PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: 10 000 €/kk täyttää normaalin elämän tarpeet  (Luettu 5644 kertaa)

fingers

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1361
  • Karma: +0/-0
  • capox
Vs: 10 000 €/kk täyttää normaalin elämän tarpeet
« Vastaus #7 : Lokakuu 09, 2011, 13:13:24 ip »
Jaa se Fingers haastoi taas vastaamaan, kapitalistilla on kova usko rahan voimaan niin kova usko että vielä eläkkeelle jäätyäänkin
uskovat monet että eläkekertymä on tienattu töitä tekemällä. Hah hah sanon minä kaikki puheet rahan autuaaksi tekevästä
mahdista ja uskosta rahaan on sairasta, se kun on ihmisten itsensä luoma systeemi  ja todella mielikuvityksen tuotetta 100%.
 Rahan voi polttaa tai sen voi sulattaa mitä se silloin enään on kasa tuhkaa ja lammikko metallia siinäpä teillä onkin oikein mahtava
uskonto johon voi luottaa, rahaa ette te jaa sitä tarvitsevilla vaan omia varantojaan kukin koettaa parhaansa mukaan kartuttaa.
 Se joka väittää että olisi rehellinen ansaitessaan paljon enemmän rahaa kuin muut joutuu tekemään paljon henkistä työtä
uskotellessaan että on parempi kuin toiset jotka eivät tienaa yhtä paljon kuin itse. Tässä te tajuatte kristuksen mahtikäskyn joka
menee jokseenkin näin että kukaan ei omilla ansioillaan taivaspaikkaa tienaa vaan kaikki tulee ylhäältä armosta ihmiselle, siis jos
tämän oikein ymmärtää niin kukaan ei ylpeile ansioillaan vaan hänen pitäisi tajuta että menestymällä hänelle on annettu vastuuta
näyttää miten hän pystyy ansioillaan lähimmäisiä auttelemaan. Nyt jos väitätte että kirjoitukseni on puutaheinää se parhaiten
todistaa että rahan ahneet ihmiset ajattelevatkin vain omaa etuaan ja haluavat raha uskonnossaan riistää toisilta sen vähänkin.
 Fingerssin arvomaailmasta kertoo jotain se että hän on ottanut hitlerin kuvan profiiliinsa, tuon murhaajan joka tappoi tappamasta
päästyäänkin oli perhanan kova jätkä kun uskossaan luopui ja päätti tappaa itsensä tiukassa paikassa eikä tullut uskostaan puhumaan
oikeuteen noin käy lopussa monille omiin voimiin ja rahan mahtiin uskoville ei se kestä lopussa.

Mitähän mun olisi tuotava esille, itsestäni vai sitten mahtikäskyläisistä uskovaisista?
Esitän itseäni vaikka jumalakuvalla ja vaikkapa munasuussa -kuvineni. Hyväksyn yhtä paljon Hitlerin teot kuin jumalan suomatkin uskontojen varjolla (ja vielä tänäpäivänäkin).

Tiedän kuinka tärkeää tuo uskovaisten raha ja se ahneus on, että siitä meillä todellakin eri käsitys.
Pihejä nämä kyllä ovat, ei antaisi vaikka se raha siihen olisi tarkoitettu, yhteisvastuullisin keräyksin kerättyjä varojakaan ei jaeta kuin ne siihen on tarkoitettu.

esimerkkejä en lähde kaivamaan, mutta sen vaan sanon, että ei se mene niin kuin "sanassasi kerrotaan sen menevän" kaveri jakaa viimeisensä, puhua siitä kyllä voidaan, eriasia se kuinka toimitaan.

Oli se sitten munkki, jesuiitta tai mikä ja kuka tahansa, vai oletko sinä koskaan saanut kadulla rahaa ventovieraalta, joka sitten sanomaan, että tämä jumalalta. Tuskin sentään, mutta minä kuitenkin sitäkin olen antanut, vaikken tasapuolisesti. Perseaukisille puliukoille heittänyt 5 tai 10 ja tuosta vaan.
(mutta minä en olekaan uskovainen, enkä siten pyri mihinkään tekopyhyyteen).

Hienoa, että kamu lähtee aina mukaan ...
Jos ei mitään opittu Aatulta, niin opit uusiksi, aate on se mikä elää.