PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pasin YouTube -videot  (Luettu 244678 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasin YouTube -videot
« Vastaus #21 : Syyskuu 29, 2007, 21:09:44 ip »
Kerstaivideo on poistettu juutuubista, saiskos sen vielä jostain

EDIT: löytyki jo http://viheraho.com/kerstai/

Jep.tuo video ei ehkä edusta mitään järkevää vaan on pienessä maistissa ihan jonninjoutavaksi viihteeksi tarkoitetu.
Mutta tarviiko sitä kaikki aina niin viimesenpäälle tietyn virallisen kaavan mukaan edes mennä.
Ei tarvitse minun mielestäni....

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Kuikka

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 187
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasin YouTube -videot
« Vastaus #22 : Lokakuu 15, 2007, 13:18:27 ip »
Tuli eilen maailman tutkijan ja sen ihmeiden selvittäjän Risto Astikaisen ohjelmaa katsoessa loistava idea. Pasi ja Rontti on the road ohjelmasarja. Auto alle ja baanalle ja suomen ihmeitä kuvaamaan. Joillekkin kotimaisista tuottajista ja tv-yhtiöistä tarjoamaan ideaa. Idea versomaan ja haulit himaan Pasi!

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasin YouTube -videot
« Vastaus #23 : Lokakuu 15, 2007, 16:24:19 ip »
http://www.youtube.com/watch?v=p-uxfqrEfA8
Tuolta paikalta ihan kivenheiton päässä on samalla puolella tietä maitokahvin värinen talo. Pieksänmäen entinen maalaiskunta nykyinen Pieksänmaa on kunnostanut rakennusta kiitos luojalle. Se on vanha Tsaarin sauna ns "kahvipannu talo" ja viimeinen asukas siinä oli paikallinen eläkeläinen joka työuran loputtua alkoi taiteilijaksi. Vastapuolelta taloa kääntyy tie Suontee tai suonenjoki. Ja aivan ehdoton kohde kylällä on tämä vanha rautaruukki. Toimitusjohtaja Luhtinen esittelee paikan mielellään varmasti. Vanhoja koulukavereita hän. Haapakoski on mielenkiintoinen paikka. Kulta-aikoinaan menoa ja kulttuuria kuhiseva työläiskylä keskellä korpea.
Lisäksi suosittelen Aarne Haapakosken eli Outsiderin Hornanlinnaa. Nykyään siinä on tosin jo asukkaita mutta lapsena kolusimme taloa perusteellisesti. Paikoilleen oli jäänyt kirjailijan jäämistö. Nykyään talon omistaa näyttelijä Eeva Eloranta. Oikeastaan siinä kohteessa ei ole enää mielenkiintoista katseltavaa kun isosta villasta on tehty sellainen pitsihuvila. Ei ole rokkia tarpeeksi siinä talossa enää jäljellä.
Kylällä on vielä muutama talo realisoimatta joiden myynnistä vastaa samainen tehtaan" patruuna" Timo Luhtinen. Suosittelen lämpimästi perusteellisempaa tutustumista Haapakoskeen ja kylän historiaan.
Jos asemat kiinnostaa on Pieksämäki -Joroinen välillä tällainen asema . Huutokoski. Hieno nimi paikalla. http://personal.inet.fi/koti/pertti.itkonen/huutok.htm
Erittäin ryhdikkäässä kuosissa oleva HIENO asema. Sen omistussuhdetta en nykyään tiedä mutta vielä joitakin vuosia sitten asema oli tyhjillään. VR pyrkii realisoimaan kaikki vanhat asemarakennukset, radanvartjian mökit jne kiinteistöt ympäri suomen. Hyvä ystäväni osti tässä hiljattain aivan pilkkahintaan vanhan radanvartijan mökin totteineen ja muine rakennuksineen. Ja se vielä mainittakoon että Vr:n vanhat rakennuksut ovat lujaa työtä. Hirsirakennuksia yleensä.

Olen polvenkorkuisena ollut siellä paljonkin.
Sukulaisia nääs oli siellä joskus.
Siinä lähijärvessä tuli joskus uitua paljonkin ja siitä tehtaan viereisestä joesta olen onkinut elämäni ensimmäisen kalas.
Suonteen suuntaan mennessä oli jossakin mutkassa joskus maatalo ja sillä tuli palloiltua ja toki siihen aikaan oli yleinen sauna ja vaatteiden yms pesupaikka.
Kaikkihan pyöri joskus sen tehtaan ympärillä.
Muistan sen talon kyllä ja siitä talosta noin 100 m aseman suuntaan asu sukulaisia jossa oltiin usein monena kesänä.
Höyryveturilla muistaakseni sinne matkailtiin kouvolan kautta.
Tunneleita sun muuta oli matkanvarrella paljonkin.
No juu olisihan sitä paljon paljon kerrottavaa mut jätetään toiseen kertaan.....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Kuikka

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 187
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasin YouTube -videot
« Vastaus #24 : Lokakuu 16, 2007, 08:10:33 ap »
No perskeles! Tuttuja hoodeja. Soukkanen on sen järven nimi. Olen kotoisin puolesta matkasta hkoski-pmk. Muutamia vuosia takaperin asustelin siellä koululla yhden suven ja syksyn opettajan vanhassa asunnossa. Haapakoski on my mind forever. 8)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasin YouTube -videot Haapakoski Special :)
« Vastaus #25 : Lokakuu 16, 2007, 08:54:01 ap »
No perskeles! Tuttuja hoodeja. Soukkanen on sen järven nimi. Olen kotoisin puolesta matkasta hkoski-pmk. Muutamia vuosia takaperin asustelin siellä koululla yhden suven ja syksyn opettajan vanhassa asunnossa. Haapakoski on my mind forever. 8)


















Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

jormak

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 550
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasin YouTube -videot
« Vastaus #26 : Marraskuu 14, 2007, 20:44:34 ip »
Uutta videota tuntuu pukkaavan harva se päivä pasitv:stä, pidetäänhän meidät täällä ajantasalla?
Talvi tulee:
http://www.youtube.com/watch?v=6YoLirpMPtI
TV:stä tuttu Arto: Jormak on nyt sitten aikansa ydinasiasta mitään tietämättömänä nettimiliisinä nolanut itsensä enemmän kuin miliisitakinnapit kestää . .

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasin YouTube -videot
« Vastaus #27 : Joulukuu 16, 2007, 15:48:04 ip »
Mikähän filosofi tuossa taustalla muuten kulki, ilmeisesti joku Pasin vanha tuttu?

http://www.youtube.com/watch?v=T3_QOrp1H7U