PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Isänmaallista?  (Luettu 14304 kertaa)

Pazi465

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 81
  • Karma: +0/-0
    • Pazi465;den Youtubekanava!
Vs: Isänmaallista?
« Vastaus #7 : Maaliskuu 01, 2012, 19:23:04 ip »
Kyllä Timo Soini on se isänmaalisuuden perikuva! Ylväs ja rehellinen mies on hän. Hieno mies on hän.
Tervetuloa katsomaan videoitanii joka kertoo elämästäni ja kaikenlaisesta tekniikasta!
http://www.youtube.com/user/Pazi465
Tervetuloa!

Päätrolli

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2206
  • Karma: +0/-0
  • Ei vika suur tarvi ol jos se o pääs.
Vs: Isänmaallista?
« Vastaus #8 : Maaliskuu 01, 2012, 20:05:07 ip »
Kyllä Timo Soini on se isänmaalisuuden perikuva! Ylväs ja rehellinen mies on hän. Hieno mies on hän.

Varo vaan ettei Kelo näe punaista lukiessaan kirjoitustasi. Tulee hän heti oikaisemaan räikeimmät väitteet.

Olette oikeassa, jatkakaa
Rikon pyhältä tuntuvan hiljaisuuden, koska olen kapinallinen luonne. Kysyn sinulta, missä olet. Sinä siirrät katsettasi ja lasket kätesi omani päälle, lepäämään reidellesi. Kotona, vastaat, eikä sinun tarvitse kertoa enempää.

LauriKelo

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 710
  • Karma: +0/-0
  • WTF?!?
    • Lärviläpyskä
Vs: Isänmaallista?
« Vastaus #9 : Maaliskuu 03, 2012, 20:41:13 ip »
Kyllä olette sokeata sakkia kun ette näe totuutta. On melko merkillistä että täällä jatkuvasti hehkutetaan näitä hyvinvointiyhteiskunnan vihollisia.

Hakkarainen on säälittävä alkoholisti reppana, jolla ei ole mitään käsitystä tekemisistään.

Hirvisaari päästelee suustaan sammakoita ja pitää tämän kaltaisia puheita eduskunnassa. Ei mitään väliä vaikka olisi miten paksua ja haisevaa tuubaa.

Soini taas on sen luokan isänmaallinen, että ajaisi mielellään suomen mahdollisimman syvään lamaan. Ihan vain siksi että omat valtapyrkimykset toteutisivat.

Tällaista porukkaa täällä ylistätte, hävetkää.

Hyvä asia on se että persfinnien kannatus on huimassa laskussa. Ihmiset alkavat pikkuhiljaa nähdä totuuden. Mielenkiintoista seurata milloin tällä foorumilla herätään todellisuuteen.

Olen aina mieluummin onnellinen kuin oikeassa.

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Isänmaallista?
« Vastaus #10 : Maaliskuu 03, 2012, 20:50:10 ip »
Hakkarainen on säälittävä alkoholisti reppana, jolla ei ole mitään käsitystä tekemisistään.

"9 § (9.6.2000/531)
Kunnianloukkaus
Joka

1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka

2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,

on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

Edellä 1 momentin 2 kohdassa tarkoitettuna kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä.

Kunnianloukkauksesta tuomitaan myös se, joka esittää kuolleesta henkilöstä valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä ihmiselle, jolle vainaja oli erityisen läheinen."

**********************
Ei mulla muuta kuin että lue tuo 1. momentti...


LauriKelo

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 710
  • Karma: +0/-0
  • WTF?!?
    • Lärviläpyskä
Vs: Isänmaallista?
« Vastaus #11 : Maaliskuu 03, 2012, 20:57:34 ip »
Jos olet yhtään seurannut mediaa, niin huomaat että mitään virheellistä määritelmässäni ei ole.

Tee ihmeessä rikosilmoitus. Kaivellaanko samalla minun henkilöön kohdistuneita loukkauksia tältä foorumilta.  :D

Olen aina mieluummin onnellinen kuin oikeassa.

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Isänmaallista?
« Vastaus #12 : Maaliskuu 03, 2012, 21:00:07 ip »
Tee ihmeessä rikosilmoitus.

Kunnianloukkaus on asianomistajarikos...

LauriKelo

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 710
  • Karma: +0/-0
  • WTF?!?
    • Lärviläpyskä
Vs: Isänmaallista?
« Vastaus #13 : Maaliskuu 03, 2012, 21:01:29 ip »
Tee ihmeessä rikosilmoitus.

Kunnianloukkaus on asianomistajarikos...

Huh,  kylläpä helpotti.

Olen aina mieluummin onnellinen kuin oikeassa.