Viheraho.info
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Elokuu 19, 2019, 14:46:54 pm

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
HALUATKO EDULLISESTI LAATUA?
HALPAREGAS PALVELEE http://www.halparengas.fi/
95227 viestiä 11167 aihetta kirjoittanut 2344 jäsentä
Uusin jäsen: Kleodora
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy

Haluatko mainostaa viheraho.info:Ssa ?
Ota yhteyttä mainostus@viheraho.com
Otan vastaan käytöstä poistuvia langattomia mikrofoneja ja korvamonitoreja. yhteydenOtot pasi@viheraho.com
Lisäksi suuri tarve UPS eli katkottomien powereiden isoista akuista
Teollisuudessa näitä käytettyjä vuoden pari ikäisi akkuja menee poistoon
Voin Noutaa useita kymmeniä kappaleita tarvittaessa
Joten jos tiedät mistä näitä voisi noutaa kerrothan siitä minulle. - Kiitos

+  Viheraho.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Pasiradio Tapahtuma
| | |-+  Pasiradio tapahtuma
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pasiradio tapahtuma  (Luettu 41411 kertaa)
Sihvos Sype
Jr. Member
**

« Vastaus #21 : Elokuu 25, 2012, 04:16:00 am »

Morjesta tietääkö joku onko PV tulossa Jyväskylään liikkuvan studion kera?Hymyilee

Näillä näkymin , ellei joku sinne tilaa ja maksa polttoaine kuluja yms niin matka ei sieltä suunnasta nyt käy.

Itse voisin muuten mutta itselläkin budjetti tiukilla ja ei oikein sopivaa paikkaa ole itsellä tiedossa  Surullinen

Olipa shaissee koko lähetys. Ja tuo pummaus: räihälle kanssa...en antaisi moiselle lippismondoeo ukolle kuin....pallonovelen!
tallennettu
Viheraho
Administrator

Minä itte :)

« Vastaus #22 : Toukokuu 11, 2013, 13:00:02 pm »

Morjesta tietääkö joku onko PV tulossa Jyväskylään liikkuvan studion kera?Hymyilee

Näillä näkymin , ellei joku sinne tilaa ja maksa polttoaine kuluja yms niin matka ei sieltä suunnasta nyt käy.

Itse voisin muuten mutta itselläkin budjetti tiukilla ja ei oikein sopivaa paikkaa ole itsellä tiedossa  Surullinen

Olipa shaissee koko lähetys. Ja tuo pummaus: räihälle kanssa...en antaisi moiselle lippismondoeo ukolle kuin....pallonovelen!

olen kaikki sihvose bannannut ja sun kaveritkin.
onko se pakko tulla tänne jos noin vituttaa.
kun ei kiinnosta asia ni pysy vitussa.

tallennettu

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X
huikka
Newbie
*

« Vastaus #23 : Helmikuu 27, 2014, 23:12:45 pm »

jooohei! pasiradio fest yyteriin kesällä -14 mukaan pääsee 40e nimellisellä maksulla. olisko ideaa??? kyllä täältä porin suunnalta ainaki muutama innostunu löytyy! tai vaihtoehtoisesti siikaisten eteläpää. saa rymytä rauhassa mutta netin saatavuus ei oo vielä tiedos  Huh olisko ideaa täh?
tallennettu
Viheraho
Administrator

Minä itte :)

« Vastaus #24 : Helmikuu 28, 2014, 02:48:47 am »

Ei oikein nappaa.tarttis olla kaikki suunniteltu valmiiksi.
Haarikan tosin voisi vuokrata joksikin viikonlopuksi jos olisi rahaa moiseen hommaan.
tallennettu

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X
niklasnäiminen
Newbie
*

« Vastaus #25 : Maaliskuu 27, 2014, 23:55:38 pm »

hyvin sanottu pasi! Hymyilee
tallennettu
Pasi Fani
Vieras
« Vastaus #26 : Joulukuu 26, 2016, 21:44:41 pm »

Virnistää Nosta Pasiradion hintaa.Kun soitat pasiradioon maksaa puhelu 2.95€ puhelu.Näin saat Pasi rahaa uuden Kameran hankkimiseen.Kun tulee puheluita pasiradiolle yli 30 puhelua per päivä.Tässä on liikeidea pasille rikastumiseen.
tallennettu
zxcc
Vieras
« Vastaus #27 : Joulukuu 28, 2016, 10:18:36 am »

Virnistää Nosta Pasiradion hintaa.Kun soitat pasiradioon maksaa puhelu 2.95€ puhelu.Näin saat Pasi rahaa uuden Kameran hankkimiseen.Kun tulee puheluita pasiradiolle yli 30 puhelua per päivä.Tässä on liikeidea pasille rikastumiseen.

Jos olisit seurannut Viherahon elämää pidemmän aikaa, moinen liike-idea olisi varmasti aikapäiviä sitten toteutettu.

Ei ole niin yksinkertaista kuin "12v fani" luulee  Virnistää

Ja muuten, olihan maksullinen numero ja videostriimi joskus aikanaan. Ei ne lopulta tainneet niin hyvin tuottaa, että niitä olisi kannattanut jatkaa. Puhelujen määrä ainaki väheni.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!