PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Olisko täällä mielenkiintoa kuljetuksille....  (Luettu 6422 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Olisko täällä mielenkiintoa kuljetuksille....
« : Lokakuu 24, 2011, 08:45:37 ap »
Itse olen lahdessa ja joku voi kulkea helsingistä esim tänne mutte esim joensuuhun.
Eli jos jollain keravalaisella tai helsinkiläisellä on jotain ja joku kulkee esim sieltä tänne niin tavara seisoisi esim täällä muutaman päivän / viikon ja sitten seuraava kulkee taas jostain jonnekkin.
tästä voisi sitten kaman kulkeminen lähteä kunnolla käyntiin.
Kunkas monta halukasta olisi?
ja missä päin olisi välietappeja yms.
tarvittaessa tässä sitten voidaan perustaa vain viheraho infolaisille kuljetus alue joka ei näy rekisteröitymättömille tai sitten voidaan pistää niin että ensin pitää näyttäytyä jotta voidaan perustaa esim kuriiri ryhmä joka pääsee ainoastaan lukea ja kommentoimiselle tälläiselle alueelle?
Onko halukkaita .
Kun tuo postikin on kallis ja niin pois päin.
Toimisiko sellainen.
Mietteitä?


Nissilän ja Anttilan kultapossukerhon jäsenet älkään vaivautuko.....
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 24, 2011, 10:14:53 ap kirjoittanut Viheraho »
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Bajari

  • Vieras
Vs: Olisko täällä mielenkiintoa kuljetuksille....
« Vastaus #1 : Lokakuu 24, 2011, 10:38:30 ap »
Itse olen lahdessa ja joku voi kulkea helsingistä esim tänne mutte esim joensuuhun.
Eli jos jollain keravalaisella tai helsinkiläisellä on jotain ja joku kulkee esim sieltä tänne niin tavara seisoisi esim täällä muutaman päivän / viikon ja sitten seuraava kulkee taas jostain jonnekkin.
tästä voisi sitten kaman kulkeminen lähteä kunnolla käyntiin.
Kunkas monta halukasta olisi?
ja missä päin olisi välietappeja yms.
tarvittaessa tässä sitten voidaan perustaa vain viheraho infolaisille kuljetus alue joka ei näy rekisteröitymättömille tai sitten voidaan pistää niin että ensin pitää näyttäytyä jotta voidaan perustaa esim kuriiri ryhmä joka pääsee ainoastaan lukea ja kommentoimiselle tälläiselle alueelle?
Onko halukkaita .
Kun tuo postikin on kallis ja niin pois päin.
Toimisiko sellainen.
Mietteitä?


Nissilän ja Anttilan kultapossukerhon jäsenet älkään vaivautuko.....

Kyllähän tollanen homma ois ihan jees, jos saisi toimii niin saisi niitä aarteita tännekki päin  ;D

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Olisko täällä mielenkiintoa kuljetuksille....
« Vastaus #2 : Lokakuu 24, 2011, 10:44:29 ap »
Itse olen lahdessa ja joku voi kulkea helsingistä esim tänne mutte esim joensuuhun.
Eli jos jollain keravalaisella tai helsinkiläisellä on jotain ja joku kulkee esim sieltä tänne niin tavara seisoisi esim täällä muutaman päivän / viikon ja sitten seuraava kulkee taas jostain jonnekkin.
tästä voisi sitten kaman kulkeminen lähteä kunnolla käyntiin.
Kunkas monta halukasta olisi?
ja missä päin olisi välietappeja yms.
tarvittaessa tässä sitten voidaan perustaa vain viheraho infolaisille kuljetus alue joka ei näy rekisteröitymättömille tai sitten voidaan pistää niin että ensin pitää näyttäytyä jotta voidaan perustaa esim kuriiri ryhmä joka pääsee ainoastaan lukea ja kommentoimiselle tälläiselle alueelle?
Onko halukkaita .
Kun tuo postikin on kallis ja niin pois päin.
Toimisiko sellainen.
Mietteitä?


Nissilän ja Anttilan kultapossukerhon jäsenet älkään vaivautuko.....

Kyllähän tollanen homma ois ihan jees, jos saisi toimii niin saisi niitä aarteita tännekki päin  ;D

Olisiko sulla joku pieni piste missä voisi sitten esim säilytellä sitä kamaa muillekkin.
Ja kenties joltain sieltä suunnalta sitten esim tänne eteläsuomeen kulkisi jollaikin x aikataululla jotain pieniä käsin kuljetettavia tavaroita?
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Bajari

  • Vieras
Vs: Olisko täällä mielenkiintoa kuljetuksille....
« Vastaus #3 : Lokakuu 24, 2011, 10:54:00 ap »


Kyllähän tollanen homma ois ihan jees, jos saisi toimii niin saisi niitä aarteita tännekki päin  ;D

Olisiko sulla joku pieni piste missä voisi sitten esim säilytellä sitä kamaa muillekkin.
Ja kenties joltain sieltä suunnalta sitten esim tänne eteläsuomeen kulkisi jollaikin x aikataululla jotain pieniä käsin kuljetettavia tavaroita?

Kyllä mulle jotain pientä mahtuu.

Kuuvalon Jussi

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 198
  • Karma: +0/-0
Vs: Olisko täällä mielenkiintoa kuljetuksille....
« Vastaus #4 : Lokakuu 24, 2011, 12:40:08 ip »
Jyväskylä