PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Täältä saa ostaa viallista kamaa  (Luettu 48050 kertaa)

fingers

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1361
  • Karma: +0/-0
  • capox
Vs: Täältä saa ostaa viallista kamaa
« Vastaus #14 : Huhtikuu 05, 2012, 15:24:13 ip »


Ja jos olet menossa, tiedät päivän, niin koukkaahan minut mukaan Järvenpäästä mennään yhdessä. Vois katsoa reilumminkin sitä hyötyserriä samalla kertaa. Itselläni monta projektia joista osia vailla.

Myllikän tienoot on tuttuja seutuja, ex-ex-muija niiltä kulmilta   ;D



Asia huomioitu ja ilmoitan heti kun tiedän varmasti ajankohdan.

Muuten, autonperässä olisi työpaikaltani sullekin jotain. Et varmaan on parempi heitellä puhelimen kautta näitä asioita. ;)


Hyvä juttu. Mennään kolmestaan, eteenhän mahtuu 3 äijää. (Pave ilmoitti et lähtee mukaan) jos et sitten saannut mailia siltä, niin nyt tiedät.

eli suomen kielellä markus nissilä ja keijo anttila ryssi homman

Olen myös lueskellut sieltä ja täältä, niin en paljoa ihmettele että jotkut vaan väsyy, tai firmat tulee vastaan. Loppuu.

Mutta, siksihän sitä lahteen jotain toimintaa, uutta ja mielenkiintoisempaa.

Vai onko ihan utopiaa?

 
Jos ei mitään opittu Aatulta, niin opit uusiksi, aate on se mikä elää.

SatamaJätkä

  • Valvojat
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 551
  • Karma: +0/-0
Vs: Täältä saa ostaa viallista kamaa
« Vastaus #15 : Huhtikuu 05, 2012, 16:04:16 ip »
Elikkäs ahneilla oli paskanen loppu , tyritiin hyvä homma pitäisikö perustaa joku uusi juttu mitä sanoo Pasi ??

pelleeerik

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 195
  • Karma: +0/-0
  • Ajattelemme harvoin sitä mitä meillä on
Vs: Täältä saa ostaa viallista kamaa
« Vastaus #16 : Huhtikuu 06, 2012, 09:38:06 ap »
Elikkäs ahneilla oli paskanen loppu , tyritiin hyvä homma pitäisikö perustaa joku uusi juttu mitä sanoo Pasi ??

Kuten sanottu, niin täällä meitä jo kolme hlöä (tuolla suunniteltu nyt ensin Myllypurossa käyntiä, isolla autolla). Varmasti tuollainen toiminta vetää harrastelijoita, jos etsitään ja kerätään järkiperäinen hyötykäyttöön.
Tällä tiimillä nyt ainakin jo viime syksystä lähtien ja aina vain tiiviimmin, niin keräämisen kuin jakamisenkin suhteen. Mihinkään yhdistystoimintaan tuskin kuitenkaan, ainakaan minä. Riittää kun fingers ja Pave pyörii matkassa. Yksinkertaisesta syystä, kaikilla ei ole tiloja säilyttämiseen ja sen tiedän ettei ainakaan Pave ota kenenkään romuja omiin varastoihinsa, sillä on omat toimintansa ja isompi ryhmä kaverita ympäri Suomea.

Mutta, kuinkas sä, harrastatko ja millaista elektroniikkaa, hifi, audio, video, tietokoneet, kamerat vai puhelimet. Kodinkoneitakin joka lähtöön. Onko tiloja jos nyt ajattelee niin että edes omat romusi pystyt säilyttämään ja kulkettelemaan.

Kehtiellään jotain, jos kiinnostaa. En tunne sinua kuin muutamilla kirjoituksillasi. Pane viestiä jos yhtään mielii. Kamaa kulkee ja jää näppeihini ja ottajiakaan ei nyt just ole kuin kaksi mun omien tarpeitteni yli.

Ei helvetti et on vähän rahaa, mutta pitää sitä vähän ollakki ja ehkä ongelmasi ovatkin vain päässäsi, vai mitä mieltä olet? : D )

fingers

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1361
  • Karma: +0/-0
  • capox
Vs: Täältä saa ostaa viallista kamaa
« Vastaus #17 : Huhtikuu 06, 2012, 17:32:13 ip »
Ja mua ei kiinnosta keräillä kuin itselleni, ajatus on hieno, mutta ei toimi minun kohdallani.

Sinä ja Pave tai ketä sitten onkin jotka haluu kimppaan, niin Suomi on vapaa maa ja tehkää te hyväntekeväisyyttä. Mulla ei aikaa ja tarmoa moiseen. Hyvä kun itse pääsen liikkumaan.

(I am so selfish that me person and not interested in the goods or other things. Thank you, collect the, but only to myself.)  >:(
Jos ei mitään opittu Aatulta, niin opit uusiksi, aate on se mikä elää.

pelleeerik

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 195
  • Karma: +0/-0
  • Ajattelemme harvoin sitä mitä meillä on
Vs: Täältä saa ostaa viallista kamaa
« Vastaus #18 : Huhtikuu 08, 2012, 19:55:30 ip »
 ;Dn heh heeh (but only to myself) kyllä, niinhän sse minäkin kerään itselleni.

Se kun joka kk tulee tavaraa ja aina vaan uutta ja uudempaa, niin en meinaa kerätä mihinkään säilytykseen roikkumaan, sillä minä ja isolla sydämellä jakelemaan, ken tarvitsee.

Tottahan jokin ryhmätyö olisi järkevämpää, ajatellen nyt muitakin harrastelijoita. Tietysti, rahalla saa ja kuten tuolla noista murottajista, niin silleenhän sitä isimaksaa.  ;D ;D
Ei helvetti et on vähän rahaa, mutta pitää sitä vähän ollakki ja ehkä ongelmasi ovatkin vain päässäsi, vai mitä mieltä olet? : D )

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Täältä saa ostaa viallista kamaa
« Vastaus #19 : Huhtikuu 09, 2012, 04:39:06 ap »
Elikkäs ahneilla oli paskanen loppu , tyritiin hyvä homma pitäisikö perustaa joku uusi juttu mitä sanoo Pasi ??

Minulla olisi kyllä aika kohtalaisiakin mestoja mistä harraste kamaa voisi saada.
Ongelma on se että ne sitten tarttis kaikki ottaa ja toimittaa eteenpäin.
se on jo niin isoa toimintaa että tarttis ympäristöluvat ihan sen takia että systeemi vaatii sen.
se maksaa muutamia tonneja.
sitten tietysti tilat jotka nekään ei ole ilmaisia.
sitten se taas johtaa siihen että tavarata tarttis kerätä maksu.
maksu taas riippuu siitä miten paljon toiminta maksaa .mitä enemmän maksaa sitä vähemmän tulee hintaa.
niinhän se menee.
mutta tavaraa kyllä olisi .mutta siihen tarttis vähintään paketti auto ellei kuorma-auto.
tuskin siitä kuitenkaan elinkeinoa saisi itselleen mutta harrastukseen ainakin löytyy tavaraa varmasti.

sitä odotellessa käytetään hyväksemme jo olevia paikkoja josta saa ostaa kohtuu edullisesti.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

fingers

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1361
  • Karma: +0/-0
  • capox
Vs: Täältä saa ostaa viallista kamaa
« Vastaus #20 : Huhtikuu 09, 2012, 11:19:35 ap »
Yksin se on kerättävä ja toimittava, jos tiliä äillä romuilla tai laatulaitteita sit itselle käyttöön (harrastamistahan tämä on, kaikki).

Muuten nuo järjästelyt vie liikaa, voimavaroija ja taloudellisestikin kannattamatonta, jos useampi ukko (yks-kaks-kolme saattais mennäkin).
Tiimityönä, niin jossa jokainen tekee omansa, mutta esim. kuljetuksien kanssa sit yht.työtä, säästyy osin (puolet) kustannuksista.
Face on maailman paras paikka ja siellä asian esiintuominen (ensin kyllä tarvii sen kaveriksi hyväksynnän). Sisäpiiriä sekin.  ;D

Firmoja on ja ihan kaverilta kaverille tätä joutuu esittämään, mutta meneehän sitten luotettavammin, kun on kaveri joka esittelee ja heittää linkkiä, mistä mutkin löytää.

Hyviä kavereita, siinä kaikki.

Mitään ympäristölupia tarvitse jos omissa tiloissaan tekee. Tilin saa romuistakin, tarvi kasailla tai myydä mitään vanhoja. 1-2 vuotta vanhat, niin mistä niihin varaosia, rahalla tietenkin niin kannata kuin itselle omiin tarkoituksiin.

Eriasia noi sosiaaliset yhdistykset/-toimijat, joilla kaikilla jotain valtionavustuksia ym ym tukia. Eihän niille pärjää, eikä ole tarkoituskaan kilpailla, mutta niitä voi matkia (käyttää hyväkseen niiden ideaa ja vitut EU.sta tai maahantuojista/tuottajista juoskoot ne niiden asetuksiensa kanssa).

Mitä tähän sit muuta.


Jos ei mitään opittu Aatulta, niin opit uusiksi, aate on se mikä elää.