PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Päivän masennukseksi  (Luettu 67484 kertaa)

Päätrolli

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2206
  • Karma: +0/-0
  • Ei vika suur tarvi ol jos se o pääs.
Vs: Päivän masennukseksi
« Vastaus #63 : Lokakuu 16, 2019, 23:35:35 ip »
Päivän masennukseksi ilmoitettakoon että olen täällä taas ja saatan innostua kirjoittamaan tänne.
Rikon pyhältä tuntuvan hiljaisuuden, koska olen kapinallinen luonne. Kysyn sinulta, missä olet. Sinä siirrät katsettasi ja lasket kätesi omani päälle, lepäämään reidellesi. Kotona, vastaat, eikä sinun tarvitse kertoa enempää.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Päivän masennukseksi
« Vastaus #64 : Lokakuu 17, 2019, 10:53:18 ap »
Päivän masennukseksi ilmoitettakoon että olen täällä taas ja saatan innostua kirjoittamaan tänne.

Rauhaa ja rakkautta!
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Päätrolli

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2206
  • Karma: +0/-0
  • Ei vika suur tarvi ol jos se o pääs.
Vs: Päivän masennukseksi
« Vastaus #65 : Lokakuu 23, 2019, 08:17:08 ap »
Aika masentavaa huomata miten tämä on hiljentynyt. Enää vallitsee vain rauha ja rakkaus. Miten meille sitten käy kun ne ovat loppuneet?
Rikon pyhältä tuntuvan hiljaisuuden, koska olen kapinallinen luonne. Kysyn sinulta, missä olet. Sinä siirrät katsettasi ja lasket kätesi omani päälle, lepäämään reidellesi. Kotona, vastaat, eikä sinun tarvitse kertoa enempää.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Päivän masennukseksi
« Vastaus #66 : Lokakuu 23, 2019, 22:29:18 ip »
Aika masentavaa huomata miten tämä on hiljentynyt. Enää vallitsee vain rauha ja rakkaus. Miten meille sitten käy kun ne ovat loppuneet?

Hyvin on pärjäilty.Enää ei masenna pasiradio laajenee ja raitis elämä on voittanut.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Päätrolli

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2206
  • Karma: +0/-0
  • Ei vika suur tarvi ol jos se o pääs.
Vs: Päivän masennukseksi
« Vastaus #67 : Marraskuu 01, 2019, 10:43:36 ap »
Aika masentavaa huomata miten tämä on hiljentynyt. Enää vallitsee vain rauha ja rakkaus. Miten meille sitten käy kun ne ovat loppuneet?

Hyvin on pärjäilty.Enää ei masenna pasiradio laajenee ja raitis elämä on voittanut.

Mekin ollaan raitistuttu, alettu koneistajaksi ja siinä samalla kävästy tenttimäs radioamatöörin lippulaput. Tässä kun olen katsellut että maston rakentaminen on niin työlästä että jos vaikka ostais valmiin, lähtis Keskisen ja Jethron kanssa kilpailee turun pääskyvuoren linkkitornista. Siinä olis hyvä masto suunnilleen 800m pitkällä tontilla. Mitä sitä leikkimään kun voi kerralla tehdä kunnolla. Ehkä jo ensiviikolla selvii onko heistä mihinkään tarjouskilpailussa. Onko ideaa? Onko kolikoita? Itellä suunnitelma laittaa gainmasteri tornin jatkeeksi ja sieltä sitten huudella laa kanavilla tuttua titityytä.
Rikon pyhältä tuntuvan hiljaisuuden, koska olen kapinallinen luonne. Kysyn sinulta, missä olet. Sinä siirrät katsettasi ja lasket kätesi omani päälle, lepäämään reidellesi. Kotona, vastaat, eikä sinun tarvitse kertoa enempää.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Päivän masennukseksi
« Vastaus #68 : Marraskuu 01, 2019, 22:17:43 ip »
Aika masentavaa huomata miten tämä on hiljentynyt. Enää vallitsee vain rauha ja rakkaus. Miten meille sitten käy kun ne ovat loppuneet?

Hyvin on pärjäilty.Enää ei masenna pasiradio laajenee ja raitis elämä on voittanut.

Mekin ollaan raitistuttu, alettu koneistajaksi ja siinä samalla kävästy tenttimäs radioamatöörin lippulaput. Tässä kun olen katsellut että maston rakentaminen on niin työlästä että jos vaikka ostais valmiin, lähtis Keskisen ja Jethron kanssa kilpailee turun pääskyvuoren linkkitornista. Siinä olis hyvä masto suunnilleen 800m pitkällä tontilla. Mitä sitä leikkimään kun voi kerralla tehdä kunnolla. Ehkä jo ensiviikolla selvii onko heistä mihinkään tarjouskilpailussa. Onko ideaa? Onko kolikoita? Itellä suunnitelma laittaa gainmasteri tornin jatkeeksi ja sieltä sitten huudella laa kanavilla tuttua titityytä.

Montakos kolikkoa siihen tarvittais?
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Päätrolli

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2206
  • Karma: +0/-0
  • Ei vika suur tarvi ol jos se o pääs.
Vs: Päivän masennukseksi
« Vastaus #69 : Marraskuu 04, 2019, 07:13:04 ap »
Koneistusopinnot tulivat kalliiksi. 50km kouluun, sama takas, 100km/päivä, suunnilleen 15e/päivä = 75e/viikko = 300e/kk. Suunnilleen 15kk koulunkäynnillä paperit. Se meinaa 4500e koneistajan tutkinnosta. Radioamatöörin paperit ny ei mittää maksa, joitain kolikoita ja ostokooli päälle. Koska oli halpaa niin ostin icom 7300 ja 9700 ja automaattisen antenninvaihtajan 7300:lle. Tornista jättämäni tarjous on posketon ja pari nimetöntä tarjoajaa Keskisen ja Jethron lisäksi on. Kattoo nyt kuinka täs käy. Kilpailu tornista on käynnissä eikä muille kilpailijoille viitsi antaa vinkkiä, ei minullekkaan kerrota mitä muut ovat tarjonneet.
Rikon pyhältä tuntuvan hiljaisuuden, koska olen kapinallinen luonne. Kysyn sinulta, missä olet. Sinä siirrät katsettasi ja lasket kätesi omani päälle, lepäämään reidellesi. Kotona, vastaat, eikä sinun tarvitse kertoa enempää.