PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pasiradio tapahtuma  (Luettu 91995 kertaa)

Sihvos Sype

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 101
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasiradio tapahtuma
« Vastaus #21 : Elokuu 25, 2012, 05:16:00 ap »
Morjesta tietääkö joku onko PV tulossa Jyväskylään liikkuvan studion kera?:)

Näillä näkymin , ellei joku sinne tilaa ja maksa polttoaine kuluja yms niin matka ei sieltä suunnasta nyt käy.

Itse voisin muuten mutta itselläkin budjetti tiukilla ja ei oikein sopivaa paikkaa ole itsellä tiedossa  :(



Olipa shaissee koko lähetys. Ja tuo pummaus: räihälle kanssa...en antaisi moiselle lippismondoeo ukolle kuin....pallonovelen!

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasiradio tapahtuma
« Vastaus #22 : Toukokuu 11, 2013, 14:00:02 ip »
Morjesta tietääkö joku onko PV tulossa Jyväskylään liikkuvan studion kera?:)

Näillä näkymin , ellei joku sinne tilaa ja maksa polttoaine kuluja yms niin matka ei sieltä suunnasta nyt käy.

Itse voisin muuten mutta itselläkin budjetti tiukilla ja ei oikein sopivaa paikkaa ole itsellä tiedossa  :(



Olipa shaissee koko lähetys. Ja tuo pummaus: räihälle kanssa...en antaisi moiselle lippismondoeo ukolle kuin....pallonovelen!

olen kaikki sihvose bannannut ja sun kaveritkin.
onko se pakko tulla tänne jos noin vituttaa.
kun ei kiinnosta asia ni pysy vitussa.

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

huikka

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasiradio tapahtuma
« Vastaus #23 : Helmikuu 27, 2014, 23:12:45 ip »
jooohei! pasiradio fest yyteriin kesällä -14 mukaan pääsee 40e nimellisellä maksulla. olisko ideaa??? kyllä täältä porin suunnalta ainaki muutama innostunu löytyy! tai vaihtoehtoisesti siikaisten eteläpää. saa rymytä rauhassa mutta netin saatavuus ei oo vielä tiedos  ??? olisko ideaa täh?

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasiradio tapahtuma
« Vastaus #24 : Helmikuu 28, 2014, 02:48:47 ap »
Ei oikein nappaa.tarttis olla kaikki suunniteltu valmiiksi.
Haarikan tosin voisi vuokrata joksikin viikonlopuksi jos olisi rahaa moiseen hommaan.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

niklasnäiminen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasiradio tapahtuma
« Vastaus #25 : Maaliskuu 27, 2014, 23:55:38 ip »
hyvin sanottu pasi! :)

Pasi Fani

  • Vieras
Vs: Pasiradio tapahtuma
« Vastaus #26 : Joulukuu 26, 2016, 21:44:41 ip »
 ;D Nosta Pasiradion hintaa.Kun soitat pasiradioon maksaa puhelu 2.95€ puhelu.Näin saat Pasi rahaa uuden Kameran hankkimiseen.Kun tulee puheluita pasiradiolle yli 30 puhelua per päivä.Tässä on liikeidea pasille rikastumiseen.

zxcc

  • Vieras
Vs: Pasiradio tapahtuma
« Vastaus #27 : Joulukuu 28, 2016, 10:18:36 ap »
;D Nosta Pasiradion hintaa.Kun soitat pasiradioon maksaa puhelu 2.95€ puhelu.Näin saat Pasi rahaa uuden Kameran hankkimiseen.Kun tulee puheluita pasiradiolle yli 30 puhelua per päivä.Tässä on liikeidea pasille rikastumiseen.

Jos olisit seurannut Viherahon elämää pidemmän aikaa, moinen liike-idea olisi varmasti aikapäiviä sitten toteutettu.

Ei ole niin yksinkertaista kuin "12v fani" luulee  ;D

Ja muuten, olihan maksullinen numero ja videostriimi joskus aikanaan. Ei ne lopulta tainneet niin hyvin tuottaa, että niitä olisi kannattanut jatkaa. Puhelujen määrä ainaki väheni.