Viheraho.info
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Joulukuu 10, 2019, 10:18:12 am

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
HALUATKO EDULLISESTI LAATUA?
HALPAREGAS PALVELEE http://www.halparengas.fi/
95574 viestiä 11192 aihetta kirjoittanut 2365 jäsentä
Uusin jäsen: Noitti
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy

Haluatko mainostaa viheraho.info:Ssa ?
Ota yhteyttä mainostus@viheraho.com
Otan vastaan käytöstä poistuvia langattomia mikrofoneja ja korvamonitoreja. yhteydenOtot pasi@viheraho.com
Lisäksi suuri tarve UPS eli katkottomien powereiden isoista akuista
Teollisuudessa näitä käytettyjä vuoden pari ikäisi akkuja menee poistoon
Voin Noutaa useita kymmeniä kappaleita tarvittaessa
Joten jos tiedät mistä näitä voisi noutaa kerrothan siitä minulle. - Kiitos

+  Viheraho.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Yleinen keskustelu
| | |-+  Päivän masennukseksi
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Päivän masennukseksi  (Luettu 41063 kertaa)
Päätrolli
Hero Member

Ei vika suur tarvi ol jos se o pääs.

« Vastaus #63 : Lokakuu 16, 2019, 22:35:35 pm »

Päivän masennukseksi ilmoitettakoon että olen täällä taas ja saatan innostua kirjoittamaan tänne.
tallennettu

Rikon pyhältä tuntuvan hiljaisuuden, koska olen kapinallinen luonne. Kysyn sinulta, missä olet. Sinä siirrät katsettasi ja lasket kätesi omani päälle, lepäämään reidellesi. Kotona, vastaat, eikä sinun tarvitse kertoa enempää.
Viheraho
Administrator

Minä itte :)

« Vastaus #64 : Lokakuu 17, 2019, 09:53:18 am »

Päivän masennukseksi ilmoitettakoon että olen täällä taas ja saatan innostua kirjoittamaan tänne.

Rauhaa ja rakkautta!
tallennettu

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X
Päätrolli
Hero Member

« Vastaus #65 : Lokakuu 23, 2019, 07:17:08 am »

Aika masentavaa huomata miten tämä on hiljentynyt. Enää vallitsee vain rauha ja rakkaus. Miten meille sitten käy kun ne ovat loppuneet?
tallennettu

Rikon pyhältä tuntuvan hiljaisuuden, koska olen kapinallinen luonne. Kysyn sinulta, missä olet. Sinä siirrät katsettasi ja lasket kätesi omani päälle, lepäämään reidellesi. Kotona, vastaat, eikä sinun tarvitse kertoa enempää.
Viheraho
Administrator

« Vastaus #66 : Lokakuu 23, 2019, 21:29:18 pm »

Aika masentavaa huomata miten tämä on hiljentynyt. Enää vallitsee vain rauha ja rakkaus. Miten meille sitten käy kun ne ovat loppuneet?

Hyvin on pärjäilty.Enää ei masenna pasiradio laajenee ja raitis elämä on voittanut.
tallennettu

Päätrolli
Hero Member

« Vastaus #67 : Marraskuu 01, 2019, 10:43:36 am »

Hyvin on pärjäilty.Enää ei masenna pasiradio laajenee ja raitis elämä on voittanut.

Mekin ollaan raitistuttu, alettu koneistajaksi ja siinä samalla kävästy tenttimäs radioamatöörin lippulaput. Tässä kun olen katsellut että maston rakentaminen on niin työlästä että jos vaikka ostais valmiin, lähtis Keskisen ja Jethron kanssa kilpailee turun pääskyvuoren linkkitornista. Siinä olis hyvä masto suunnilleen 800m pitkällä tontilla. Mitä sitä leikkimään kun voi kerralla tehdä kunnolla. Ehkä jo ensiviikolla selvii onko heistä mihinkään tarjouskilpailussa. Onko ideaa? Onko kolikoita? Itellä suunnitelma laittaa gainmasteri tornin jatkeeksi ja sieltä sitten huudella laa kanavilla tuttua titityytä.
tallennettu

Viheraho
Administrator

« Vastaus #68 : Marraskuu 01, 2019, 22:17:43 pm »

Mekin ollaan raitistuttu, alettu koneistajaksi ja siinä samalla kävästy tenttimäs radioamatöörin lippulaput. Tässä kun olen katsellut että maston rakentaminen on niin työlästä että jos vaikka ostais valmiin, lähtis Keskisen ja Jethron kanssa kilpailee turun pääskyvuoren linkkitornista. Siinä olis hyvä masto suunnilleen 800m pitkällä tontilla. Mitä sitä leikkimään kun voi kerralla tehdä kunnolla. Ehkä jo ensiviikolla selvii onko heistä mihinkään tarjouskilpailussa. Onko ideaa? Onko kolikoita? Itellä suunnitelma laittaa gainmasteri tornin jatkeeksi ja sieltä sitten huudella laa kanavilla tuttua titityytä.

Montakos kolikkoa siihen tarvittais?
tallennettu

Päätrolli
Hero Member

« Vastaus #69 : Marraskuu 04, 2019, 07:13:04 am »

Koneistusopinnot tulivat kalliiksi. 50km kouluun, sama takas, 100km/päivä, suunnilleen 15e/päivä = 75e/viikko = 300e/kk. Suunnilleen 15kk koulunkäynnillä paperit. Se meinaa 4500e koneistajan tutkinnosta. Radioamatöörin paperit ny ei mittää maksa, joitain kolikoita ja ostokooli päälle. Koska oli halpaa niin ostin icom 7300 ja 9700 ja automaattisen antenninvaihtajan 7300:lle. Tornista jättämäni tarjous on posketon ja pari nimetöntä tarjoajaa Keskisen ja Jethron lisäksi on. Kattoo nyt kuinka täs käy. Kilpailu tornista on käynnissä eikä muille kilpailijoille viitsi antaa vinkkiä, ei minullekkaan kerrota mitä muut ovat tarjonneet.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!