PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Ehdotus radioon liittyen !  (Luettu 10524 kertaa)

PeTeZZL

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 107
  • Karma: +0/-0
Ehdotus radioon liittyen !
« : Huhtikuu 26, 2008, 12:01:43 ip »
Jos vaikka Pasi alkaisi nauhottaa lähetyksiä ja sen jälkeen laittaa lähetyksen sivuilleen ladattavaksi kunnes tulee uusi lähetys.
Sehen ois ihan järkevä homma ku ei kaikki aina voi sitä yöllä voi kuunnella ni jos se ois Pasin sivuilla ni kaikki halukkaat vois kuunnella.
Ei vittu mikä pässi se on !

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Ehdotus radioon liittyen !
« Vastaus #1 : Huhtikuu 26, 2008, 12:55:15 ip »
Jos vaikka Pasi alkaisi nauhottaa lähetyksiä ja sen jälkeen laittaa lähetyksen sivuilleen ladattavaksi kunnes tulee uusi lähetys.
Sehen ois ihan järkevä homma ku ei kaikki aina voi sitä yöllä voi kuunnella ni jos se ois Pasin sivuilla ni kaikki halukkaat vois kuunnella.

käys teoston ja gramexin sivuilla .
Oliko muuta?

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

IsoPahaMies

  • Member
  • *
  • Viestejä: 32
  • Karma: +0/-0
Vs: Ehdotus radioon liittyen !
« Vastaus #2 : Huhtikuu 26, 2008, 23:17:07 ip »
Jos vaikka jokainen tallentais itse Pasiradion lähetyksiä niin tahtoessaan. Paljon järkevämpää ja ennen kaikkea paljon mahdollisempaa.

Bajari

  • Vieras
Vs: Ehdotus radioon liittyen !
« Vastaus #3 : Huhtikuu 27, 2008, 10:25:26 ap »
Jos vaikka jokainen tallentais itse Pasiradion lähetyksiä niin tahtoessaan. Paljon järkevämpää ja ennen kaikkea paljon mahdollisempaa.

Aivan itellä menee streamsripperillä talteen jos en jaksa sillähetkellä kuuntelee. Seuraavana päivänä on hyvä kuunnella lähetys loppuun ja onhan tuo mukavaa viihdettä autolla ajaessakin.

pave

  • Vieras
Vs: Ehdotus radioon liittyen !
« Vastaus #4 : Toukokuu 01, 2008, 02:57:15 ap »
Jos vaikka jokainen tallentais itse Pasiradion lähetyksiä niin tahtoessaan. Paljon järkevämpää ja ennen kaikkea paljon mahdollisempaa.

Aivan itellä menee streamsripperillä talteen jos en jaksa sillähetkellä kuuntelee. Seuraavana päivänä on hyvä kuunnella lähetys loppuun ja onhan tuo mukavaa viihdettä autolla ajaessakin.


Ei ole iso juttu heittää omalle koneelle,...  ;D ;D ;D

Eppu74

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 204
  • Karma: +0/-0
Vs: Ehdotus radioon liittyen !
« Vastaus #5 : Toukokuu 01, 2008, 03:02:55 ap »
Joo Streamripper 32:n olen kyllä saanu ladattua koneelle mutta noita lähetyksiä en osaa nauhoittaa vieläkään... rautalankaohjeet olis kivat.

pave

  • Vieras
Vs: Ehdotus radioon liittyen !
« Vastaus #6 : Toukokuu 02, 2008, 17:56:31 ip »
Jos vaikka jokainen tallentais itse Pasiradion lähetyksiä niin tahtoessaan. Paljon järkevämpää ja ennen kaikkea paljon mahdollisempaa.

Aivan itellä menee streamsripperillä talteen jos en jaksa sillähetkellä kuuntelee. Seuraavana päivänä on hyvä kuunnella lähetys loppuun ja onhan tuo mukavaa viihdettä autolla ajaessakin.


Ei ole iso juttu heittää omalle koneelle,...  ;D ;D ;D

Tässä kuuntelen pätkiä "eilisestä" vai olikohan se toissa päiväisestä lähetyksestä(?) Päivän "perhoset" menee niin ettei niitä ehdi aina huomaamaan, -muistamaan "mitä minäkin pvän tapahtui"!
Se on kait tuon "naamarin syytä", enhän mä sen takaa mitään ole nähnyt, vielä tänäänkään!  ;D

Tänään kuulee naapurikin tätä! ;D 8) ;D ;D ;D
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 02, 2008, 17:58:24 ip kirjoittanut pave »