Ja ennen oli heroiinia lääkkeenä (monia muitakin huumausaineiksi luokiteltuja).
Ei vain enää tehoa, kun 4-5 vuottakin käyttää samoja lääkkeitä ja heroiinista sen huomasi helposti (alkuun tehos yks nappi 5-6h ja jonkun ajan päästä piti sit ottaa jo kaksi, että selvis 6-7h) ja näitä ei apteekista haettu, vaan suoraan sairaalasta mukaan.

Sitäkään en mene sanomaan, miten tuo lääkekannabis auttaisi, ja sitäkään en voinut sanoa, että sitä käytän, olen käyttänyt (mikä ei ole lääkekannabista, tai ainakaan ole siksi jalostettua) tavallista kukkaa!

No, tuota sitten ei ainakaan tuon lekurin kirjoittamana, mutta lisää pregabaliinia, morfiinia, endorfiinia ja buprenorfiinia niin niitä sitten kyllä kirjoitettiin.
Vittu mitä myrkkyjä jo yksistää syöden. Olen kertonut lopettavani näiden käyttämisen, mutta ei auttanut. On siis vaihdettava yksityiseen sairaalaan ja -lääkäreihin, jos vaikka kuunneltaisiin hivenen enemmän ja huomioitaisiin muut vaihtoehdot.

Mistäköhän löytäisi "kansainvälisemmän" lääkärin, tai sairaalan jossa kuunneltaisiin myös poltilasta (asiakasta, kait nykyisin)?


Jos ei mitään opittu Aatulta, niin opit uusiksi, aate on se mikä elää.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: THC vs pregabaliini-buprenorfiini-morfiini lääkkeenä
« Vastaus #1 : Huhtikuu 02, 2012, 15:29:03 ip »
se on se lääkärien voitelu sillä lääkeyhtiöiden rahalla ja kun orion ei nyt saa siitä kannabislääkkeestä kovin paljoa lienee rahaa.
tai sitä kun kaiketi saa alkaa kuka lääkeyhtiö tahansa alkaa valmistamaan kunhan on luvat ja nehän saa ne luvat.
uskoisin et se on se syy.
lääkärithän saa ilmaisia näytteitä lahjuksia sun muuta lääkeyhtiöltä.
omat kukkaset vaan kasvamaan pääsee paljon helpommalla tuossa kothaa.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

fingers

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1361
  • Karma: +0/-0
  • capox
Vs: THC vs pregabaliini-buprenorfiini-morfiini lääkkeenä
« Vastaus #2 : Huhtikuu 02, 2012, 16:03:39 ip »
Niin, sitä ollaankin horttonoomeja mut entäs kun koukut koukkaa kylään, kun pölypilvi leijuu pihapiirissä. Kait jotkut kuitenkin hiffaa jo hajusta, mistä kyse. Ja kun ei sit ole edes sitä reseptiä esittää.
Vai menisköhän läpi jos väittäis et se on "E-reseptinä"  : )

Kaikki keinothan se on kokeiltava ja kun länsimainen lääketiede ei löydä selvää syytä.

Kuitenkin jo reilusti yli 35 vuotta kipee/kipuja. Armahtaskohan komissaario jos vuodattais elinkaareaan.

Sakkojahan siitä ja kamat isoonuuniin.

Lekurit on perseestä  >:( >:(
Jos ei mitään opittu Aatulta, niin opit uusiksi, aate on se mikä elää.

Weeder

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 382
  • Karma: +0/-0
Vs: THC vs pregabaliini-buprenorfiini-morfiini lääkkeenä
« Vastaus #3 : Huhtikuu 16, 2012, 12:41:22 ip »
Jos en väärin muista niin joku Turkulainen lääkäri noita on eniten kirjottanu. Ja tarkennan sen verran että Bedrocan, mikä on tätä lääkekannabista ei eroa tavallisesta "kukasta" millään tavalla. Erona laittomaan kannabikseen on vain tasalaatuisuus, Bedrocan on aikas vahvaa kannabista: http://www.bedrocan.nl/suomi/tuotteet.html

Hinta taas on järkyttävä, eli jos sattuu reseptin saamaan eikä saa kelaa tms. maksamaan tuota lääkettä niin hankalaksi menee. Ja tässähän näitä syitä jo on miksi moni lääkkeeksi kannabista käyttävä kasvattaa lääkkeensä itse. Kiinnijäämisriski on kuitenkin häviävän pieni kun et puhu, myy, etkä hölmöile muulla tavoin. Tämä ei ollut kehoitus toimia näin, en halua yllyttää ketään rikokseen..  ;D

Weeder

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 382
  • Karma: +0/-0
Vs: THC vs pregabaliini-buprenorfiini-morfiini lääkkeenä
« Vastaus #4 : Huhtikuu 16, 2012, 12:50:02 ip »
Jos kannabis lääkkeenä kiinnostaa enemmänkin, niin tässä ainakin yksi hyvä blogi ms-potilaalta aiheesta: http://mspotilas.blogspot.com/