PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Tarkkailkaapa puhelinlaskujanne.....  (Luettu 19414 kertaa)

Roope

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 495
  • Karma: +0/-0
Vs: Tarkkailkaapa puhelinlaskujanne.....
« Vastaus #7 : Toukokuu 08, 2008, 15:56:00 ip »
Toi on vähän kakspiippunen juttu noiden puhelinpalveluiden kanssa. Ei haluais rahoittaa Soneroita ja Elisoja, mutta loppupeleissä niiden laskutusasiat saa hoidettua ihan ok.
Nää "pikkufirmat" saattaa yhtäkkiä kerätä kermat päältä ja hävitä horisonttiin (vrt. WinCapita).
No, eihän tässä samansuuruisista asioista ole kyse, mutta kuitenkin luotan enemmän noihin isoihin firmoihin ja olen tyytyväinen Kolumbukseeni.

Bajari

  • Vieras
Vs: Tarkkailkaapa puhelinlaskujanne.....
« Vastaus #8 : Toukokuu 08, 2008, 16:06:51 ip »
Ite tympäänyin tappelee näiden sonera/elisa puhelinliittymien kanssa ja laitoin kaikki pois ja hommasin prepaidin, eikä ole tullu ylläreitä :D

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Tarkkailkaapa puhelinlaskujanne.....
« Vastaus #9 : Toukokuu 08, 2008, 16:13:32 ip »
Ite tympäänyin tappelee näiden sonera/elisa puhelinliittymien kanssa ja laitoin kaikki pois ja hommasin prepaidin, eikä ole tullu ylläreitä :D

Vitun kallis se on sekin.
itellä ei ole dna vittuillut ja sauniksenkin laskut on toistaiseksi olleet ok.

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Roope

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 495
  • Karma: +0/-0
Vs: Tarkkailkaapa puhelinlaskujanne.....
« Vastaus #10 : Toukokuu 08, 2008, 16:34:43 ip »
Itse en ole noita pre-paideja koskaan käyttänyt, enkä tiedä niiden hinnoista, mutta itsellä kun lasku kuukaudessa on tuolla 30-40 haarukassa, niin en jaksa sen enempää valitella. Joskus jopa alle 30, mikäli ei ole soittoja maksullisiin yritysnumeroihin.

IsoPahaMies

  • Member
  • *
  • Viestejä: 32
  • Karma: +0/-0
Vs: Tarkkailkaapa puhelinlaskujanne.....
« Vastaus #11 : Toukokuu 08, 2008, 17:48:31 ip »
..itsellä kun lasku kuukaudessa on tuolla 30-40 haarukassa, niin en jaksa sen enempää valitella. Joskus jopa alle 30..

Jaa jaa, minulla on kans matkapuhelinlasku 30-40 eur.. Puolessa vuodessa, joskus vähemmänkin. Enimmäkseen kuukausimaksuja.  ;D  ;D

Itse en ole noita pre-paideja koskaan käyttänyt

Minä pidin jonkun ajan DNA:n prepaidia juuri kuukausimaksuja välttääkseni, mutta vaihdoin takaisin Elisaan onnettoman kuuluvuuden vuoksi ja sen vuoksi etten pystynyt käyttämään puheaikaa määräajassa.

Bajari

  • Vieras
Vs: Tarkkailkaapa puhelinlaskujanne.....
« Vastaus #12 : Toukokuu 08, 2008, 18:38:59 ip »
Ite tympäänyin tappelee näiden sonera/elisa puhelinliittymien kanssa ja laitoin kaikki pois ja hommasin prepaidin, eikä ole tullu ylläreitä :D

Vitun kallis se on sekin.
itellä ei ole dna vittuillut ja sauniksenkin laskut on toistaiseksi olleet ok.



Nii tietty, mut mulla riittä 10€ reiluksi kuukaudeksi niin ei se järettömän kalliiksi tule ku soittaa vähän. Ja ei tarvii miettii et vittu menee liittymä kohta kiinni ku ei oo rahaa maksaa laskuu. tuo ei mene kii jos ei oo rahaa. Kolumbuksen liittymä on ja tekstarit 0,069 €/kpl ja Puhelut 0,069 €/min  ja samaan liittymään 0,129€/min. 5€ maksoi kortti ja sillä sai 10€ puheaikaa. Ja 20€ lataa niin saa 30€ puheaikaa niin tuo piisaa mulle jo moneksi kuukaudeksi

Bruman

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
  • Karma: +0/-0
Vs: Tarkkailkaapa puhelinlaskujanne.....
« Vastaus #13 : Kesäkuu 24, 2008, 22:13:51 ip »
ihme touhua nuoilta gms suomelta, ittellä joku dna:aan liittymä ei ees tietoo mikä :D, en juurikaa puhu ni ei sielt tuu ku 10-15euron laskuja :)