PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pasiradio tapahtuma  (Luettu 92377 kertaa)

satelite

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 15
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasiradio tapahtuma
« Vastaus #14 : Tammikuu 28, 2012, 06:34:37 ap »
Ei kai siellä nyt selvinpäi mitään tehdä, mutta juu jonkunnäköset vapaaehtose jv:t jotka olisivat vesiselviä tartteis varmaa varmuude vuoks..
Mulla ois kortti ja teen lähinnä vapaaehtoisesti hommia yhdessä nimeltä mainitsemattomassa tapahtumassa eli en mikään baaripoke ole... mutta välillä olisi kiva vaihtaa "vappaalle" eli ryypiskellä ja jutella esim. radiolähetyksen tekniikasta josta kyllä kiinnostaisi jutella Pasin kanssa. Jos vaan tilaisuuteen on tarkoitus hommata laillisia kortin omaavia jv:tä vaikka vapaaehtoisesti niin tästä on ilmoitettava viranomaisille. Itsellä on periaate että hommia en tee jos paperihommat ja muut jv:t ja heidän varusteet+paprut ei ole kunnossa eli "laittomasti" en hommia aio tehä.

Päätrolli

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2207
  • Karma: +0/-0
  • Ei vika suur tarvi ol jos se o pääs.
Vs: Pasiradio tapahtuma
« Vastaus #15 : Tammikuu 28, 2012, 11:24:53 ap »
Ei kai siellä nyt selvinpäi mitään tehdä, mutta juu jonkunnäköset vapaaehtose jv:t jotka olisivat vesiselviä tartteis varmaa varmuude vuoks..
Mulla ois kortti ja teen lähinnä vapaaehtoisesti hommia yhdessä nimeltä mainitsemattomassa tapahtumassa eli en mikään baaripoke ole... mutta välillä olisi kiva vaihtaa "vappaalle" eli ryypiskellä ja jutella esim. radiolähetyksen tekniikasta josta kyllä kiinnostaisi jutella Pasin kanssa. Jos vaan tilaisuuteen on tarkoitus hommata laillisia kortin omaavia jv:tä vaikka vapaaehtoisesti niin tästä on ilmoitettava viranomaisille. Itsellä on periaate että hommia en tee jos paperihommat ja muut jv:t ja heidän varusteet+paprut ei ole kunnossa eli "laittomasti" en hommia aio tehä.

Sisäpiirin pippaloihin ei tarvita mitään lupia. Tapahtuma kun ei olisi ilmeisesti mikään kaikille avoin juttu (Ilmottautuneet ja maksaneet pääsee) niin eipä siinä paljoo lupia tartte kysellä mistään... Yleinen hyvän maun järjestyssääntö olisi ihan kohdillaan jossa jos joku alkaa pullikoimaan on se porukalla pyrittävä rauhoittamaan ja jos tilanne vaatii niin poistamaan paikalta koska ei osaa käyttäytyä. Kyllä näin on. Varsinaista JV:tä ei välttämättä edes tarvita ja kaikki voisivat olla viihteellä...

Mitä ilmeisimmin ehdotuksia ja rahoja otetaan vastaan jo... Lieneeköhän tässä sellainen seikka että eniten maksava saa sanella paikan, vähemmän maksaneet saavat paikan tietoonsa jos saavat... Reilua olis jos aika ja paikka olisi ilmoitettu etukäteen ja mitä se maksaa. Esim: Hölmölässä jumppatalon viikonloppuvuokra: 300 euroa. Minimiosallistujamäärä 10henkeä ja hinta 40euroa... Mikäli ilmoittautujia kuitenkin ilmaantuu vaikka 20kpl ja kerätyksi tulee 800 euroa niin sillä mikä jää yli ostetaan paikanpäälle yleistä tarjottavaa kuten suolapähkinöitä, sipsejä, dippejä, "virvokkeita" ja muuta vastaavaa ylittävän rahan edestä. Vai onko se sitten sillä tavalla että pasiradio kiittää lahjoituksesta vittumoro. Sisuviinaa rai rai rai...
Rikon pyhältä tuntuvan hiljaisuuden, koska olen kapinallinen luonne. Kysyn sinulta, missä olet. Sinä siirrät katsettasi ja lasket kätesi omani päälle, lepäämään reidellesi. Kotona, vastaat, eikä sinun tarvitse kertoa enempää.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15045
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasiradio tapahtuma
« Vastaus #16 : Tammikuu 29, 2012, 08:54:09 ap »
Kyllä tuollainen tehdään jos kjiinnostuneita on etukäteen riittävästi.
kyllä se olisi kiva kimpassa pistää rai rai....

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

hessu8319

  • Vieras
Vs: Pasiradio tapahtuma
« Vastaus #17 : Helmikuu 03, 2012, 23:33:04 ip »
kännissä on kiva olla (asiallisella tavalla tietenkin) olen laittanut 40+20 euroa JOS tapahtumaa ei tule niin minun puolesta rahat voi laittaa radio kehittämiseen (ei viinaan) sama jos euroja tulee liikaa

Markus

  • Vieras
Vs: Pasiradio tapahtuma
« Vastaus #18 : Elokuu 19, 2012, 11:34:58 ap »
Morjesta tietääkö joku onko PV tulossa Jyväskylään liikkuvan studion kera?:)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15045
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasiradio tapahtuma
« Vastaus #19 : Elokuu 19, 2012, 12:15:06 ip »
Morjesta tietääkö joku onko PV tulossa Jyväskylään liikkuvan studion kera?:)

Näillä näkymin , ellei joku sinne tilaa ja maksa polttoaine kuluja yms niin matka ei sieltä suunnasta nyt käy.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

satelite

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 15
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasiradio tapahtuma
« Vastaus #20 : Elokuu 25, 2012, 03:20:36 ap »
Morjesta tietääkö joku onko PV tulossa Jyväskylään liikkuvan studion kera?:)

Näillä näkymin , ellei joku sinne tilaa ja maksa polttoaine kuluja yms niin matka ei sieltä suunnasta nyt käy.

Itse voisin muuten mutta itselläkin budjetti tiukilla ja ei oikein sopivaa paikkaa ole itsellä tiedossa  :(