PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pasiradio tapahtuma  (Luettu 92004 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Pasiradio tapahtuma
« : Tammikuu 11, 2012, 05:37:56 ap »
Tälläistä on väläytelty.
Yksi henkilö on jopa pistänytt 40 euroa tähän tarkoitukseen joten nyt kysytääkin että:

Kuinka moni on valmis maksamaan etukäteen kuluja tästä tapahtumasta ,  tietysti sitä vastaan että itse tulee paikalle.Tietysti jos ei tule niin sitten menettää myös vastineen.
Mikä aihe saa riittävästi kannatusta ja jotenkin kulut saadaan järjesteltyä niin mikä jottei vaikka jo keväällä raahataan itsemme jonnekkin paikkaan ja nautiskellaan pasiradio tapahtumasta.
Paikasta toki tehdään lähetys ja tapahtuma pistetään videoiden niin kuin lähetykset tähänkin mennessä.
Paikkaa voi alkaa katselemaan mikäli tosiaan kiinnostuusta esiintyy.
tämä alue on nyt pohdintoja varten tähän laitettu pystyyn.
Homman nimi on se että tapahtuma on vain meille kavereille joten emme tarvitse huvilupia emmekä järjestyksen valvojia.
jokatapauksessa jonkinlainen järjestely tarvitaan että mahdollinen tapahtuma menee asianmukaisesti ja ei nyt mene vallan tappeluksi.

Paikka voi olla esim jokin alue missä on mökki ja kenties kiinteä yhteys tms mutta näitä sitten myöhemmin.
Jokatapauksessa iin että jokainen osallistuu tapahtuman kustannuksiin.



mietteitä?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 11, 2012, 10:33:14 ap kirjoittanut Viheraho »
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Kansio

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 8
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasiradio tapahtuma
« Vastaus #1 : Tammikuu 11, 2012, 06:58:38 ap »
Ideana mahtava voisin kuvitella viitisen kymmentä tai vaikka sata Pasifania kuvaamassa Pasia samalla kun tehdään radiota. Mielestäni tämä vaatii melkoisesti suunnitelmia ja edessä on muutamia ongelmiakin. Periaatteessa voisin olla kiinnostunut mutta riippuu ihan tapahtuman luonteesta ja paikasta. Alla muutama seikka joita minulla heräsi.

1) Ensinnäkin kuka vuokraa tilan tietäen tämän radion paikoin kostean luonteen vai tehdäänkö tämä julkisella paikalla ilman että aiheutuu paheksuntaa ja häiriötä?

2) Lähdetäänkö siitä että jos paikalle tulee 100 Pasifania jokaisella sisuviinapullot mukana ei aiheuta rähinöintiä?

3) Mahdollisuus tuoda Pasille tapahtumaan omat vanhat tietokoneen komponentit ja laitteet tai muuta hyödyllistä hyödykettä.
Työttömänä on hyvä olla, ei huolet paina ja tili on nolla.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasiradio tapahtuma
« Vastaus #2 : Tammikuu 11, 2012, 07:14:24 ap »
Ideana mahtava voisin kuvitella viitisen kymmentä tai vaikka sata Pasifania kuvaamassa Pasia samalla kun tehdään radiota. Mielestäni tämä vaatii melkoisesti suunnitelmia ja edessä on muutamia ongelmiakin. Periaatteessa voisin olla kiinnostunut mutta riippuu ihan tapahtuman luonteesta ja paikasta. Alla muutama seikka joita minulla heräsi.

1) Ensinnäkin kuka vuokraa tilan tietäen tämän radion paikoin kostean luonteen vai tehdäänkö tämä julkisella paikalla ilman että aiheutuu paheksuntaa ja häiriötä?

2) Lähdetäänkö siitä että jos paikalle tulee 100 Pasifania jokaisella sisuviinapullot mukana ei aiheuta rähinöintiä?

3) Mahdollisuus tuoda Pasille tapahtumaan omat vanhat tietokoneen komponentit ja laitteet tai muuta hyödyllistä hyödykettä.

Nämä on juurikin sellaisia kysymyksiä jotka pitää ottaa huomioon.
Itse ajattelin että pitää homman suljettuna vain meidän internetkavereiden kesken jolloin ei tarvita huvilupia eikä muutakaan viranomais paskaa.
Etukäteen ilmoittautuminen ja osallistumismaksu jonnekkin (kuka alkaisi hoitamaan sitä puolta)

Vapaaehtoisilla kaapinkokoisilla valvojilla  luultavasti homma pysyy kurissa.
pelisäännöt toki on selvitettävä selvästi etukäteen siinä kohtaa että kaikki on selvinpäin.
Rähinöinnistä lähtee pihalle se on selvää.

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Bajari

  • Vieras
Vs: Pasiradio tapahtuma
« Vastaus #3 : Tammikuu 11, 2012, 07:23:46 ap »
Kyllähän tollanen ois ihan jees homma,

perse-erkki

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1285
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasiradio tapahtuma
« Vastaus #4 : Tammikuu 11, 2012, 07:41:22 ap »
Ei sinne mitään erillisiä valvojia tarvii.
Kukaan ei ole niin tyhmä(edes jurrissa), että rupeaa hangoittelemaan vastaan esim. 20 tyypille.
En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.

LauriKelo

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 710
  • Karma: +0/-0
  • WTF?!?
    • Lärviläpyskä
Vs: Pasiradio tapahtuma
« Vastaus #5 : Tammikuu 11, 2012, 08:44:31 ap »
Lienee selvää, että en ole kutsuttujen listalla

 :D
Olen aina mieluummin onnellinen kuin oikeassa.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasiradio tapahtuma
« Vastaus #6 : Tammikuu 11, 2012, 08:46:44 ap »
Lienee selvää, että en ole kutsuttujen listalla

 :D

ei minulla ole mitään sinua vastaan.kaikki ajatukset ei tosin kohtaa mutta me olemme erilaisia et mitäs siitä?
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X