PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Lahden rautatiepäivä 7.6.2008  (Luettu 22713 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Lahden rautatiepäivä 7.6.2008
« Vastaus #7 : Toukokuu 03, 2008, 22:37:23 ip »
Lainaus käyttäjältä: Viheraho
Pitäisiköhän siltä päivältä tehdä pasiradion lähetys ja selostus tietysti livenä sieltä junasta..
Aijai. Kuulostaa hyvältä! Miten streamaat sen sitten eteenpäin? läppäri kainaloon ja höpöttämään mokkulan turvin?

Tossa vois olla pienimuotoista kokoontumisen ainesta lahdessa??
Itsekin voisi tulla Hki-lahti-hki matkalle. On se vaan sen verran hieno laite mitä noista videoistasi katsoi. Ikinä en ole ollu höyryveturin matkassa, Nyt otetaan sitten kamera mukaan.

eipä tuo ilman apua oikein onnistu ja noita vapaaehtosia on kovin vähän.....
Mutta tules vaan tuolle matkalle itse ainakin menen ja jos ei muuta ni nautin ja muistelen menneitä.....niitä parempia aikoja......
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

jormak

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 550
  • Karma: +0/-0
Vs: Lahden rautatiepäivä 7.6.2008
« Vastaus #8 : Toukokuu 05, 2008, 13:06:05 ip »
Paikat varattu, ilmoitus tuli :)
TV:stä tuttu Arto: Jormak on nyt sitten aikansa ydinasiasta mitään tietämättömänä nettimiliisinä nolanut itsensä enemmän kuin miliisitakinnapit kestää . .

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Lahden rautatiepäivä 7.6.2008
« Vastaus #9 : Toukokuu 05, 2008, 16:23:16 ip »
Paikat varattu, ilmoitus tuli :)

No jopas oli kova kysyntä.
olisivat nyt jostain keksineet vaunuja enemmän et kaikki olisi mahtuneet mukaan ja se enstisajan ravintolavaunu kans sinne sekaan  ;D ;D ;D ;D
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

jormak

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 550
  • Karma: +0/-0
Vs: Lahden rautatiepäivä 7.6.2008
« Vastaus #10 : Toukokuu 05, 2008, 20:25:36 ip »
Ei,ei,ei, kun tarkoitin että omat liput on varattu  :)  Mutta ainahan toi nopeasti täyttyy.
TV:stä tuttu Arto: Jormak on nyt sitten aikansa ydinasiasta mitään tietämättömänä nettimiliisinä nolanut itsensä enemmän kuin miliisitakinnapit kestää . .

cpukamu

  • Vieras
Vs: Lahden rautatiepäivä 7.6.2008
« Vastaus #11 : Toukokuu 05, 2008, 20:58:37 ip »
Tässä kaikille vanhoista rautateistä kiinnostuneille, pikkuisen minä nyt syyllistyn floodaukseen mutta aihe on kiinnostava.
Linkistä pääsee virtuaaliselle kävelymatkalle hylätylle rautatielle Kihniön asemalta ja matka jatkuu Haapamäelle.
 http://www.junalauta.net/puskarata.php

Miksei myöskin aiheesta kiinnostuneet voisivat pakata reppuihin kossut & whiskyt ja lähteä taivaltamaan tuon reitin porukalla kauniina kesäpäivänä, Haapamäellä voi sitten yöpyä teltoissa Haapamäen höyryveturipuistossa.
Kuka uskaltaa ja kenen kunto kestää, varoiksi voisi ottaa resiinan jolla väsyneimmät matkalaiset saadaan pusikosta ihmistenilmoille.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 05, 2008, 21:03:00 ip kirjoittanut cpukamu »

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Lahden rautatiepäivä 7.6.2008
« Vastaus #12 : Toukokuu 06, 2008, 02:25:36 ap »
Tässä kaikille vanhoista rautateistä kiinnostuneille, pikkuisen minä nyt syyllistyn floodaukseen mutta aihe on kiinnostava.
Linkistä pääsee virtuaaliselle kävelymatkalle hylätylle rautatielle Kihniön asemalta ja matka jatkuu Haapamäelle.
 http://www.junalauta.net/puskarata.php

Miksei myöskin aiheesta kiinnostuneet voisivat pakata reppuihin kossut & whiskyt ja lähteä taivaltamaan tuon reitin porukalla kauniina kesäpäivänä, Haapamäellä voi sitten yöpyä teltoissa Haapamäen höyryveturipuistossa.
Kuka uskaltaa ja kenen kunto kestää, varoiksi voisi ottaa resiinan jolla väsyneimmät matkalaiset saadaan pusikosta ihmistenilmoille.


tuo oli mielenkiintoinen linkki.
Millähän saisi kaikki nuo kuvat talteen.
Miksiköhän tuo rataosuus on jätetty rapistumaan.....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

cpukamu

  • Vieras
Vs: Lahden rautatiepäivä 7.6.2008
« Vastaus #13 : Toukokuu 06, 2008, 10:58:11 ap »
Hei haloo! Pasi, "millähän saisi kaikki nuo kuvat talteen" mitä tää merkitsee ? Tarkoitatko ettet tiedä miten kuvia otetaan omalle koneelle sellaisen nähdessäsi netissä.
Tää menee yli mun ymmärryksen miten voit ylipäätään kysyy jotain noin noviisimaista.

Ekaks vastaus siihen jälkimmäiseen "miksi rataosuus jäänyt autioksi", siellä Kihniössä oli aikoinaan iso turvesuo ja sitä turvetta kuljetettiin sieltä junalla pois.

Näin saat kuvat kopioitua omalle koneellesi:
˙˙˙ɐʇʇǝʞıuıɐd ɐʇuǝsɐʌ uǝɹııɥ uɐɐʇǝuıɐd ɐɾ ǝllɐpɥoʞ uɐʌnʞ ıɹııɥ uääpǝıʌ
uıäduıɹääʌ ʇʎu ǝlo ʇǝ soɾ ɐɐǝʞıo sııs ˙˙˙
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 06, 2008, 11:04:51 ap kirjoittanut cpukamu »