PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Kiitokset Suomen lähikauppa oy:lle  (Luettu 14583 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Kiitokset Suomen lähikauppa oy:lle
« Vastaus #7 : Syyskuu 06, 2011, 04:36:18 ap »
Tradekan myymälöissä ei ole muuta tuoretta kuin tulitikut...

Minun mielestä siwa ja valintatalo tarjoaa oikein hyviä tuotteita mutta esim minulla ei ole sieltä juuri mitään varaa ostaa.
muuten oikein hyviä tuotteita siellä on.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

fingers

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1361
  • Karma: +0/-0
  • capox
Vs: Kiitokset Suomen lähikauppa oy:lle
« Vastaus #8 : Syyskuu 06, 2011, 13:18:07 ip »
Tradekan myymälöissä ei ole muuta tuoretta kuin tulitikut...

Minun mielestä siwa ja valintatalo tarjoaa oikein hyviä tuotteita mutta esim minulla ei ole sieltä juuri mitään varaa ostaa.
muuten oikein hyviä tuotteita siellä on.

Olet jälleen oikeassa. Tuolta kassan kautta hankitut ruuat maksavat liikaa, paljon enemmän kuin  esim. K- ja S-kaupoista, jotka nyt kilpailevat asiakkaistaan supertarjouksin, että jopa -50% on tänäpäivänä.

Itse käyn isoa lenkkiä, myös ko. kaupoilla, ilman että tarvii käydä kassan kautta. Tuotteet ovat erinomaisia ja juurikin niitä tuotteita jotka ovat kalliita ja erikoisia, myös maistuvia.

Olisoko kiittäminen "jonkun" köyhyyttä.

Jos ei mitään opittu Aatulta, niin opit uusiksi, aate on se mikä elää.

cpukamu

  • Vieras
Vs: Kiitokset Suomen lähikauppa oy:lle
« Vastaus #9 : Syyskuu 07, 2011, 19:02:19 ip »
On hienoa kuulla positiivista palautetta ja ensimmäisenä kauppaliikkeenä joka uskaltaisi kokeilla tuota -70% ostoikeutta viimeisenpäivän
elintarvikkeille menestyisi, olen tuosta varma.
Suomenlähikaupoissahan on edelleen voimassa tuoretakuu järjestelmä joka toimii niin että jos asiakas löytää hyllystä vanhaksi menneen
tuotteen saa hän ilmaiseksi yhden samanlaisen taikka korvaavan tuotteen jos samaa tuotetta ei ole sillä hetkellä saatavilla.

-30% alennus on mielestäni selkeä kartelli, avatkaa itse silmänne ja tarkistakaa tilanne seuraavan kerran käydessänne ostoksilla.